Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Opublikowano 11 Kwietnia 2007 Przepraszam za zdjęcie nie przedstawiające dokładnie tego czujnika. Niestety nie mam w tej chwili żadnych zdjęć na kompie więc musiałem się poratować takim znalezionym w necie. Otóż interesuje mnie czujnik znajdujący się w polu zaznaczonym na fotce. Jest on widoczny od razu po zdjęciu osłony listwy wtryskowej (przy osłonie rozrządu). Jest koloru czarnego. Interesuje mnie to ponieważ ostatnio zauważyłem, że jest zażygany olejem (oczywiście oczyściłem go ładnie). Pozdrawiam
szogun0 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Czyżby chodziło ci o czujnik pozycji wałka rozrządu? Czyli sławny czujnik Halla. Pewnie jest pod nim o-ringi popuszcza olej.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Czyżby chodziło ci o czujnik pozycji wałka rozrządu? no jego umiejscowienie wskazuje na to, że to właśnie ten czujnik. Tak myślałem. Jakie mogą być objawy awarii tego czujnika? Tak na zapas się pytam. Olej się nie dostał do pinów. Obudowa była po prostu zażygana.
schiller Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 jakby ten czujnik byl uszkodzony to w ogole bys nie odpalil auta. tak mi sie wydaje..
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 tak w ramach upewnienia się - czy on może mieć wpływ na mój problem z błędem mieszanki (opisywany w innym wątku)? Raczej nie bo nic przecież mu do tego.
szogun0 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 jakby ten czujnik byl uszkodzony to w ogole bys nie odpalil auta. tak mi sie wydaje.. No niezupełnie. Tak było w starych konstrukcjach, nowsze wersje Motronica i praktycznie wszystkie silniki BMW pracują z zepsutym czujnikiem Halla. System przechodzi wtedy z wtrysku sekwencyjnego na wtrysk grupowy, czyli iskra i otwarcie wtryskiwaczy jest podczas każdego obrotu wału na raz dla wszystkich cylindrów.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 No niezupełnie. Tak było w starych konstrukcjach, nowsze wersje Motronica i praktycznie wszystkie silniki BMW pracują z zepsutym czujnikiem Halla. System przechodzi wtedy z wtrysku sekwencyjnego na wtrysk grupowy, czyli iskra i otwarcie wtryskiwaczy jest podczas każdego obrotu wału na raz dla wszystkich cylindrów. ty masz niesamowity łep to tego, że tak powiem gratuluję wiedzy! A jeszcze jakbyś powiedział mi czy z tym błędem mieszanki mam rację czy nie :biggrin:
adamq Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Jeżeli masz LPG, to mogą ci takie błędy wyskakiwać. Śmierdzi mi tu źle skalibrowaną instalacją LPG!
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Opublikowano 12 Kwietnia 2007 Śmierdzi mi tu źle skalibrowaną instalacją LPG dobrze jest skalibrowana bo wcześniej tego nie było a nic przy niej nie ruszałem. Na benzynie też się tak dzieje. Jestem przekonany, że to przepływka umarła.
szogun0 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 Opublikowano 13 Kwietnia 2007 No raczej niewiele ma to wspólnego z błędem mieszanki.
Gość Kaziu_Wichura Opublikowano 14 Kwietnia 2007 Opublikowano 14 Kwietnia 2007 No raczej niewiele ma to wspólnego z błędem mieszanki. ok dzięki bardzo. Dodam, że olej nie wypływa narazie. Jest sucho i czysto. Może to jakieś pozostałości po dawnej usterce, bo on już odkąd mam A4 był taki zażygany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się