YATES Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Wymieniałem ostatnio płyn wspomagania i zastanawiam się czy zlałem cały stary płyn gdyż odpiąłem tylko wąż wchodzący do pompy. Czy ten drugi nieco cieńszy wąż też należy przy wymianie płynu odpiąć ???
nike21 Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 ja na Twoim miejscu nic bym nie odpinal bo mozesz zapowietrzyc pompe... stary plyn maksymalnie sciaga sie strzykawka ze zbiorniczka, zalewa swiezy i pozniej na zasadzie odpowietrzania hamulcy usuwasz stary plyn z rurek hamulcowych. mysle ze pol zbiorniczka na kazde kolo wystarczy
YATES Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 Ja już to zrobiłem i na początku płyn trochę się pienił ale po kilku skrętach kierownicą na wyłączonym silniku ( przednie koła w górze) przestał się pienić. Chodzi mi o to czy ten drugi cieńszy wąż przy spuszczaniu starego płynu też należało odkręcić ?? On idzie gdzieś do zderzaka, a póżniej zawraca i leci w stronę układu kierowniczego.
pawelc Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 Ja już to zrobiłem i na początku płyn trochę się pienił ale po kilku skrętach kierownicą na wyłączonym silniku ( przednie koła w górze) przestał się pienić. Chodzi mi o to czy ten drugi cieńszy wąż przy spuszczaniu starego płynu też należało odkręcić ?? On idzie gdzieś do zderzaka, a póżniej zawraca i leci w stronę układu kierowniczego. Po odkręceniu przewodu trzeba było podkręcić kierownicą raz w lewo raz w prawo i tak parę razy, wtedy cały stary płyn by zleciał odkręconym przewodem ...
nike21 Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 dobra sorki, jakos mi sie przeczytalo ze chodzi o plyn hamulcowy :polew: odpinasz wszystkie weze, zlewasz plyn, zalewasz nowy, i odpowietrzasz krecac kierownica lewo prawo do oporu
YATES Opublikowano 25 Maja 2009 Autor Opublikowano 25 Maja 2009 Ja już to zrobiłem i na początku płyn trochę się pienił ale po kilku skrętach kierownicą na wyłączonym silniku ( przednie koła w górze) przestał się pienić. Chodzi mi o to czy ten drugi cieńszy wąż przy spuszczaniu starego płynu też należało odkręcić ?? On idzie gdzieś do zderzaka, a póżniej zawraca i leci w stronę układu kierowniczego. Po odkręceniu przewodu trzeba było podkręcić kierownicą raz w lewo raz w prawo i tak parę razy, wtedy cały stary płyn by zleciał odkręconym przewodem ... Tak właśnie zrobiłem na wyłączonym silniku ale czy cały stary płyn wyleci tym jednym przewodem idącym do pompy czy ten drugi ( chyba od maglownicy) też należało by odpiąć ????
nike21 Opublikowano 25 Maja 2009 Opublikowano 25 Maja 2009 tez nalezalo odpiac... ten waz co idzie do zderzaka, czyli do chlodnicy plynu ktora jest w zderzaku, a pozniej do przekladni tez nalezalo odpiac... z przekladni tez mozna bylo zlac plyn
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się