Bary1983 0 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 tak jak w temacie. Czy będą pasować te tarcze bez zmiany zacisków. Klocki też będą od audi a4.. Z góry dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Passat B5 = Audi A4 B5 (w kwestii hamulców). Oczywiście były tarcze 282 mm i 288 mm w obydwu, ale jakie wersje miały które tarcze, to nie wiem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 16 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Maja 2009 Koledze chyba raczej chodzi o zamienność pomiędzy systemami 288/15mm (tarcza niewentylowana, "cienka jednolita") a 288/25mm (tarcza wewn. wentylowana, "podwójna"), wg ETKI zaciski, klocki te same ale różne nr-y jarzma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1476 Opublikowano 17 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2009 po mojemu zaciski od 288/15 i 288/25 powinny byc inne tzn ten sam rodzaj zacisku ale krótsze, 10mm to bardzo duzo ale może i faktycznie w ETCE tak jest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 18 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2009 masz rację, teraz popatrzyłem b. dokładnie bo jest duży zonk i miszung z tymi hamulcami: wg ETKI w sumie w b5 to mogą być 4 rodzaje (nie licząc s i rs) na przodzie, Lucasy-280mm z tarczą "pełną" gr.13 mm lub wentylowaną gr.22mm, lub Ate-288mm tak samo w dwóch wersjach 15mm (pełna) lub 25mm(wentyl) i każdy typ ma inne zarówno jarzma jak i zaciski, różnica w oznaczeniach to czasem tylko jedna literka ale wydaje się , że na żywo też są różne, bo tak jak słusznie zauważyłeś 10mm grubości to b. dużo i zacisk nawet na nowych klockach byłby już o tyle wysunięty, a jarzma też wiadomo że np. do 312 różnią się tylko literką na końcu a są całkiem inne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SSHADOWW5 0 Opublikowano 20 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Maja 2009 W mojej niuni też są tarcze niewentylowane (zasiki ATE). Ostatnino zmieniałem klocki hamulcowe i wydaje mi się , że tłoczek cofnie się bez problemu tak głeboko , żeby przyjąc tarcze wentylowaną- używałem ścisku stolaskiego w celu cofania tłoczka i po załozeniu nowych klocków i obsadzeniu tarczy jeszcze było miejsce. Nie mierzyłem tego , ale na oko spokojnie tarcza wentylowana weszła by Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się