Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Za wysoki prąd spoczynkowy w Audi A4 B9 2.0 TDI DETA


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Tak pod kanapą.

Musisz wymienić albo w ASO, albo u kogoś mającego ODIS oraz posiadającego dostęp online z uprawnieniami GeKo.

Sterownik Gateway to centralka jeżeli chodzi o ochronę komponentu, funkcję przywoływania pomocy itp.

Wymiana nie jest p&p i byle majsterkowicz (Janusz z chinskim klonem ODISa) nie mający sprzętu, możliwości i wiedzy Ci tego nie wymieni i przede wszystkim nie przypisze.

Są ASO, które na tym poległy :decayed:

 

Opublikowano (edytowane)

Miałeś problem z komunikatem AdBlue i może odliczanie?

 

Na jednym ze scanów sterownik AdBlue nie może być osiągnięty.

 

 

Edytowane przez Muskel1
Opublikowano

Nie miałem problemu z AdBlue bo mam dezaktywowane ale miałem problem z SOS ale nie było żadnego kodu błędu.

Opublikowano
6 minut temu, Dawid B7 napisał(a):

ale miałem problem z SOS ale nie było żadnego kodu błędu.

TZN?

Opublikowano

20250523_133719.thumb.jpg.caf3619aba968c74f7e97f42727f5dc6.jpg

Opublikowano

Ten komunikat pojawia się czasem gdy napięcie z akumulatora robi się niskie po naładowaniu i odpięciu klemy nie ma problemu na vcds nie było żadnych błędów.

Opublikowano

Kiedy AdBlue deaktywowałeŝ? W tym samym czasie co zaczęły się problemy z rozładowaniem?

Dlaczego AdBlue deaktywowałeś?

Opublikowano

Kupiłem już z dezaktywowanym Adblue. Samochód użytkuję już rok a problemy pojawiły się od około 2-3 miesięcy .

Opublikowano

Jak Ci się chce to wypnij sterownik AdBlue czy coś się zmieni.

Opublikowano

Ok jutro to ogarnę jak możesz napisz mi tylko gdzie to znajdę? 

Opublikowano

Myślałem że łatwiejszy dostęp do tego będzie narazie w pracy nie mam możliwości tego zrobić.  Rozmawiałem z kolegą i pytał  się czy robiłem jakieś aktualizacje albo  coś wgrywałem? Czasowo by się zgadzało, bo robiłem aktualizację map mogło by to mieć coś wspólnego ?

Opublikowano

Wymontowanie sterownika to 15 min. Auto z tyłu na podnośnik, kilka śrubek i wypinasz sterownik. 

 

Nie będzie to miało nic wspólnego z aktualizacją map.

Opublikowano

Spróbuję odpiac tak jak mówisz, ale najszybciej będę miał możliwość dopiero jutro.

Opublikowano (edytowane)

Cześć Muskel,
Mam podobny problem jak kolega, samochód mam od przebiegu 7000 tys km (od 1,5 roku),  i nic tu nie grzebałem,
Mam tylko Inne głośnik, widać na błędach,  i od początku sporadycznie pojawiało się ten błąd : 
31687 - Sterownik modułu wzywania pomocy i jednostki i z nim związane, i

67111 - Czujnik poziomu œrodka redukuj¹cego / temperatury w zbiorniku 
          U121E 00 [008] - niewiarygodna informacja
          [

 a także tez od prawie zawsze:
8531970 - Prąd spoczynkowy 
          U1406 00 [00001000] - za wysoki
          [Electric_current_Upper_Limit_Value_Exceeded]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Priorytet błędu: 6
                    Częstość błędu: 1
                    Wew.licznik błędów: 106
                    Przebieg: 32292 km
                    Data: 2025.04.08
                    Czas: 21:09:05

                    EM_vehicle_state: 00 00
                    Ogólny prąd spoczynkowy-Aktualny ogólny prąd spoczynkowy: 211 mA
                    Ogólny prąd spoczynkowy-Łączny czas przekroczenia prądu spoczynkowego: 1.0 H,


Dopiero od niedawna jakieś błędy z Adblu.
Mógłbyś zerknąć na logi?   ( w dzisiejszym odczycie niema tego błędu z za wysokim prądem spoczynkowym, nie wiem dlaczego)

vcds.jpg

bledy072025.txt

Edytowane przez lidoo
Opublikowano

Wymontuj sterownik telematyki, otwórz go i wypnij na kilka minut akumulatorek.

 

Opublikowano
5 minut temu, Muskel1 napisał(a):

Wymontuj sterownik telematyki, otwórz go i wypnij na kilka minut akumulatorek.

 

Mówisz o akumulatorku  w Gatewayu za tylną kanapą?

Opublikowano

Nie, napisałem wyraźnie sterownik telematyki:whistling::decayed:

Ty masz polifta i tam za funkcję SOS odpowiedzialny jest sterownik telematyki (75) tzw. ConBox, który występuje od wersji poliftowych. Tam w nim jest akumolatorek backup.

Opublikowano

Tak,  znalazłem, odpiłem  ten akumulatorek, poczekałem chwilkę,  skasowałem błędy i dalej sie nie usypia,

 

Ale sprawdziłem Logi z tamtego roku, i były tylko te błędy z Modułu Sos, i ten:

 

Znaleziono 1 błąd:
67111 - Czujnik poziomu środka redukującego / temperatury w zbiorniku 
          U121E 00 [008] - niewiarygodna informacja
          [SCR_Digital_Interface_Inplausible_message_due_to_application_counter_error_capacitive_sensor]
          Sporadyczny - Potwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów
             Ramka zamrożona:
                    Stan błędu: 00000001
                    Priorytet błędu: 2
                    Częstość błędu: 4
                    Wew.licznik błędów: 107
                    Przebieg: 11033 km
                    Data: 2024.05.07
                    Czas: 08:10:54

                    Napięcie zacisku 30A: 10.35 V
                    Napięcie zacisku 30B: 10.33 V
                    Napięcie zasilania zewnętrznych elementów: 5.00 V
                    Czujnik jakości środka redukującego: napięcie zacisku 31: 0.00 V

 

Możliwe że to on wzbudza?
                   

 

Opublikowano

Skasuj błędy, pojezdzij, wykonaj ponownie pełny auto-scan i go wrzuć.

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...