wojtek3940 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu https://www.olx.pl/d/oferta/audi-a4-35tdi-avant-automat-lifting-salon-pl-serwisowany-hands-free-CID5-ID12aqH1.html
Muskel1 Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Rozkoduj VIN, to zobaczysz jakie ma wyposażenie. Jedno jest pewne. Czujników w kołach na 100% nie ma (fabrycznie mają je tylko RS4). Tempomatu aktywnego (ACC) pewnie też nie ma. Co do asystenta martwego pola trudno określić, bo na fotkach nie widać wewnętrznej strony lusterek. Rozkoduj VIN to się dowiesz. Na plus: klima 3 strefowa, Virtual Cockpit, PDC przód i tył oraz kamera cofania na minus: zawieszenie 1BA, lampy przód i tył w wersji basic, zwykle fotele, wersja non s-line Wszystko zależy od tego, jakie masz wymagania i jakie wyposażenie jest dla Ciebie ważne.
wojtek3940 Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu Wymagań nie ma za bardzo wygórowanych. Powiem szczerze że skusił mnie bardziej rok produkcji i niski przebieg. Ale fajnie jak by też było spoko wyposażenie. To zawieszenie 1 BA to jest bardzo słabe?? W rozmowie telefonicznej gość mówił że był malowany dach bo był uszkodzony (porysowany) przez myjke automatyczną
Muskel1 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu (edytowane) 1BA to standardowe zawieszenie. Oprócz tego są jeszcze zawiszenia s-line (twardsze i niższe), sportowe (także twardsze i niższe) oraz elektronicznie regulowane (także niższe zmieniające elektronicznie twardość). Są też komfortowe i elektroniczne komfortowe. To 1BA to oprócz wyglądu (auto stoi wysoko), jest po prostu zwykłym zawieszeniem. W zakrętach auto się buja. Dodatkowo jak założysz do tego zawieszenia większe felgi (18" 19" lub 20"), to auto będzie wyglądało jak koza. Edytowane 8 godzin temu przez Muskel1
Koalakm Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu Koniecznie VIN do zdekodowania - wtedy sie dowiesz co na pewno auto ma na wyposazeniu. Co do zawieszenia 1BA - uwazam ze jest calkiem spoko. Oczywiscie jezele komus podoba sie zblebione to powinien rozgladac sie za innym, nizszym. Samo 1BA to fajny kompromis moim zdaniem.
Muskel1 Opublikowano 8 godzin temu Opublikowano 8 godzin temu 2 minuty temu, Koalakm napisał(a): Samo 1BA to fajny kompromis moim zdaniem. Pomiedzy czym? Bo kompromis to porozumienie osiągnięte w wyniku wzajemnych ustępstw- jakich?
Koalakm Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu 20 minut temu, Muskel1 napisał(a): Pomiedzy czym? Bo kompromis to porozumienie osiągnięte w wyniku wzajemnych ustępstw- jakich? pomiedzy komfortem a prowadzeniem - choc na moje 1BA bardzo dobrze sie prowadzi i jak mialem to bujania nie zauwazylem
Muskel1 Opublikowano 7 godzin temu Opublikowano 7 godzin temu Jeździłeś kiedyś z zawieszenim 1BE, 1BV czy 1BQ?
Koalakm Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Godzinę temu, Muskel1 napisał(a): Jeździłeś kiedyś z zawieszenim 1BE, 1BV czy 1BQ? Nie jezdzilem. Jezdzilem natomiast dlugi czas 1BA i polecam. Nie mialem zadnych zastrzezen.
Muskel1 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu 4 minuty temu, Koalakm napisał(a): Nie jezdzilem. No to jakie to porównanie?
Koalakm Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Teraz, Muskel1 napisał(a): No to jakie to porównanie? eee sie czepiasz, porownanie napisalem bardziej patrzac na Twoja opinie... skoro Twoim zdaniem 1BA sie "buja" to rozumiem ze pozostale nie - to byc moze lepiej sie prowadza, ale zapewne sa twardsze - czyli komfort mniejszy na nierownosciach - no za wyjatkiem pewnie regulowanego. Dla autora postu natomiast najistotniejsze jest to co jest w tym konkretnym ogloszeniu, a tam jest 1BA i w mojej opinii (uzytkowalem codziennie jakos 2 lata - zreszta wiele mi wtedy podpowiedziales przed zakupem, a takze chyba napisales ze to zawieszenie to dobry kompromis ) jest to bardzo dobre zawieszenie i calkowicie polecam.
Muskel1 Opublikowano 6 godzin temu Opublikowano 6 godzin temu Kompromisem jest 1BQ lub 1BE Zwykłe 1BA się buja. 9 minut temu, Koalakm napisał(a): Dla autora postu natomiast najistotniejsze jest to co jest w tym konkretnym ogloszeniu, a tam jest 1BA Dlatego napisałem mu jakie są inne, bo o to pytał. Niczego się nie czepiam. Są fo fakty.
wojtek3940 Opublikowano 5 godzin temu Autor Opublikowano 5 godzin temu Sorki ze sie zrobiła tak niezręczna rozmowa. Ja poprostu pytam bo się nie bardzo znam. Teraz już troch mi rozjaśniloscie. Ale mam jeszcze pytanie odnośnie lamp bo są zwykłe podstawowe, czy jest dużoa różnica ? Tzn czy też są do jazdy dziennej i doświetlają zakręty? I z waszego doświadczenia czy cena 86900 jest w przedziale jak taki egzemplarz? Z góry dziękuję za wasza pomóc.
Muskel1 Opublikowano 5 godzin temu Opublikowano 5 godzin temu 2 minuty temu, wojtek3940 napisał(a): Ale mam jeszcze pytanie odnośnie lamp bo są zwykłe podstawowe, czy jest dużoa różnica ? Tzn czy też są do jazdy dziennej i doświetlają zakręty? W polifcie wszystkie 3 występujące lampy są w technice LED, przy czym te w najniższej wersji basic, mają kierunkowskaz na żarówce. Wersja średnia to full led oraz najwyższa to matrix (wycinanie pojazdów z wiązki światła). W wersji basic doświetlanie zakrętów jest fabrycznie deaktywowane. Lampy te w porównaniu do obu wyższych wariantów są najsłabsze, oraz różnią się wyglądem (sygnaturą światła), tak przednie jak i te tylne.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się