SuNnY890 Opublikowano Czwartek o 21:28 Opublikowano Czwartek o 21:28 (edytowane) Cześć, pacjent a4 b6 1.9 avf. Problemem jest telepanie całą budą po rozgrzaniu silnika na wolnych obrotach (na zimnym jest ok). Są wysokie korekty wtryskiwaczy, wtryski wymienione, wiązka, filtr paliwa i pompa tandemowa też. Gniazda są ok, wałek rozrządu też. Podmieniony nawet sterownik silnika. Kompresja książkowa. Proszę o pomoc, auto było już u 3 mechaników i każdy rozkłada ręce 😅. Edytowane Czwartek o 21:32 przez SuNnY890
Langista Opublikowano 13 godzin temu Opublikowano 13 godzin temu Który mechanik co zdiagnozował? Co zrobił?
SuNnY890 Opublikowano 10 godzin temu Autor Opublikowano 10 godzin temu 3 godziny temu, Langista napisał(a): Który mechanik co zdiagnozował? Co zrobił? Wypisałem wyżej wszystko co zostało zrobione, czyli: -zregenerowane wtryski (była też podmiana na cały komplet innych sprawnych 100% i nie pomogło) -uszczelki i podkładki wtryskiwaczy -pompa tandemowa -wiązka wtryskiwaczy -sterownik silnika
Dev Opublikowano 9 godzin temu Opublikowano 9 godzin temu a sprężanie sprawdził ? tandempompa dobra ?
SuNnY890 Opublikowano 8 godzin temu Autor Opublikowano 8 godzin temu 49 minut temu, Dev napisał(a): a sprężanie sprawdził ? tandempompa dobra ? Pompa nowa, sprężanie po +/-29 barów, bez dużych różnic między cylindrami.
Langista Opublikowano 4 godziny temu Opublikowano 4 godziny temu Napisałeś że robiło to 3 mechaników, ciekawi mnie który z nich do czego doszedł i co wymienił, bo albo coś tu się nie zgrywa, albo masz pecha i trafiasz na wymieniaczy części niewidzialnych. Po tym co napisałeś auto powinno chodzić bez żadnych problemów, a jednak jakby wtryski kulały lub właśnie gniazda były wywalone.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się