Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o analizę logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dlaczego tylko te trzy??? przydałoby sie więcej

przepływka słabo mierzy bo turbo słabo pompuje

Opublikowano

będzie z tego a4 jeszcze coś ?

poprzez odczyt błędów był jeden błąd :

01117-generator terminal df load signal 27-10 implausible signal -intermittent - wykasowałem go i na razie nie ma żadnego błędu

logi statyczne

logi meas blocks

log-01-000

http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_166.html

log-01-001

http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_167.html

log-01-003

http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_168.html

log-01-004

http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_169.html

log-01-007

http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_170.html

log-01-013

http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_171.html

logi basic settings

log-01-000

http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_172.html

log-01-003

http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_173.html

log-01-004

http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_174.html

log-01-011

http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_175.html

log-01-013

http://rtnet.pl/vaglog/radmos15_176.html

Opublikowano

dolot do sprawdzenia / n75 do podmiany

kat wtrysku do korekty

Opublikowano

Turbina słabo pompuje.

Tak jak pisze kolega spanky, sprawdź szczelność rur od IC, wężyk który wchodzi do kompa do MAP sensora, sprawdź też jego wyjście z rury od IC, powinien siedzieć mocno, jeżeli da się go leciutko zsunąć palcami, to trzeba ścisnąć go opaską 6-10mm, tak samo sprawdź wężyki które nachodzą na n75, jeżeli będzie nieszczelność to będzie lekko mokre takim jakby olejem. Jeżeli masz możliwość to podmień z kimś zaworek n75 (nie wiem czy da radę podmienić n75 z n18 w 1z bo zaworki są całkiem inne, n75 steruje ciśnienie, a n18 steruje podciśnienie) bardzo często w tym n75 zużywa się ze starości sprężynka i łamie się w pół, co z kolei powoduje zacinanie się zaworka.

Jeżeli wszystko będzie bez zmian to pozostaje tylko regulacja sztangi, ale to zostaw sobie na koniec :)

Opublikowano

Turbina słabo pompuje.

Tak jak pisze kolega spanky, sprawdź szczelność rur od IC, wężyk który wchodzi do kompa do MAP sensora, sprawdź też jego wyjście z rury od IC, powinien siedzieć mocno, jeżeli da się go leciutko zsunąć palcami, to trzeba ścisnąć go opaską 6-10mm, tak samo sprawdź wężyki które nachodzą na n75, jeżeli będzie nieszczelność to będzie lekko mokre takim jakby olejem. Jeżeli masz możliwość to podmień z kimś zaworek n75 (nie wiem czy da radę podmienić n75 z n18 w 1z bo zaworki są całkiem inne, n75 steruje ciśnienie, a n18 steruje podciśnienie) bardzo często w tym n75 zużywa się ze starości sprężynka i łamie się w pół, co z kolei powoduje zacinanie się zaworka.

Jeżeli wszystko będzie bez zmian to pozostaje tylko regulacja sztangi, ale to zostaw sobie na koniec :)

moze byc tez niedomykanie sie zaworu upustowego
Opublikowano

moze byc tez niedomykanie sie zaworu upustowego

Nie strasz nam kolegi :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...