KrzysiekPl Opublikowano 21 godzin temu Opublikowano 21 godzin temu Witam Wszystkich. Kolejny raz z prośbą o poradę i pomoc. Moja A4 B6 z silnikiem 1.6 zachowuje się dziwnie. Otóż rano, po nocnym postoju i w ogóle po postoju kilkugodzinnym odpala bez zarzutu ale gdy wrócę do domu z pracy np. zgaszę silnik i po godzinie czy półtorej chce go uruchomić to wtedy pali bardzo ciężko. Dłużej kręci (czasami nawet około 5 sekund) i tak jakby silnik miał ciężej jakoś... Jak zapali, pochodzi minute, dwie i kolejny raz juz pali bardzo dobrze. Wyczyszczona przepustnica, sprawdzony układ pod kątem lewego powietrza, komputer wszystkie parametry związane z układem paliwa wskazuje na prawidłowe... Gdzie jeszcze szukać przyczyny, może ktoś z Was zmagał się z czymś takim i ma pomysł... proszę o podpowiedź. Pozdrawiam.
Langista Opublikowano 20 godzin temu Opublikowano 20 godzin temu Podciśnienia wszystkie ok? Wężyki całe, nie sparciałe? Zawór 4 Bar na listwie masz czy w filtrze?
KrzysiekPl Opublikowano 18 godzin temu Autor Opublikowano 18 godzin temu Wszystko ok, sprawdzane przez mechanika, niby wszystko szczelne... Zawór Kolego nie mam pojęcia, z tą mechaniką to ja mocno podstawowo jestem 😉 Ale myślisz, że to może być przyczyną? Jutro jadę na przegląd i serwis (oleje, płyny, filtry) to mi sprawdzą. Dlatego chcę trochę podpowiedzi nazbierać od Was, żeby wiedzieć gdzie mniej więcej szukać.
Langista Opublikowano 15 godzin temu Opublikowano 15 godzin temu A jak na ciepłym najpierw włączysz zapłon, nie odpalisz ale włączysz zapłon jeszcze raz, to odpala normalnie?
KrzysiekPl Opublikowano 14 godzin temu Autor Opublikowano 14 godzin temu Nie praktykowałem tego... sprawdzę dziś jeszcze i dam znać. A jeśli Twoje rozwiązanie się sprawdzi, jeśli na drugim zapłonie zapali na ciepłym silniku to na co to może wskazywać?
Langista Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Uszkodzony zawór zwrotny w filtrze paliwa, przez co paliwo się cofa do baku. Ewentualnie może się próżnia robić w baku jeżeli kanał wentylacyjny jest zatkany.
KrzysiekPl Opublikowano 6 godzin temu Autor Opublikowano 6 godzin temu Na drugim zapłonie jest to samo. Kręci 4,5 sekund i tak jakoś ciężko ma zapalić. Więc wychodzi z tego, że to nie ten zawór. Wiesz co, próbowałem jak miałem drzwi kierowcy otwarte i zauważyłem, że po tym ciężkim odpaleniu zalatuje trochę zapach benzyny. Jest przez chwilę mocno wyczuwalny w kabinie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się