dejf Opublikowano 20 Lipca 2009 Opublikowano 20 Lipca 2009 i jak peteair zlokalizowales przyczyne wibracji? U mnie dzieje sie to samo
ThomasK Opublikowano 31 Lipca 2009 Opublikowano 31 Lipca 2009 WITAM serdecznie, mam ten sam problem od 1800 do 2000 dziwne drgania,. Nie wiem juz co to może być a podpowiadają mi że to może być pompa ;/ czy to możliwe ?
peteair Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Czołem. Przyczyna jeszcze nie zlokalizowana.przymierzam się do wymiany poduszek silnika i skrzyni biegów i po tym zobaczymy co będzie. Dam go jeszcze raz na VAG-a. Pzdr
ThomasK Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Opublikowano 21 Sierpnia 2009 Właśnie wymieniłem poduszki silnika i skrzyni, ale niestety problemu sie nie pozbyłem
dejf Opublikowano 24 Sierpnia 2009 Opublikowano 24 Sierpnia 2009 czy wibracje sa tylko przy ostrym dodawaniu gazu? Czy przy spokojnej jezdzie tez? Jesli tylko przy butowaniu to oczywiscie moze to byc usterka typu - dwumas bądź tarcza sprzegla, ale jesli tam jest ok, to stawiam na zawór n109 - u mnie VAG wypluł ten blad (1237), gdy auto juz w ogole nie chcialo jechac. Jest to czujnik odcinajacy paliwo. Czytalem ze jak powoli pada to wlasnie objawia sie to tego typu wibracjami podczas przyspieszania. Po wymianie u mnie wszystko znowu super extra :> Pozdrawiam
trefel Opublikowano 10 Września 2009 Opublikowano 10 Września 2009 Może komuś pomogę w rozwiazaniu problemu. Jedną z przyczyn wibracji na wolnych obrotach silnika, jak również w monotonnej jeździe w zakresie 1800-2000 obrotów może powodować tłumik drgań skrętnych na wale głównym tzw. buczenie. A napinacz paska wieloklinowego( nad kołem tłumika drgań) może wydawać dziwny dźwięk - rezonans, słyszalny na wolnych obrotach silnika. Przy wyższych obrotach te objawy nie są słyszalne. W moim AFN-e (przebieg 230tys.km) to wymieniłem) i uciążliwe buczenie oraz dziwny rezonans na wolnych obrotach zniknęło.
peteair Opublikowano 13 Listopada 2009 Autor Opublikowano 13 Listopada 2009 czołem. Czyli próbować wymianę tłumika drgań skrętnych? a jaki to koszt w przybliżeniu?? A może to wtryskiwacze?[br]Dopisany: 19 Wrzesień 2009, 22:47_________________________________________________Witam. auto po czyszczeniu wtryskiwaczy i wymianie kilku rzeczy( jakich to podam po zakończeniu napraw), aktualnie auto czeka na nowy program bo poprzedni został chyba źle zrobiony i to może być przyczyna. pzdr
kleeju Opublikowano 13 Listopada 2009 Opublikowano 13 Listopada 2009 czołem.Czyli próbować wymianę tłumika drgań skrętnych? a jaki to koszt w przybliżeniu?? podlaczam sie do pytania tylko ze mam automata ma to jakies znaczenie???
dejf Opublikowano 14 Listopada 2009 Opublikowano 14 Listopada 2009 czołem.Czyli próbować wymianę tłumika drgań skrętnych? a jaki to koszt w przybliżeniu?? podlaczam sie do pytania tylko ze mam automata ma to jakies znaczenie??? Raczej nie ma. Jezeli ze sprzeglem wszystko ok (nie szarpie przy ruszaniu na mocno rozgrzanej tarczy, etc) to raczej sklanialbym sie bardziej ku wtryskom badz sterowaniu podcisnieniem (LMM, etc), szczegolnie jezeli ruszany był soft. Rzadziej powodem moze byc zawor EGR lub kat...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się