Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Wibracje w zakresie 1800 do 2000 obrotów


peteair

Rekomendowane odpowiedzi

i jak peteair zlokalizowales przyczyne wibracji? U mnie dzieje sie to samo :kwasny:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czy wibracje sa tylko przy ostrym dodawaniu gazu? Czy przy spokojnej jezdzie tez? Jesli tylko przy butowaniu to oczywiscie moze to byc usterka typu - dwumas bądź tarcza sprzegla, ale jesli tam jest ok, to stawiam na zawór n109 - u mnie VAG wypluł ten blad (1237), gdy auto juz w ogole nie chcialo jechac. Jest to czujnik odcinajacy paliwo. Czytalem ze jak powoli pada to wlasnie objawia sie to tego typu wibracjami podczas przyspieszania. Po wymianie u mnie wszystko znowu super extra :>

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może komuś pomogę w rozwiazaniu problemu. Jedną z przyczyn wibracji na wolnych obrotach silnika, jak również w monotonnej jeździe w zakresie 1800-2000 obrotów może powodować tłumik drgań skrętnych na wale głównym tzw. buczenie. A napinacz paska wieloklinowego( nad kołem tłumika drgań) może wydawać dziwny dźwięk - rezonans, słyszalny na wolnych obrotach silnika. Przy wyższych obrotach te objawy nie są słyszalne. W moim AFN-e (przebieg 230tys.km) to wymieniłem) i uciążliwe buczenie oraz dziwny rezonans na wolnych obrotach zniknęło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czołem.

Czyli próbować wymianę tłumika drgań skrętnych? a jaki to koszt w przybliżeniu?? A może to wtryskiwacze?[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2009, 22:47_________________________________________________Witam.

auto po czyszczeniu wtryskiwaczy i wymianie kilku rzeczy( jakich to podam po zakończeniu napraw), aktualnie auto czeka na nowy program bo poprzedni został chyba źle zrobiony i to może być przyczyna.

pzdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czołem.

Czyli próbować wymianę tłumika drgań skrętnych? a jaki to koszt w przybliżeniu??

podlaczam sie do pytania tylko ze mam automata ma to jakies znaczenie???

Raczej nie ma. Jezeli ze sprzeglem wszystko ok (nie szarpie przy ruszaniu na mocno rozgrzanej tarczy, etc) to raczej sklanialbym sie bardziej ku wtryskom badz sterowaniu podcisnieniem (LMM, etc), szczegolnie jezeli ruszany był soft. Rzadziej powodem moze byc zawor EGR lub kat...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...