SuNnY890 Opublikowano wczoraj o 21:28 Opublikowano wczoraj o 21:28 (edytowane) Cześć, pacjent a4 b6 1.9 avf. Problemem jest telepanie całą budą po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach (na zimnym jest ok). Są wysokie korekty wtryskiwaczy, wtryski wymienione, wiązka, filtr paliwa i pompa tandemowa też. Gniazda są ok, wałek rozrządu też. Podmieniony nawet sterownik silnika. Kompresja książkowa. Proszę o pomoc, auto było już u 3 mechaników i każdy rozkłada ręce 😅. Edytowane wczoraj o 21:32 przez SuNnY890
Langista Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu Który mechanik co zdiagnozował? Co zrobił?
SuNnY890 Opublikowano 6 godzin temu Autor Opublikowano 6 godzin temu 3 godziny temu, Langista napisał(a): Który mechanik co zdiagnozował? Co zrobił? Wypisałem wyżej wszystko co zostało zrobione, czyli: -zregenerowane wtryski (była też podmiana na cały komplet innych sprawnych 100% i nie pomogło) -uszczelki i podkładki wtryskiwaczy -pompa tandemowa -wiązka wtryskiwaczy -sterownik silnika
Dev Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu a sprężanie sprawdził ? tandempompa dobra ?
SuNnY890 Opublikowano 3 godziny temu Autor Opublikowano 3 godziny temu 49 minut temu, Dev napisał(a): a sprężanie sprawdził ? tandempompa dobra ? Pompa nowa, sprężanie po +/-29 barów, bez dużych różnic między cylindrami.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się