radmos66 Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 proszę o analizę logów dynamicznych 003 008 011 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_180.html http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_181.html http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_182.html
Darev Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 dlaczego tylko te trzy??? przydałoby sie więcej przepływka słabo mierzy bo turbo słabo pompuje
radmos66 Opublikowano 23 Maja 2009 Autor Opublikowano 23 Maja 2009 będzie z tego a4 jeszcze coś ? poprzez odczyt błędów był jeden błąd : 01117-generator terminal df load signal 27-10 implausible signal -intermittent - wykasowałem go i na razie nie ma żadnego błędu logi statyczne logi meas blocks log-01-000 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_166.html log-01-001 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_167.html log-01-003 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_168.html log-01-004 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_169.html log-01-007 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_170.html log-01-013 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_171.html logi basic settings log-01-000 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_172.html log-01-003 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_173.html log-01-004 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_174.html log-01-011 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_175.html log-01-013 http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_176.html
spanky Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 dolot do sprawdzenia / n75 do podmiany kat wtrysku do korekty
Lishoo Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Turbina słabo pompuje. Tak jak pisze kolega spanky, sprawdź szczelność rur od IC, wężyk który wchodzi do kompa do MAP sensora, sprawdź też jego wyjście z rury od IC, powinien siedzieć mocno, jeżeli da się go leciutko zsunąć palcami, to trzeba ścisnąć go opaską 6-10mm, tak samo sprawdź wężyki które nachodzą na n75, jeżeli będzie nieszczelność to będzie lekko mokre takim jakby olejem. Jeżeli masz możliwość to podmień z kimś zaworek n75 (nie wiem czy da radę podmienić n75 z n18 w 1z bo zaworki są całkiem inne, n75 steruje ciśnienie, a n18 steruje podciśnienie) bardzo często w tym n75 zużywa się ze starości sprężynka i łamie się w pół, co z kolei powoduje zacinanie się zaworka. Jeżeli wszystko będzie bez zmian to pozostaje tylko regulacja sztangi, ale to zostaw sobie na koniec
odzim Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 Turbina słabo pompuje. Tak jak pisze kolega spanky, sprawdź szczelność rur od IC, wężyk który wchodzi do kompa do MAP sensora, sprawdź też jego wyjście z rury od IC, powinien siedzieć mocno, jeżeli da się go leciutko zsunąć palcami, to trzeba ścisnąć go opaską 6-10mm, tak samo sprawdź wężyki które nachodzą na n75, jeżeli będzie nieszczelność to będzie lekko mokre takim jakby olejem. Jeżeli masz możliwość to podmień z kimś zaworek n75 (nie wiem czy da radę podmienić n75 z n18 w 1z bo zaworki są całkiem inne, n75 steruje ciśnienie, a n18 steruje podciśnienie) bardzo często w tym n75 zużywa się ze starości sprężynka i łamie się w pół, co z kolei powoduje zacinanie się zaworka. Jeżeli wszystko będzie bez zmian to pozostaje tylko regulacja sztangi, ale to zostaw sobie na koniec moze byc tez niedomykanie sie zaworu upustowego
Lishoo Opublikowano 23 Maja 2009 Opublikowano 23 Maja 2009 moze byc tez niedomykanie sie zaworu upustowego Nie strasz nam kolegi
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się