Maxfly Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Witam serdecznie, Zwracam się z zapytaniem odnośnie filtra paliwa w audi B7 z silniczkiem 2.0 TDI BLB. Od zakupu autka kilka miesięcy temu nie wymieniałem filtra i wreszcie przyszedł czas na jego wymianę. Znalazłem na stronce filtrona model odpowiadający mojemu silniczkowi i zakupiłem. http://img198.imageshack.us/my.php?image=307l.jpg Kiedy zabrałem się do wymiany okazało się, że jest on zupełnie inny niż ten, który jeździ w aucie i dodatkowo ma inny spód (bez zaworu odpowietrzającego czy coś takiego). Dodadatkowo stwierdzam, że ten zamontowany w aucie jest obrócony o 180 stopni i wymagało to obrócenia (zamienienia miejscami przewodów paliwowych). Wszystko jest widoczne na zdjęciach. Dodatkowo nadmieniam, że filtr który siedzi teraz w aucie jest oryginalnym filtrem z logo audi. O co w tym wszystkim chodzi?? http://img268.imageshack.us/my.php?image=20090521.jpg http://img268.imageshack.us/my.php?image=20090521001t.jpg http://img38.imageshack.us/my.php?image=20090521002r.jpg
MarcinGD Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Powinno byc miejsce na gornej czesci filtra do przelozenia zaworu odpowietrzajacego. Jezeli chodzi o filtry to ja kupuje tylko Knechta. Tu masz przykladowo knechta z miejscem na ten zaworek
Maxfly Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 Ale mi chodzi o ten zawór na dole filtra, który jest widoczny na zdjęciu Nr 1 filtra filtrona...na filtrze, który jest aktualnie w aucie nie ma tego zaworu u dołu filtra. Jednocześnie mam prośbę czy może ktoś rzucić zrzut z ETKI jak to wygląda w A4 BLB.
Daimos Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Ten zawór na dole służy do odwadniania filtra.
Maxfly Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 OK, wiem, że służy do odwadniania filtra ale czy istnieje wersja bez odwadniania??
MAJKI Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 W aucie masz poprostu założony filtr ori audi którego nie ma już w sprzedaży, bynajmniej ja nie mogłem go zamówić w swoim ASO gdzie zawsze zamiawiam częsci. Teraz mam filtr z Mana właśnie z dolnym odpowietrznikiem, wogole ten filtr co miałeś zołożony to jest mniejszy niz ten jego zamienniki, zauważyłeś to? Zobacz jak to u mnie wyglada po zmianie Wystarczy przełożyć przewody te co są z podgrzewaczem złączone razem na drugą strone, przesuniesz je bez problemu bo są w oplocie gumowym złączone razem i wystarczy je tylko przesunąć, podgrzewacz pasuje idealnie do nowego filtra... Ja na Twoim miejscu nie oszczędzałbym na filtrze paliwa, miałem ostatnio problem w skodzie TDi jak mi sie filtron "rozpuscił" w środku i ten papier czy co to tam jest zatkał przewód paliwowy. filtrona to można pakować w filtr powietrza lub kabinowy :gwizdanie: Wogole te silniki są wyczulone na jakość paliwa, ktore u nas nie jest najlepsze i wymieniam teraz filtr paliwa co 15 tyś z olejem bo mam nowe pompowtrski założone
yesfan Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Opublikowano 29 Sierpnia 2009 Tak na marginesie: kabinowy, węglowy filtron jest doskonały, dużo lepszy od oryginalnego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się