SZYCHA Opublikowano 4 Czerwca 2009 Opublikowano 4 Czerwca 2009 Witam, Oj bieda z tematem diagnostyki kilmatyzacji.... Pytanie: Ile razy powinno załączyć się sprzęgło elektromagnetyczne podczas testu VAGiem ? u mnie 1 raz i koniec trzeba przejść dalej. W przypadku np. testowania ERG`a zaworek sobie chodzi w nieskończoność. Pozdrawia SZYCHA
szogun0 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Załącza się i rozłącza dopóki nie przejdziesz dalej.
SZYCHA Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2009 Walnięty przekaźnik....wymiana i cyka sobie aż przejde dalej ..... A co z napięciami i opornością.....może jakieś dane? Pozdrawia Szycha
scuzz Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 Nie wiem czy o to ci chodziło ale prosze: http://img151.imageshack.us/img151/6558/resistors.jpg
SZYCHA Opublikowano 12 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 12 Czerwca 2009 super..... szkoda że są to tylko dane dla czujników tempereratury. Ciekawy program......może się pochwalisz ? masz może parAMETRY DLA POSZCZEGÓKNYCH BLOKÓW DLA ANALIZY vaG KLIMY. dzięki Szycha
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się