Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] 123 bar zamiast 100 bar ?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nic sie nie stanie, bedzie nieco lzej pracowac uklad.

Opublikowano

zgadza się, nic nie powinno się stać,gorzej jakbyś wsadził pompę o mniejszym ciśnieniu!

Opublikowano

Dzięki Chłopaki

Ale Wy macie motorki po min 150PS.

Mój motorek ma zaledwie 90PS, w związku z trym myślę, że moja maglownica i przekładnia jest trochę inna niż Wasza i wytrzyma mniejsze ciśnie.

Czy aby na pewno jest inna tam maglownica pod względem ciśnienia ? – tego nie jestem pewien.

Przez krótki okres miałem zamontowaną pompę 123bar, kiera chodziła leciutko. Trochę ze strachu zamieniłem ją na 110bar. Jest to trochę więcej niż orginał ale myślę że w granicach błędu.

Pozdrawiam

Opublikowano

Dzięki Chłopaki

Ale Wy macie motorki po min 150PS.

Mój motorek ma zaledwie 90PS, w związku z trym myślę, że moja maglownica i przekładnia jest trochę inna niż Wasza i wytrzyma mniejsze ciśnie.

Czy aby na pewno jest inna tam maglownica pod względem ciśnienia ? – tego nie jestem pewien.

Przez krótki okres miałem zamontowaną pompę 123bar, kiera chodziła leciutko. Trochę ze strachu zamieniłem ją na 110bar. Jest to trochę więcej niż orginał ale myślę że w granicach błędu.

Pozdrawiam

A czy zauważyłeś jakąś różnice w kręceniu? :decayed:..

Opublikowano

W golfie zrobiłem taki zabieg wsadziłem pompe mocniejszą rezultat...chodzi do dziś 20 tyś przejechane przeze mnie z 5 tyś doszło pewnie przez ojca do teraz i nic złego z maglem sie nie dzieje. Fakt chodzi lżej i tylko tyle.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...