grzes2132 1 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Mam pytanko a mianowicie chodzi mi o zawór turbiny mam wyciek z niego i czy moge gdzies dac go do regeneracji czy tez trzeba wymienic na nowy , jesli na nowy to jaki byłby koszt oczywiscie chinskie podróbki nie wchodza w gre . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vikis4 0 Opublikowano 3 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2009 Jeśli chodzi o weastegate i masz z niego wyciek to prawdopodobnie turbawka zaczyna puszczać oliwe... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes2132 1 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2009 Jest to mój pierwszy diesel i jak go kupowłem od niby kolegi to był ten wyciek tylko poprostu go nie zuwazyłem , nie wiem jak sie nazywa ten zawór .Czyli trzeba zrobic regeneracje turbiny czy tak ? A jesli tak to mógłys mi moze podac przybizona cene z góry dziekuje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes2132 1 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 Dowiedziałem sie co to jest zawór weastegate i wiem ze to nie oto chodziło , chodziło Mi o zawór, regulator cisnienia chyba n -75 i to zniego mam wyciek , chetnie bym umiescił zdjecie ale niewiem jak to zrobic ( no cóz jestem taki tępy? ). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdrol 0 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 z n75 nie ma co cieknac... zdjecie wrzucasz na fotosik albo imageshack i wklejasz link na forum Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2009 to jest zawor egr i z tego ci cieknie na 100% Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzes2132 1 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 Wiecie chyba jednak odzim ma racje bo dzis przypadkiem zobaczyłem schemacik w którym był pokazany N-75 i to nie był ten zawór o którym mówiłem bo nazywaja go gruszka w códzysłowiu i to z tego cieknie . Poiwiedzcie co mam zrobic zeby moja bryczka nie krwawiła Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkopek 0 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2009 o jaki wyciek ci dolkadnie chodzi?? westgate to klapka w turbo ktora sie otwiera zeby przepuscic spaliny jak zauwarzyles ze on puszcza skoro jet ona wewnatrz turba?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sdrol 0 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 o jaki wyciek ci dolkadnie chodzi?? westgate to klapka w turbo ktora sie otwiera zeby przepuscic spaliny jak zauwarzyles ze on puszcza skoro jet ona wewnatrz turba?? chodzio EGR juz kolega wyzej napisal...wyczysc go moze pomoze a jak nie to nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szkopek 0 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 EGR nie jest czescia turba i jest od niego oddalony spory kawalek........ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
odzim 0 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2009 EGR nie jest czescia turba i jest od niego oddalony spory kawalek........ co sie czepiasz chłopaka :> przeciez wiadomo juz o co mu chodziło Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się