wzakrzewski Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Opublikowano 10 Kwietnia 2007 Witam wszystkich i proszę o poradę. Ostatnio w mojej A4 zaczęła ciec ropa po zlokalizowaniu przecieku i usunięciu go porzez dokręcenie przewodu wysokiego ciśnienia od strony pompy wtryskowej silnik przestał normalnie ,,polić". Mianowicie gdy dłużej auto postoi trzeba dorze zakręcić rozrusznikem żeby załapało a jak nawet załapie to jak by tylko pracował na dwóch cylindrach ale po kilku sekundach pracuje normalnie. Czy to może być wina tego że za mocno dokręciłem przewód czy tylko zbiek okoliczności? proszę o waszą pomoc
Wihajster Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 znowu powiem to co zawsze.Jakie bledy na vagu?? :twisted:
spanky Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Witam wszystkich i proszę o poradę.Ostatnio w mojej A4 zaczęła ciec ropa po zlokalizowaniu przecieku i usunięciu go porzez dokręcenie przewodu wysokiego ciśnienia od strony pompy wtryskowej silnik przestał normalnie ,,polić". Mianowicie gdy dłużej auto postoi trzeba dorze zakręcić rozrusznikem żeby załapało a jak nawet załapie to jak by tylko pracował na dwóch cylindrach ale po kilku sekundach pracuje normalnie. Czy to może być wina tego że za mocno dokręciłem przewód czy tylko zbiek okoliczności? proszę o waszą pomoc prawdopodobnie zapowietrzyłes uklad paliwowy .... kiedy zmieniales filtr paliwa ...
wzakrzewski Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Opublikowano 11 Kwietnia 2007 znowu powiem to co zawsze.Jakie bledy na vagu?? :twisted: brak błędów na vagu wszystko jest ok :smile: A co do filtra paliwa to już przejechałem na nim około 10000 km
spanky Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 znowu powiem to co zawsze.Jakie bledy na vagu?? :twisted: brak błędów na vagu wszystko jest ok :smile: A co do filtra paliwa to już przejechałem na nim około 10000 km problemy pojawiły sie tuz po grzebaniu w ukladzie paliwowym ,wiec tam bym szukal przyczyny problemu ...
waje Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Opublikowano 15 Kwietnia 2007 Jeżeli wszystko było dobrze poskładane to układ paliwowy powinien odpowietrzyć się samoczynnie. Ewentualnie sprawdź Vag-em czujnik temp. zewnętrznej. Jeśli jest błąd to sterownik świec żarowych nie będzie w stanie prawidłowo nimi sterować i odpala wtedy jak traktor. [ Komentarz dodany przez: zdeniu: 15-04-2007, 20:55 ] witam Cię kolego i zapraszam do działu Newbie oraz do zapoznania się z regulaminem forum
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się