Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] CB RADIO + ANTENKA - Jakiś niedrogi zestaw. Co polecacie ?


CRC

Rekomendowane odpowiedzi

Witam :hi:

Zamierzam zakupić sobie CB-Radio wraz z jakąś antenką ( wizualnie preferuje te krótkie - najlepiej w kolorze czarnym :D - nie chce badyla na dachu :P ) - z tego co wiem jeżeli krótka to musi to być jakaś tam cewka na dole ??

Nie znam się na tym kompletnie więc sorki jeżeli się pomyliłem :)

Otóż chcę jakiś naprawdę tani zestaw - ponieważ będę używał tego ze 3 razy w miesiącu tylko na wypady do innego miasta do szkoły, dlatego nie uważam aby był sens inwestować nie wiadomo ile na coś co będzie

rzadko wykorzystywane :)

Bardzo bym prosił o jakieś sugestie/propozycje.

Będę bardzo wdzięczny :naughty:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja osobiście jeżdżę na zestawie Alan102+ Hustler 100cm. Zestaw tani i bezproblemowy. Wiadomo, że nie jest to jakiś high-end, ale swoje zadanie spełnia bardzo dobrze. Kilka mandatów już mi zwrócił :gwizdanie:

Przykładowa aukcja:

http://www.allegro.pl/item748773220_cb_radio_alan_102_hustler_ic_100_gratis.html

NIe wiem czy Ci się spodoba, bo antena ma 1 metr i kolor nie ten :rolleyes:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

radio ONWA MK3 lub UNIDEN 520 może tez być ALAN ale antene HUSTLERA omijaj szerokim łukiem, lepiej dorzucić 20 zł na cos lepszego, przerabiałem to na własnej skórze. Teraz ma antene TTI CB-X14, szału nie ma ale zasięg do 8 - 10km i o niebo lepsza od Hustlera za właśnie 20 zeta więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uniden 520XL Pro plus antena Fiord( odpowiednik President florida) mam taki zestaw i sprawuje się znakomicie poszukaj takiego zestawu myśle żę w 300zł się zmieścisz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego bierz unidena520xl + własnie antenka President florida moj znajomy ma i mowi ze kozackie radyjko zero problemów ma z nim.

ja mam: