Skocz do zawartości

Karmel

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Karmel

Osiągnięcia Karmel

0

Reputacja

  1. A ja mam inne zdanie. Miałem jednocześnie Unidena 520 i Johnny'ego II ASC. Presidenta kupiłem, aby sprzedać Unidena. Pojeździłem z Unidenem i Presidentem, posłuchałem i... sprzedałem Johnny'ego. Przewaga Unidena to głośniejszy głośnik, wyraźniejsza modulacja i duużo mniejsze szumy przy włączonym radiu (RF Gain na max, SQ na min, VOL na max.).
  2. Po 1,5 roku używania Wilsona mam złe wieści. Zresztą nie tylko ja. Obudowa cewki pęka przy wejściu kabla. "Sama". Alternatywą dla Wilsona jest Sirio AS-100. Albo pójść dalej i kupić Sirio Turbo 1000 + magnes od Sirio ML145. Przegub kulkowy, silny magnes, 115cm wysokości - i na klapę i na dach się nada i nie trzeba zdejmować przy wjeździe do garażu, wystarczy pochylić bata na przegubie.
  3. Bardzo dobry wybór. Mało kto nie jest zadowolony z tej anteny. P.S. MLka Sirio ma mocniejszy magnes od ML Midlanda.
  4. W moim AVF 2004r też nie ma tego drucika z diodą... Też się zdziwiłem, bo identyczny wkład przepływomierza mam w BMW 320d, ale tam właśnie jest ten drucik. Dodam, że ten widoczny drucik z diodą to nie jedyny drucik w przepływomierzu. A Audi i BMW są też bodajrze 2 inne, jak się spojrzy do środka "wkładu" przepływomierza. P.S. Z ciekawości wsadziłem przepływkę z AVF do 320d po programie - auto jeszcze lepiej jeździło, byłem w szoku. A na INPIE był tylko błąd temperatury powietrza zasysanego;)
  5. Miałem i Unidena 520 i Presidenta Johnny'ego II ASC i zdecydowanie polecam Unidena. Mniej szumi i ma wyraźniejszą modulację. Głośnik w Johnnym to jakieś nieporozumienie w porównaniu do Unidena 520. Niby dziwne, ale tak jest. Sam miałem sprzedać U520 i zostać przy Johnnym, ale po kilku dniach używania Johnnego wolałem go sprzedać. Podobno Harry II jest lepszy od Johnnego. Nie wiem, nie testowałem.
  6. Karmel

    Dobrzy chiptunerzy

    Po Łodzi jeździ RS4 B5 z reklamą Compsport-Łódź. Koleś albo jego ojciec ma sklep z częściami do VAGów na Franciszkańskiej (skręcasz z Inflanckiej we Franciszkańską i sklep jest po prawej stronie). Nie korzystałem z ich usług, nie mam nic wspólnego z tą firmą, ale masz blisko, może warto podjechać...
  7. Osobiście za 80zł wziąłbym Wilsona Little Wil. 1m wysokości, baardzo silny magnes, super jakość wykonania, długi kabel... Naprawdę bardzo dobrze zbiera, a używaną w bdb stanie spokojnie kupi się za 80zł.
  8. Może nie tyle przesiąść co kupić drugie obok Audi żeby na bierząco widzieć tą przewagę W środku poczujesz przewagę BMW, choćby po materiałach we wnętrzu. Zimą poczujesz przewagę/wadę* BMW - mowa o RWD. Wiadomo, że jesteśmy na forum Audi, więc większość będzie za A4, ale nie jest to tak oczywisty wybór... P.S. Na forum BMW ktoś oczekiwał odpowiedzi co lepsze - nowe A6 czy 530d. Większość była za E60, ja natomiast wyraziłem swoje preferencje - wybrałbym A6 Avant 3.0 TDI Quattro. Kiedyś będąc nastolatkiem kochałem BMW, choć takiego nie posiadałem. Teraz bardzo polubiłem Audi, szczególnie B7 (choć jeżdżę B6), ale nie jestem przekonany, by sprzedać 320d, dołożyć 12-15tyś zł i kupić B7 2.0 TDI. Chyba, że Quattro - wtedy widziałbym duży plus Audi ----- *) niepotrzebne skreślić
  9. Owszem, A4 B7 jest ładnym samochodem, szczególnie Avant w S-Line... Jednak takie stwierdzenie, że BMW 320d w M-pakiecie jeździ każdy na wsi - proszęęę Cięęę... Oba samochody mają swoje plusy i minusy i to jest bezdyskusyjne. P.S. Jeden woli Audi, drugi BMW, trzeci ma to i to Sorry za OT.
  10. Ja też do nikogo nie "biję". Z natury jestem naprawdę spokojny Zgadza się, jeżeli chce się stwierdzić, czy aoto jest awaryjne czy nie, 18tyś km to stanowczo za mało. Pozdrawiam
  11. A gdzie ja użyłem ogólnego stwierdzenia, że mój samochód jest bezawaryjny?? Napisałem tak: Czytaj proszę ze zrozumieniem. A co do przebiegów - prócz BMW jeżdżę A4 i Boxerem, ale mimo to moje roczne przebiegi są raczej średnią krajową
  12. ale przez twoj okres uzytkowania ktoras z tych rzeczy ciebie dotyczyla albo inna powazniejsza naprawa czy usterka?z tym ze turbiny padaja to normalne w audi tez sie czesto o tym czyta normalna rzecz eksploatacyjna.... U mnie odpukać samochód jeździ bezawaryjnie dokładnie rok, przejechalem nim 18tyś km w tym czasie i jedyne co wymieniałem, to: 2x filtry + olej, płyn hamulcowy, klocki tył i tuleje metalowo-gumowe przednich wahaczy. Poza tym nic Apropo tych turbin - uwierz, że padają częściej niż w TDI, nawet przy badzo małych przebiewach w autach z salonu... podobno była wada softu (DDE), BMW PL się do tego nie przyznaje. Są jednak osoby, które turbin nie wymieniały, a mają przeloty np 280k km, więc chyba zależy to i od użytkowników auta i od szczęścia.
  13. Może i wg samych cm3 to 2.9 , ale wiadomo, że w praktyce mowi się o trzylitrowej rzędówce Myślę, że te 2-3l/100km spali więcej niż 320d. Co do miejsca w środku - w e46 siedzi mi się z przodu wygodniej niż w B6, jest ciut ciaśniej niż w B6, ale chyba powinienem użyć słowa "przytulniej", wszystko jest pod ręką... takie zespolenie kierowcy z samochodem. Siedzi się niżej niż w Audi. W A4 mamy jakieś do d..y siedzienia, bo mimo większej przestrzeni nie znalazłem jeszcze optymalnej pozycji, a fotele są niewygodne, szczególnie w okolicy dolnej części kręgosłupa. Z tyłu więcej miejsca jest w BMW - siedzenia są niżej umiejscowione, pod kątem, dlatego nie siedzi się pionowo i jest więcej miejsca na nogi. Dodatkowo są fajnie wyprofilowane pod dwóch pasażerów (przynajmniej w skórze tak jest). Gdy raz jechalem Audi w grubej zimowej kurtce i odsunąłem fotel do tyłu, aby nie krępować ruchów, brat mierzący ca. 1,83m narzekał, że nie ma miejsca i kazał się odsuwać. Takich uwag nie słyszałem w BMW, kiedy wracaliśmy z Karpacza. Za to w e46 nie mam kładzonej kanapy, a w A4 jest
  14. Miałem przez moment chyba 202KM po pierwszej modyfikacji, ale za mocno kopcił Raczej trzeba pogodzić się z tym, że będzie to może 190KM, a nie 200+ . BMW ma FMIC seryjnie i to spory, to jest plus; wtryskiwacze wg wypowiedzi Witka też są wydajne i że tak powiem "dokładne" - podatne nawet na niewielkie modyfikacje dawki paliwa. Za tu turbina to GT1749V i kurczę jakoś nie widziałem, żeby wymieniali ją na większą. I tu jest plus niektórych TDI, gdzie większe turbo pasuje P&P pod dany kolektor, do tego robi się FMIC no i opcjonalnie wydech i mamy 200+ KM. Ale więcej kasy trzeba w to włożyć, więc wybor nie jest tak oczywisty. W RWD nie czuć tego wyrywnia do przodu czy 'unoszenia' przodu, po prostu wciska w fotel i przyspiesza Choć jak Witek wyjechał na Aleje, to przy wrzuceniu trójki jeszcze zaświeciła się kontrolka od trakcji, co przy suchum asfalcie i RWD coś znaczy Natomiast w FWD podejżewam, że przy 205/55/16 byłoby dużo większe mielenie przodem - wiem jak to jest w seryjnym AVFie w B6, więc co dopiero po programie by się działo PS. Mogę się do kogoś zgłosić, żeby zmienić sobie nick? Zawsze na forach jestem Burner, tutaj kiedyś zalogowałem się jako Karmel, sam nie wiem dlaczego Czy raczej tylko nowa rejestracja?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...