Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 APS] Problem z ABS i ESP


olorob2

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich klubowiczow.Mam takowy problem dzis gdy pognalem autostrada dluzszy czs tak okolo140 do 150 w pewnym momecie zapalila mi sie kontrolka ABS-u i ESP.A ze ESP mam wylanczane to nacisnolem guzik ale bez reakcji nie dajac to mi spokoju stanolem na parkingu na jakas 1 lub 3 minuty i po ponownym przekreceniu kluczyka kontrolki zgasly ale po przejechaniu 5 km. znowu to sie stalo i sie swiecily.Ale gdy tylko zjechalem z autostrady i jechalem juz na spokojnie tak 70 do 90km.To wszystko bylo w pozadku i juz mi sie nic nie zapalilo przez nastepne 50 km jakie mialem do pokonania.Ale dy wracalem to znowu to powrocilo.Prosze was o pomoc co mam z tym zrobic a powiem ze nie mam Vaga.Od czego zaczac i gdzie zajrzec mam najpierw,prosze o porade lub jakies pomysly lub przyklady.Z gory dziekuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[b6 BFC 2,5 TDI] Witam all. Mam podobny kłopot tyle że nie zapala mi się kontrolka ABS tylko ESP. Czasem po puszczeniu pedału hamulca czuję że auto dalej lekko hamuje i wtedy zapala się kontrolka ESP. Po kilku sekundach sama gaśnie i zostaje tylko świecąca się kontrolka SERVICE. Wymieniłem czujnik położenia pedału hamulca (ten przy pedale co włącza też stopy) ale nic to nie zmieniło. Zaczęło mi się to robić na jesieni potem przez całą zimę był spokój i na wiosnę znów zaczęło mi wywalać te błędy (średnio raz na dzień) a dziś jest bardzo ciepły dzień to mi się bardzo często zapalało i auto samo hamowało. Zaczyna byćjuż męczące i muszę coś z tym zrobić. Może miał ktoś kiedyś coś podobnego i podzieli się doświadczeniem ... Pozdr. Ant

--------------------------------------------------------------------------------

Wrzucam logi błędów z VAGa (z modułu silnika, skrzyni i układu hamulcowego):

Wednesday, 22 April 2009, 19:54:09

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8E0 907 401 M

Component and/or Version: 2.5l V6 TDI 0000AG 0004

Software Coding: 02007

Work Shop Code: WSC 63251

Additional Info: 00006059 130 106MC318_1.V14956211392

Additional Info: 00006059 130 106MC318_1.V14956211392

1 Fault Found:

18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster

P1654 - 35-10 - - - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Wednesday, 22 April 2009, 19:55:56

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8E0 910 155 B

Component and/or Version: V30 01J 2.5lTDI RdW 3220

Software Coding: 0000001

Work Shop Code: WSC 04940

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 000 - - - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Wednesday, 11 March 2009, 20:05:07

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front 3429

Software Coding: 04459

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

01826 - Sensor for Steering Angle (G85): Supply Voltage Terminal 30

35-00 - -

---------------------------------------------------------------------------

Wednesday, 22 April 2009, 19:52:36

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8E0 614 517

Component and/or Version: ABS/ESP front 3429

Software Coding: 04459

Work Shop Code: WSC 06435

1 Fault Found:

18265 - Load Signal: Error Message from ECU

P1857 - 35-10 - - - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Te dwa są z innej beczki - coś z czujnikiem płynu chłodzącego ale może też je wrzucę ...

Wednesday, 11 March 2009, 20:06:46

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8E0 920 930 T

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 37303

Additional Info: WAUZZZ8E04A196102 AUZ6Z0C0468600

1 Fault Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Wednesday, 22 April 2009, 19:59:09

VAG-COM Version: Release 409.1-US

Control Module Part Number: 8E0 920 930 T

Component and/or Version: KOMBI+WEGFAHRS. RB4 D42

Software Coding: 00001

Work Shop Code: WSC 37303

Additional Info: WAUZZZ8E04A196102 AUZ6Z0C0468600

2 Faults Found:

01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)

30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent

01300 - Shareware Version. To Decode all DTCs

49-10 - Please Register/Activate - Intermittent

---------------------------------------------------------------------------

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam podobny problem co olorob2 tylko u mnie kontrolki ABS IESP po właczeniu zapłonu gasna a w momencie przejechania kilku metrów inacisnieciu pedału hamulca rozswietlaja sie ,dodatkowo zapala sie kontrolka podgrzewania paliwa.jesli ktos ma jakas wiedze na ten temat to byłbym zobowiazany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może to komuś pomoże.

Po przejechaniu kilkuset metrów zapalała mi się kontrolka ABS. I wtedy zanikał mi ABS i musiałem uważać przy hamowaniu. Po wyłączeniu i ponownym włączeniu zapłonu kontrolka ABS gasła jako ostatni (zauważalnie po innych jakieś 10s), ale gasła. I po przejechaniu kilkuset metrów znowu to samo.

Zrobiło mi się tak po wymianie tarcz i klocków (4 koła jednocześnie). Byłem u znajomego i podłączył mi VAGa i zdiagnozował że to lewy/tylni czujnik (tak jak się siedzi w samochodzie). Wiec zdjąłem koło. Zdjąłem szczeki hamulca i okładziny. Ruszałem tarczą na boli i okazało się że mam luz . Zdjąłem pokrywkę, wyjąłem zawleczkę i dokręciłem nakrętkę (z tym dokręceniem to ostrożnie, żeby nie przesadzić!). Wyeliminowałem liz. Dokręciłem czujnik (wielkości może połowy kciuka, dochodzi do niego przewód, a sam czujnik osłonięty jest gumowa fajka, jest wkręcony w nieobracająca się część za tarczą hamulcową). Dokręcenie polegało na wkręceniu czujnika może mniej niż 1/4 obrotu (bez żadnego odpinania kabli). Tak, że po zakręceniu tarczą (jeszcze bez szczęk i okładzin hamulca) dało się słyszeć ciche trykanie metalem po ząbkach. Założyłem okładziny, szczęki hamulca. Założyłem koło i przetestowałem.

Po włączeniu zapłonu kontroli gały jednocześnie nawet ta od ABS. Jeżdżę już 3 miesiące i wszystko ok.

Dla testów podniosłem samochód na podnośniku (niczego nie odkręcałem) wsadziłem rękę za koło, wykręciłem czujnik (niespełna 1/4 obrotu). Opuściłem samochód i przetestowałem. I efekt usterki ABS powrócił.

Pozdrawiam :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...