marekg Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 A sprawdzałeś jak sprawa wygląda gdy będziesz próbował zapalać na włączonych światłach? 2 razy sprawdziłem na włączonych światłach i odpalił bez problemu ale szkoda żarników A tam szkoda. Sprawdź więcej razy żeby próba była wiarygodna. Jeśli zawsze na światłach będzie dobrze to mamy dwie teorie - jedna dotycząca kończącego się akumulatora (to wyniuchali forumowi koledzy w niektórych autkach i wymiana aku pomogła). Druga teoria to ta która sprawdziła się w moim przypadku czyli zwalony włącznik świateł. Po wymianie nie ma problemu z rozruchem.
antonio Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 kolego przeczytaj stronę wstecz moje posty bo tam zaczął się problem i wyczytasz że AQ też nowiutki
marekg Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 kolego przeczytaj stronę wstecz moje posty bo tam zaczął się problem i wyczytasz że AQ też nowiutki No to sorki, pierwszy dzień w pracy po dwóch tygodniach to i z czytaniem problem... Zawsze można sprawdzić drugą teorię... Może jeszcze komuś coś przyjdzie do głowy
antonio Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 marekg pisałeś o tym włączniku świateł - co to było za uszkodzenie, nie włączał ich czy co? Pierwszy raz słyszę, że włącznik świateł ma wpływ na rozruch silnika
marekg Opublikowano 4 Stycznia 2010 Opublikowano 4 Stycznia 2010 marekg pisałeś o tym włączniku świateł - co to było za uszkodzenie, nie włączał ich czy co? Pierwszy raz słyszę, że włącznik świateł ma wpływ na rozruch silnika Ja też byłem zaskoczony, kilku mechaników nienajgorszych nawet próbowało diagnozować to auto. A to pompe paliwa podejrzewali, potem sprawdzali wszystkie parametry pracy układu wtryskowego, pracę czujnika położenia wałka i kilka pomniejszych rzeczy. W końcu wypięli nawet alarm i ciągle nic. Na koniec już chyba w warsztacie który swego czasu miał autoryzację Audi i VW po kilku dniach wpadli na pomysł i podmienili włącznik z innego samochodu - i problem znikł... Jeśli chodzi o pracę samego włącznika to właśnie nic się nie działo, wszystkie światła włączały się prawidłowo tyle że sam był już trochę sfatygowany i w porównaniu teraz do nowego to jakoś tak dziwnie (lekko) przełączało się między poszczególnymi pozycjami. Nie wiem co tam się mogło pochrzanić ale znam skutek czyli po wymianie auto pali.
antonio Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 ogólnie mówiąc mój też troszkę zmęczony [br]Dopisany: 04 Styczeń 2010, 09:22_________________________________________________ odgrzeje kotleta i potwierdzam wersję kolegi marekg, że wymiana włącznika uleczyła problem mojej A4
KrzyHo Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Miałem to samo z jedną A4, wszystko było sprawdzone, rozrząd, pompa paliwa, wtryski, akumulator i nic nie pomagało. Wymieniliśmy włącznik świateł i auto pali na dotyk, nikt nie może uwierzyć że włącznik ma wpływ na odpalanie auta, a jednak. W B6 zdarza sie to często i po prostu jest to taka wada fabryczna tych modeli, w serwisach pracowników wysyłają na specjalne szkolenia związane z tym problemem.
A4_Dominik_WAW Opublikowano 28 Grudnia 2010 Opublikowano 28 Grudnia 2010 Ale problem pojawiał się na zimnym silniku i minusowych temperaturach czy zawsze ?
KrzyHo Opublikowano 31 Grudnia 2010 Opublikowano 31 Grudnia 2010 Problem był tylko przy ciepłym silniku. Zimny palił normalnie.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się