[B6 AVF] Prośba o identyfikację przepływomierza

    15 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam wszystkich i zwracam się z prośbą o sprawdzenie czy przepływomierz w AVF ma ten drucik z diodą ? Ostanio wymontowałem swój i o dziwo go tam nie ma, mimo że jest tam narysowany taki schemat właśnie z tym druciekiem i diodą. Na Vagu żadnych błędów, auto jeździ cały czas tak samo odkąd je kupiłem. Druga rzecz to że nigdy wcześniej go nie wyciągałem. Czy ktoś kto ma AVF widział jak wygląda w jego aucie ? W ASO powiedzieli że nie są w stanie stwierdzić na podstawie rysunku poglądowego, który mają w swoim programie czy tam ma być.

    Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam , dziś rozebrałem też z myślą o czyszczeniu

    i też nie mam tego drucika , w ASO usłyszałem to samo co ty ... dziwna sprawa

    czekam też na wypowiedz kogoś w temacie bo niewiem czy to zbieg okoliczności czy tak ma być ...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Postaram się zrobić logi i je wrzucić. Może ten typ tak ma. Są opinie na forum, że nie wszystkie przepływomierze mają ten drucik z diodą. Może więc wszystko jest ok. Zobaczymy jak działa na Vagu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    a co was tak zmartwiło, ze się zabieracie za czyszczenie??

    Macie problemy z przyspieszeniem??

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nic dziwnego że nie macie w przepływomierzu tej "diody z drucikiem" bo jedne maja a inne jej nie mają, one różnią się konstrukcyjnie między sobą ale zadanie spełniają identyczne, więc nie ma się co martwić. Ja u starszej wymieniałem przepływomierz co miał diodę a wstawiłem bez diody, inna trochę konstrukcja i tyle. A auto nie ma żadnych problemów z tego powodu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Ja powiem o co chodzi , i dlaczego to ruszałem ...

    Zacznijmy od odłączania się turbiny przy 120 km/h sporadycznie , każdy znający temat powie "zapiekają się łopatki turbina do czyszczenia , regeneracji ewentualnie nowa" ale właśnie ,że nie do końca.Turbina pracowała normalnie w okresie zimowym,zauważyłem ,że odłącza ją przy wyższych temperaturach zewnętrznych- czyli powiedzmy jeśli jest powyżej +10C to są problemy jeśli poniżej to śmiga aż miło ...

    Bądź co bądź ,Audi ma przejechane 199000 tak że siłą amortyzacji Turbina ma już swoje przejechane,N75 wymieniony ... i dalej to samo . Więc ktoś tam powiedział ,żebym sprawdził przepływomierz.Sprawdziłem i brakowało tej diody

    ale najwidoczniej ten typ tak ma.

    P.S

    nie wiem jak u was w (s)ASO-(salon Audi Sobie Odpuść) ale w moim mieście pracują bardziej "MĘDRCY" niż specjaliści, bo na oko ina ucho im wszystko wygląda dobrze, a na oko to "chłop w szpitalu umarł"

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    zapodaj logi i wtedy będzie wiadomo co jest

    może to wężyki podciśnieniowe są sparciałe a nie wina przepływki

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W moim AVF 2004r też nie ma tego drucika z diodą... Też się zdziwiłem, bo identyczny wkład przepływomierza mam w BMW 320d, ale tam właśnie jest ten drucik.

    Dodam, że ten widoczny drucik z diodą to nie jedyny drucik w przepływomierzu. A Audi i BMW są też bodajrze 2 inne, jak się spojrzy do środka "wkładu" przepływomierza.

    P.S. Z ciekawości wsadziłem przepływkę z AVF do 320d po programie - auto jeszcze lepiej jeździło, byłem w szoku. A na INPIE był tylko błąd temperatury powietrza zasysanego;)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    nic się koledzy nie przejmujcie, mam to samo brak diody, widocznie to taki model :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Witam, nie chcę zakładać nowego tematu. Panowie odnośnie przepływomierza to do 1,9 tdi AVF 2004 to jest to ta cała tuba czy wymienia się jedynie sam wkład tzn. odpinamy kabelek, odkręcamy 2 śruby i mamy przepływomierz taki jak w tej aukcji:

    http://allegro.pl/pierburg-przeplywomierz-audi-a3-a4-b5-b6-b7-a6-c5-i4768505736.html

    Po prostu szukam odpowiedzi na brak mocy na 1 biegu i ew. podmianę na chwile od kogoś, nie jestem mechanikiem ale 2 śruby odkręcę.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    W/G BOSCHA numer do AVF to 0-281-002-461.

    Tak i jest to ten cały, Generalnie nie zaleca się wykręcania samego wkładu, można to zauważyć że Bosch ma zalane te śruby i nie da się tego wykręcić.

    A brak mocy może być również spowodowany np. zaworem sterowania turbina, przywiesza się.

    Po podłączeniu kompa będziesz musiał mieć błąd przepływomierza bądź zaworu.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Nie mam żadnych błędów na VAGu, problem dotyczy tylko 1 biegu, reszta ładnie się zbiera, możesz podać mi linka do przepływki jaką potrzebuję kupić.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    7.22684,08,0 /

    Kod silnika: AVF

    od nr. podw.: 8E-2-000 001

    7.22684.14.0 /

    Kod silnika: AVF

    do nr. podw.: 8E-1-080 000


    numer Vin podaj na PW to ci powiem co i jak

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy