[B6 AVF] Co może być nie tak w tym wykresie?
0

    14 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam panowie.Kilka dni temu robiłem program u Wojtka w Dynosofcie oddział Katowice,hamowanie Gliwice.Po zdiagnozowaniu silnika okazało się że PD już mają korekty w ok 1.3 no i turbo zaczyna w wyższym zakresie przeładowywać stąd ograniczenie mocy.

    Moje pytanie jest następujące:

    Czy przebieg krzywych na wykresie w stosunku do kondycji turba i PD jest normalny,czy coś jeszcze może być nie tak?

    Patrzę po innych wykresach i nawet jeśli moc jest przybliżona do mojego to jednak tamte wykresy przebiegają tak jak by

    lepiej...

    Dodam że chyba nawet lepiej reaguje jak dam pedał gazu do połowy niż od razu w podłogę....( z miejsca i podczas jazdy-wcześniej też tak było tylko nie tak szybko :> )

    seria:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/4830fed4ff6e87bf.html

    program:

    http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/1a44b0fea7d6be8a.html

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ladna seria :good:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    i mimo takich kwiatow wgrali Ci program :mysli:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    i mimo takich kwiatow wgrali Ci program :mysli:

    To fakt,ale w serii był mały moment,teraz mam większy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Seria kozacka, ograniczenie mocy spowodowane słabą kondycją PD, stąd jedynie wynik 160. Zmień pompki na AL.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    GT1749VA potrafi przeładować nawet jak ma ściągnięte ma max. kierownice. Po prostu jest za dużo gazów wydechowych i regulacja żaluzjami nie pomaga. W serii właśnie tak miałeś od ok 3600 obr/min. Auto miało nagłą "górkę" mocy na wysokich obrotach.

    Po programie jest znacznie lepiej w przebiegu, choć moć nie jest za ciekawa.

    Generalnie Wojtka to nie musisz sprawdzać bo chłop wie co robi.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    GT1749VA potrafi przeładować nawet jak ma ściągnięte ma max. kierownice. Po prostu jest za dużo gazów wydechowych i regulacja żaluzjami nie pomaga. W serii właśnie tak miałeś od ok 3600 obr/min. Auto miało nagłą "górkę" mocy na wysokich obrotach.

    Po programie jest znacznie lepiej w przebiegu, choć moć nie jest za ciekawa.

    Generalnie Wojtka to nie musisz sprawdzać bo chłop wie co robi.

    Nie nie ja Go nie sprawdzam,bo Wojtek powiedział mi to samo i zdaje sobie z tego sprawe :good: Poza tym jestem mu wdzięczny że zrobił co mogł z moim paździochem.Robił też na ok 175PS tylko że turbo ostro przeładowywało.

    Interesuje mnie tylko fakt że auta z podobną mocą i momentem(na seryjnych PD i suszarach) mają inne wykresy ,ale teraz juz wiem i zdałem sobie sprawe,że silnik silnikowi jest nierówny :no:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Interesuje mnie tylko fakt że auta z podobną mocą i momentem(na seryjnych PD i suszarach) mają inne wykresy ,ale teraz juz wiem i zdałem sobie sprawe,że silnik silnikowi jest nierówny

    Wykres innych aut jest inny bo skala NM i KM jest duzo duzo większa i wtedy wykres wygląda na calkowicie płaski.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    GT1749VA potrafi przeładować nawet jak ma ściągnięte ma max. kierownice. Po prostu jest za dużo gazów wydechowych i regulacja żaluzjami nie pomaga.

    W czym mozna doszukiwac sie przyczyny przeładowywania turbo awx/avf w jednych przypadkach i trzymaniu zadanych parametrów w innych egzemplarzach ?

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    W czym mozna doszukiwac sie przyczyny przeładowywania turbo awx/avf w jednych przypadkach i trzymaniu zadanych parametrów w innych egzemplarzach ?

    Zuzycie/syf w T :wink4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ladna seria :good:

    Wg mnie wcale nie taka ładna - 300 nm momentu dla AVF to ładnie ?

    To diesel więc patrzy się bardziej na nm, a nie na KM.

    Generalnie na miejscu tunera nie robiłbym programu dopóki właściciel nie zrobiłby porządku z przeładowaniami.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ladna seria :good:

    Wg mnie wcale nie taka ładna - 300 nm momentu dla AVF to ładnie ?

    To diesel więc patrzy się bardziej na nm, a nie na KM.

    Generalnie na miejscu tunera nie robiłbym programu dopóki właściciel nie zrobiłby porządku z przeładowaniami.

    fakt moment daje d**y :confused4:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie w ajm w serii wyszlo 310nm :kox:

    tuner zrobil program nie liczac sie z tym ze jego praca zostanie pozniej oceniona

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Moment po programie jest dość ładnie poprowadzony więc nie wiem czego się czepiacie. Turbo po programie pompuje o wiele równiej.

    u mnie w ajm w serii wyszlo 310nm :kox:

    tuner zrobil program nie liczac sie z tym ze jego praca zostanie pozniej oceniona

    Ty masz 310nm bo pewnie turbo ci przeladowuje przy 2 tyś obr, tu wyszło w seri ponad 150km bo turbo za duzo dmuchało przy 4 tys obr.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy