hunter999 Opublikowano 9 Sierpnia Opublikowano 9 Sierpnia Witam wszystkich, dzisiaj zauważyłem że klima mi nie chłodzi, klikam przycisk AC (świeci się cały czas nie wyłącza się) ale z nawiewów nie leci zimne powietrze tylko takie jak jest na zewnątrz. Sprawdzałem VCDSem i błędów nie ma w klimatyzacji, w blokach pomiarowych jest coś takiego (AC włączone). Znajomy podpowiedział żeby wymienić czujnik ciśnienia klimatyzacji i to może być to (chodzi o ten zaworek 4H0959126B, tylko ja mam z końcówką E u siebie w aucie) Co o tym myślicie ?
Muskel1 Opublikowano 9 Sierpnia Opublikowano 9 Sierpnia Kiedy ostatnio przeprowadzany był serwis klimatyzacji? Pewnie nigdy. Jak tak to masz za mało czynnika.
hunter999 Opublikowano 9 Sierpnia Autor Opublikowano 9 Sierpnia Nie wiem kiedy robiony był serwis klimy bo mam auto od zimy tamtego roku i mało jezdziłem z racji pracy. Dzisiaj podłączyłem taki sprzęt od znajomego jakiś tani z butelką metalową co można samemu klimę nabić i pokazywał że jest duże ciśnienie w układzie bo strzałka była na czerwonym, czy to ten sprzęt jest lipny czy serio tam się zrobiło jakieś ciśnienie ?
Muskel1 Opublikowano 9 Sierpnia Opublikowano 9 Sierpnia Nie dziaduj tylko jedź na serwis klimy, bo takie ucieranie d...y szkłem skończy się w końcu wymianą kompresora klimatyzacji. Chcesz auto, to licz się z kosztami koniecznych prac serwisowych.
Lovely Man Opublikowano 9 Sierpnia Opublikowano 9 Sierpnia Te butelki do samodzielnego nabijania to lipa 🤭 jedynie dedykowane urządzenie do napełniania klimy jest w stanie sprawdzić szczelność robiąc próżnię, odpompować pozostały czynnik oraz ponownie napełnić czynnikiem z olejem, koniecznym do bezawaryjnej pracy kompresora. Koszt tej usługi przy czynniku 134a to ok 200 zł, gdzie tu oszczędność w zalaniu instalacji propanem bez oleju z butelki za 100zł? 😆
hunter999 Opublikowano 9 Sierpnia Autor Opublikowano 9 Sierpnia bardziej mi chodziło o diagnozę, sprawdzenie co tam się dzieje że ona nie chłodzi niż żeby to tym nabić, ale finalnie pojadę na serwis
Muskel1 Opublikowano 9 Sierpnia Opublikowano 9 Sierpnia Poprawną diagnozę przeprowadza się z urządzeniem do serwisowania klimatyzacji a nie butelką z propanem-butanem z allegro 1
hunter999 Opublikowano 12 Sierpnia Autor Opublikowano 12 Sierpnia Byłem u majstra od klimy, spuscił czynnik było go z 450 gram, a powinno być jak dobrze pamiętam 530, ale sprężarka cytuję " chce ruszyć ale coś ją blokuje" mówił też coś o zaworku w sprężarce że jak auto stało ponad rok to ten zaworek mógł się tam zastać i może trzeba pojeździć z włączoną klimą, co o tym myślicie ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się