Krzy0 15 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Pytałem kiedyś czy jechac na hamownie czy bez hamowni programować kompa i tyle. No i dobrze zrobiłem że pojechałem na hamownie wyszło mi 85KM i niecałe 200Nm. Wyjęliśmy kompa okazało sie że jest to jeszcze stary sterownik w plastiku ale to nic,po wpisaniu nowego programu moc wzrosła tylko na 94Km i 220Nm porażka i na max obr.dymi z przerwami i moc skacze na wykresie jak zając okazało się że jest uszkodzony zawór od sterowania cisnienia turbiny.Po wymianie na inny model moc na orginalnym prog. była 89Km z kawałkiem i o niebo wiecej Nm byłe jeszcze problemy z podstawkami które ciągle nie łączyły izakończyliśmy prace.Jutro jade odebrać org.zawór i na hamownie podnieść moc dam znac co i jak poszło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Gdzie kolego pojechałeś na tą hamownię, jest gdzieś w okolicach Tarnobrzega?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 W ożarowie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Iverson 1 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 A możesz podać namiary i koszta takiej zabawy!! moze być na pw jak chcesz! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Kwietnia 2007 http://dv-t.pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spanky 7 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 jak widac przed kombinowaniem z "ciptuningiem" trzeba sprawdzic stan motorowni .... :twisted: czekamy na wyniki po modach ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dark79 1 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 orginalnym prog. była 89Km z kawałkiem czyli porządna seria Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Witam Już po )) dodam jeszcze że miałem pęknięty wąż od intrcolera i to mogło być też przyczyną tego pierwszego słabego wyniku na hamowni,no ale do rzeczy. Pełna kultura bez jakiegos strasznego dymienia wyszło mi 110,3KM i 268,7Nm nie próbowaliśmy wiecej bo nie zbawi mnie więcej 3KM i kupa dymu (prawdo podobnie) wykresik jak tylko będe miał na dysku to też w stawię. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maroo 0 Opublikowano 23 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2007 a jesli mogę się spytac jakie masz teraz przyspieszenie do 100 po tej modyfikacji bo oryginalnie jest 13.3 i ciekawi mnie ile sekundek urwie 20 koników Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rogalotti 0 Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2007 Ładny przebieg linii po chipowaniu. Tylko dziwi mnie, że auto Ci poddymia. Na seryjnym układzie wtryskowym 90ki turbo można na tyle bezpiecznie podciągnąć żeby ten dymek pozostał jak niemalże w seryjnym egzemplarzu. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Norbi TDI 0 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 .dymi z przerwami i moc skacze na wykresie jak zając okazało dymiła bo miałeś wąż pękniety to normalne, a teraz też dymi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szewczenko7 2 Opublikowano 26 Kwietnia 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2007 wykresik ładny , pewnie banan na twarzy :twisted: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 3 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Przyspieszenia nie mierzyłem ale pewnie to zrobię,co do dymienia to trochę przydymia jak przycisnę widac to tylko jak jedzie za mną jakieś inne auto no i na postoju jak mu tak na trzy razy lekko przycisne to też a wcześniej nic nie dymił. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ykk 5 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Witam! Jesli mozna wiedziec to jaki koszt takiej przyjemnosci? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrek98igo 0 Opublikowano 3 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2007 Witam! Jesli mozna wiedziec to jaki koszt takiej przyjemnosci? takie rzeczy nie pisze sie na forum,pytaj na priv Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krzy0 15 Opublikowano 3 Marca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Tylko dziwi mnie, że auto Ci poddymia. Na seryjnym układzie wtryskowym 90ki Juz nie dymi po wybiciu katalizatora przestal i moc sie podniosła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adas 1 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 okazało się że jest uszkodzony zawór od sterowania cisnienia turbiny. u Mnie jest chyba to samo, jade jutro do ASO zeby mi to zrobili, jaki koszt Cie wyniosl za to ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoltar 0 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 N75 w silnikach 1Z są stosunkowo tanie, idzie dorwać na allegro w okolicach 100-120 zł za nowy Znany producent - Pierburg Jakie masz objawy ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rtocki 1 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 po ch... allegro?, do AHU (1z) niewiele więcej w ASO płaciłem... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Zoltar 0 Opublikowano 3 Marca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2009 Nie każdy ma serwis kilka km od domu... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się