Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysokie korekty wtryskiwaczy w Audi A4 B6 1.9 TDI AVF


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Cześć, pacjent a4 b6 1.9 avf.

Problemem jest telepanie całą budą po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach (na zimnym jest ok). Są wysokie korekty wtryskiwaczy, wtryski wymienione, wiązka, filtr paliwa i pompa tandemowa też. Gniazda są ok, wałek rozrządu też. Podmieniony nawet sterownik silnika. Kompresja książkowa. Proszę o pomoc, auto było już u 3 mechaników i każdy rozkłada ręce 😅.

IMG_20250904_154359.jpg

Edytowane przez SuNnY890
Opublikowano

Który mechanik co zdiagnozował? Co zrobił?

Opublikowano
3 godziny temu, Langista napisał(a):

Który mechanik co zdiagnozował? Co zrobił?

Wypisałem wyżej wszystko co zostało zrobione, czyli:

-zregenerowane wtryski (była też podmiana na cały komplet innych sprawnych 100% i nie pomogło)

-uszczelki i podkładki wtryskiwaczy

-pompa tandemowa

-wiązka wtryskiwaczy

-sterownik silnika

 

Opublikowano

a sprężanie sprawdził ?

tandempompa dobra ?

Opublikowano
49 minut temu, Dev napisał(a):

a sprężanie sprawdził ?

tandempompa dobra ?

Pompa nowa, sprężanie po +/-29 barów, bez dużych różnic między cylindrami.

Opublikowano

Napisałeś że robiło to 3 mechaników, ciekawi mnie który z nich do czego doszedł i co wymienił, bo albo coś tu się nie zgrywa, albo masz pecha i trafiasz na wymieniaczy części niewidzialnych. Po tym co napisałeś auto powinno chodzić bez żadnych problemów, a jednak jakby wtryski kulały lub właśnie gniazda były wywalone.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   1 użytkownik

×
×
  • Dodaj nową pozycję...