marcinek_audi Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Witam wszystkich, mam błąd 00542 - Needle lift Sensor (G80) wiec czeka mnie wymiana wtrysku sterującego. Zamieszczam wszystkie logi do analizy bo nie wiem czy przy okazji zabawy z wtryskiem nie trzeba będzie jeszcze czegoś zrobić. Wszystkie logi wykonywałem VAG-Com 311.2 brak jest grupy normalnej 023 bo nie było tam żadnych wartości. Logi statyczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/637cfbc60d0979dd.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/25f92edc0b6c090b.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/361da9318236d2f8.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5bd950d7924a8593.html 007 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f43c3164e28c7aa0.html 013 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a22edc78276c815c.html 014 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6bf81c1d95e847c5.html 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/0e64edd14fab6afc.html Logi statyczne BS 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/3410f45c869989cc.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4166f11835626bcb.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/dbe9fffa31d9724c.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e29b55c7675a037b.html Logi dynamiczne 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/afd5a0b5b5597d7a.html 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8e603d856317145a.html 003 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/61af3c00c5d7d857.html 004 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f010c8bbc5056dcc.html 008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/797056f476f62443.html 010 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/230fe32af37c1335.html 011 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7dde52ac9d280de6.html Wszystkie sugestie mile widziane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Oprócz totalnie padnietego wtrysku sterujacego - wyglada ze wszystko jest OK. Niepokoi mnie to OB przy 2100 obr. Podobnie bylo u kolegi Flyer'a - skoczylo sie na wymianie turbiny ale to nie oznacza, ze u Ciebie tak będzie. AKE są znane ze sporego OB. Po wymianie wtrysku ponownie zaloguj: 001sN,004sN,004dN,004BS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Niepokoi mnie to OB przy 2100 obr. Zdaje sie ze to tylko przycinajace sie kierownice. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Niepokoi mnie to OB przy 2100 obr. Zdaje sie ze to tylko przycinajace sie kierownice. Watpie. Ja bym blizej zainteresowal sie turbinka... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Wiec co wadliwa turbina Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rav Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Wiec co wadliwa turbina Trzeba by było aby spojrzał na nią fachowiec to powie Ci czy turbo jest uszkodzone. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Wiec co wadliwa turbina U mnie bylo bardzo podobnie... Od strony zimnej wszystko cacy, auto jezdzilo normalnie, ale w logach nie bylo cacy [spory OB]. Po rozebraniu okazalo sie, ze wirnik wydechowy sie rozlecial. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek_audi Opublikowano 27 Maja 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Panowie powiedzcie mi jeszcze co to jest to OB i gdzie to widać, że jest wysokie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 Opublikowano 27 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2009 Tzw. Over Boost,jest widoczny w logu 011dn-masz spore przeładowanie z tym,że nie wprowadza ono silnika w tryb awaryjny,ponieważ za krótko trwa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek_audi Opublikowano 9 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2009 Panowie jestem po wymianie wtrysku sterującego jeden z kolegów doradził mi żebym zalogować poniższe grupy i bardzo bym prosił o ich analizę. 001 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/959a050349dd27c4.html 004S http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/257e0a60577023e3.html 004D http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/80063ef698a3178e.html 004BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/7e3bf485e3e49281.html Z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Wyglada, ze jest fatalnie ustawiony zaplon... zrob "Print Screen" okienka VAG grupy 004 Basic Settings w momencie kiedy nastawnik przelaczy sie na "Late" i wstaw. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Wyglada, ze jest fatalnie ustawiony zaplon... Moim zdaniem jest caklem dobrze,na LATE waha się miedzy 1.8-2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przemik Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Moim zdaniem jest caklem dobrze,na LATE waha się miedzy 1.8-2 Owszem jest 2*, tylko nie po tej stronie TDC Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek_audi Opublikowano 19 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2009 Panowie w okienku VAG grupy 004 Basic Settings gdy nastawnik przełączy się na "late" mam ok: 1,8 ATDC, ale dlaczego w grupie 004 statycznej w polu trzecim wartość zawsze jest "0" niezlezienie od tego czy w polu drugim jest 0,8-1-czy 2 dlaczego wartość rzeczywista w żaden sposób nie chce się pokryć z wymaganą. Screen okienka grupa 004 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b67d7fdafcc6d038.html Screen okienka grupa 004 S http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8471502b5758f5ed.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marewel Opublikowano 20 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 20 Czerwca 2009 Jaka byla temp silnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek_audi Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Temperatura była wysoka w programie w grupie 007 pokazywało prawie 90 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Marcinek - proponowałbym: - zrób skrina na kanale 018 lub przepisz i wstaw na forum odczyty ostatniego okienka (z 6 pozycji: zera i jedynki). - odpytaj pamięć usterek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek_audi Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Oto screen okienka grupy 018 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/165ed2b43bc4e9c4.html W sterowniku silnika nie ma żadnych błędów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotruś Opublikowano 21 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Marcinek - wyjaśnię, że o skrina prosiłem żeby sprawdzić jak pompa widzi "brakujący" odczyt kąta wtrysku. Wstawiony przez Ciebie obraz sugeruje (co bardzo dobrze), że nie występuje żaden problem z czujnikiem obrotów głównego wałka pompy - więc mam tylko dwa pomysły: - wystąpił jakiś problem w komunikacji laptopa z fejsem diagnostycznym i dlatego bieżący kąt nie zapisał się w logach (i póki co bardzo chcę wierzyc, że tak właśnie było !) - sygnał od wtryskiwacza sterującego jest nieostry (lub od czasu do czasu niezrozumiały - to się zdarza) i stąd odczyt "004 statyczne" wypadł trochę nieszczęśliwie Szkoda, że nie poprosiłem Cię od razu (przepraszam ) o powtórzenie logowania "004 BS" i "004 Stat" ... . Miejmy nadzieję, ze teraz będzie już dobrze - skoro nie ma problemów z odczytem np. BSów ... . Gdyby jednak ponowne logowanie 004stat też okazało się niepokojące - będziesz chyba zmuszony do wyszukania fachowca, który nie tylko dysponuje VASem ale potrafi korzystać z jego możliwości ... . Myślę, że ponawiając odczyty 004stat powinieneś pilnie wpatrywać się w monitor, żeby porównać zapis logów z tym co działo się "in real time" w okienkach VagComa. Ta sama sugestia dotyczy też ewentualnej powtórki z logowania dynamicznego ... . Trzymam kciuki, żeby było juz OK !! PS: To banalne ale zanim zaczniesz logowanie - zweryfikuj jakość połączenia wtryskiwacza sterującego z instalacją samochodu. Być moze (??) ktoś za słabo docisnął wtyczkę G80 do "gniazdka" ... . Sam w to nie wierzę, ale wiesz jak jest ... :gwizdanie: . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinek_audi Opublikowano 21 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Czerwca 2009 Piotruś jak byłem robić screena to sprawdziłem jeszcze raz jak to wygląda i nic się nie zmieniło a wiec: BS - dobrze Statyczny - te "0" Dynamiczny - jak sam zauważyłeś kilka postów wyżej zbiłem logi po wymianie wtrysku i wartości pokazują się od pewnych obrotów. Dzięki wielkie za pomoc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się