Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Co sądzicie o tym a 4 b9


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Rozkoduj VIN, to zobaczysz jakie ma wyposażenie. Jedno jest pewne. Czujników w kołach na 100% nie ma (fabrycznie mają je tylko RS4). Tempomatu aktywnego (ACC) pewnie też nie ma. Co do asystenta martwego pola trudno określić, bo na fotkach nie widać wewnętrznej strony lusterek. Rozkoduj VIN to się dowiesz.


Na plus:
klima 3 strefowa, Virtual Cockpit, PDC przód i tył oraz kamera cofania


na minus:
zawieszenie 1BA, lampy przód i tył w wersji basic, zwykle fotele, wersja non s-line

Wszystko zależy od tego, jakie masz wymagania i jakie wyposażenie jest dla Ciebie ważne.

Opublikowano

Wymagań nie ma za bardzo wygórowanych. Powiem szczerze że skusił mnie bardziej rok produkcji i niski przebieg. Ale fajnie jak by też było spoko wyposażenie.

To zawieszenie 1 BA to jest  bardzo słabe?? 

W rozmowie telefonicznej gość mówił że był malowany dach bo był uszkodzony (porysowany) przez myjke automatyczną

Opublikowano (edytowane)

1BA to standardowe zawieszenie. Oprócz tego są jeszcze zawiszenia s-line (twardsze i niższe), sportowe (także twardsze i niższe) oraz elektronicznie regulowane (także niższe zmieniające elektronicznie twardość). Są też komfortowe i elektroniczne komfortowe.

To 1BA to oprócz wyglądu (auto stoi wysoko), jest po prostu zwykłym zawieszeniem. W zakrętach auto się buja. Dodatkowo jak założysz do tego zawieszenia większe felgi (18" 19" lub 20"), to auto będzie wyglądało jak koza.

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Koniecznie VIN do zdekodowania - wtedy sie dowiesz co na pewno auto ma na wyposazeniu.

 

Co do zawieszenia 1BA - uwazam ze jest calkiem spoko. Oczywiscie jezele komus podoba sie zblebione to powinien rozgladac sie za innym, nizszym.

Samo 1BA to fajny kompromis moim zdaniem.

Opublikowano
2 minuty temu, Koalakm napisał(a):

Samo 1BA to fajny kompromis moim zdaniem.

Pomiedzy czym? Bo kompromis to porozumienie osiągnięte w wyniku wzajemnych ustępstw- jakich?

Opublikowano
20 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Pomiedzy czym? Bo kompromis to porozumienie osiągnięte w wyniku wzajemnych ustępstw- jakich?

pomiedzy komfortem a prowadzeniem - choc na moje 1BA bardzo dobrze sie prowadzi i jak mialem to bujania nie zauwazylem ;)

Opublikowano

Jeździłeś kiedyś z zawieszenim 1BE, 1BV czy 1BQ?

Opublikowano
Godzinę temu, Muskel1 napisał(a):

Jeździłeś kiedyś z zawieszenim 1BE, 1BV czy 1BQ?

Nie jezdzilem.

Jezdzilem natomiast dlugi czas 1BA i polecam. Nie mialem zadnych zastrzezen.

Opublikowano
4 minuty temu, Koalakm napisał(a):

Nie jezdzilem.

No to jakie to porównanie?:grin:

Opublikowano
Teraz, Muskel1 napisał(a):

No to jakie to porównanie?

eee sie czepiasz, porownanie napisalem bardziej patrzac na Twoja opinie... skoro Twoim zdaniem 1BA sie "buja" to rozumiem ze pozostale nie ;) - to byc moze lepiej sie prowadza, ale zapewne sa twardsze - czyli komfort mniejszy na nierownosciach ;) - no za wyjatkiem pewnie regulowanego.

Dla autora postu natomiast najistotniejsze jest to co jest w tym konkretnym ogloszeniu, a tam jest 1BA i w mojej opinii (uzytkowalem codziennie jakos 2 lata - zreszta wiele mi wtedy podpowiedziales przed zakupem, a takze chyba napisales ze to zawieszenie to dobry kompromis ;) ) jest to bardzo dobre zawieszenie i calkowicie polecam. 

Opublikowano

Kompromisem jest 1BQ lub 1BE:wink:

Zwykłe 1BA się buja. 

9 minut temu, Koalakm napisał(a):

Dla autora postu natomiast najistotniejsze jest to co jest w tym konkretnym ogloszeniu, a tam jest 1BA

Dlatego napisałem mu jakie są inne,  bo o to pytał. Niczego się nie czepiam. Są fo fakty.

Opublikowano

Sorki ze sie zrobiła tak niezręczna rozmowa. Ja poprostu pytam bo się nie bardzo znam.

Teraz już troch mi rozjaśniloscie. 

Ale mam jeszcze pytanie odnośnie lamp bo są zwykłe podstawowe, czy jest dużoa różnica ? Tzn czy też są do jazdy dziennej i doświetlają zakręty? 

I z waszego doświadczenia czy cena 86900 jest w przedziale jak taki egzemplarz?

Z góry dziękuję za wasza pomóc.

Opublikowano
2 minuty temu, wojtek3940 napisał(a):

Ale mam jeszcze pytanie odnośnie lamp bo są zwykłe podstawowe, czy jest dużoa różnica ? Tzn czy też są do jazdy dziennej i doświetlają zakręty? 

W polifcie wszystkie 3 występujące lampy są w technice LED, przy czym te w najniższej wersji basic, mają kierunkowskaz na żarówce.

Wersja średnia to full led oraz najwyższa to matrix (wycinanie pojazdów z wiązki światła).

W wersji basic doświetlanie zakrętów jest fabrycznie deaktywowane.
Lampy te w porównaniu do obu wyższych wariantów są najsłabsze, oraz różnią się wyglądem (sygnaturą światła), tak przednie jak i te tylne.

 

 

Opublikowano

Dzięki za pomoc. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...