Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] HID - rozpala się i gaśnie


rotter

Rekomendowane odpowiedzi

kolego zrób sobie tak jak ja w man-ie najpierw przejściówkę z 24na 12v i wybór jest pełny :good:

Na razie mam na 24 i jest ok.

Komunikat o spalonej żarówce wcale mi nie przeszkadza, bo nic nie pipka, tylko kontrolka jest na wyświetlaczu kompa.

I tak zawsze ją miałem, od postojówek LED :P

tez mi sie komunikat wyswietlal o zarowce spalonej,ale po zmianie kodowania -jak reka odjal :wink4:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie juz zmienialem i bez zmian , istotne jest to ze nie pojawia mi sie zaden komunikat na temat przepalonych zarowek tylko jak odpale autko i zalacze swiatla to wyskakuje blad dot. hamulcow jezeli zrobie to odwrotnie najpierw swiatla potem zaplon to jest oki (zadnych bledow) chyba ze jedna zarowka sie nie zapali i wtedy wyl. i zalacze swiatla jeszcze raz to pojawia sie znow ten sam blad-komunikat do momentu wyl. zaplonu i odpaleniu auta jeszcze raz.

Potem jest oki moge gasic i zapalac swiatla 1000 razy do momentu kiedy zgasze autko na 15 min i po ponownym odpaleniu i zapaleniu swiatel to samo sie pojawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

najlepiej zarejstruj się na elektroda.pl forum stoi na wysokim poziomie elektryczno elektronicznym, nie dość że dobiorą Ci opornik to wszytko powiedzą co i jak.

Jak byś był w PL i miał blisko do mnie to mogę to ogarnąć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kodowanie juz zmienialem i bez zmian , istotne jest to ze nie pojawia mi sie zaden komunikat na temat przepalonych zarowek tylko jak odpale autko i zalacze swiatla to wyskakuje blad dot. hamulcow jezeli zrobie to odwrotnie najpierw swiatla potem zaplon to jest oki (zadnych bledow) chyba ze jedna zarowka sie nie zapali i wtedy wyl. i zalacze swiatla jeszcze raz to pojawia sie znow ten sam blad-komunikat do momentu wyl. zaplonu i odpaleniu auta jeszcze raz.

Potem jest oki moge gasic i zapalac swiatla 1000 razy do momentu kiedy zgasze autko na 15 min i po ponownym odpaleniu i zapaleniu swiatel to samo sie pojawia.

do niektórych hidów jest jeszcze podłączany filtr co by nie robił zakłóceń i nie rujnował komputera - wprawdzie do tej pory słyszałem tylko o tym że wywala błąd o żarówce, ale twoja przetwornica może tak bardzo siać przy odpalaniu że komputer całkiem głupieje i uspokaja się dopiero jak się palniki rozpalą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie co do adresu zamieszkania w UK to mieszkam w malej miejscowosci KNUTSFORD 19 zjazd na autostradzie M6 , okolo 30min od Manchesteru.

Co do tego forum to bede probowal cos wykrzesac , a Ty "aju" daj mi znac na priv z jakiej miejscowosci jestes w polsce? bo w sierpniu bede w kraju (Gorzow Wlkp.) , jak bedzie nie daleko to bysmy sie zgadali na jakies rozejzenie sie w sytuacji.

Dziekuje za podpowiedzi i pomoc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w podpisie mam linka do spota ,bedzie 11 lipca w Leeds-wiec nie daleko bedziesz mial-podjedz,zobaczymy co to jest,podepniemy moje przetwornice i zobaczymy,co to da :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Marcin9680 pisałem już o tym kiedyś. Miałem dwa komplety różnych hidów.

Pierwszy z lucla.pl robił mi to co tobie. Oddałem go po dwóch dniach.

Za jakiś czas kupiłem zestaw ze slimami i chwilę było ok ale teraz raz na jakis czas wywala mi błąd od hamulców a raz na jakiś czas zawiesza całkiem komputer lub moduł komfortu. NIe działają wtedy manetki wewnątrz kierunki itp zawiesza się radio i cała elektryka wewnątrz.

Mimo że są to slimy to jednak powodują takie zakłócenia że komp głupieje.

Jedyna rada na to wszystko jest zakup ori kompletów Valeo ale jak wiadomo jest to większa kasa.

Na razie jakoś jeżdzę. Zauważyłem że jak zapalam światła kilkanaście sek po odpaleniu samochodu to błędy występują bardzo rzadko.

Może winny jest też akumulator bo przy odpalaniu przetwornice mogą powodować nagły spadek napięcia i przez to może występują błędy.

MOże rzeczywiście wlutowanie jakiegoś opornika pomogłoby ale nie wiem jak go dobrać.

Pozdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po zarzuceniu tematu na forum pewna osoba o nicku "aju" podpowiedzial mi cos takiego "Zacznij od tego że założ żarówkę a przedłużenie kabli z kostki poza żarówkę podłącz do przetwornicy i wtedy zapal światła, nie powinno być błędu.

Wtedy obliczył bym Ci jaki opornik zamiast żarówki włożyć i było by po robocie" ale za cholere nie kumam o co chodzi bo z elektryki jestem noga a proba kontaktu z ta osoba co mi to napisala legla na niczym , zadnej odpowiedzi :wallbash:

Moze ktos to rozumie i moze podpowiedziec co i jak i z czym zeby wkoncu zakonczyc trapiacy temat z tymi cholernymi HIDami , zawsze mozna sobie swieczki w lampy wstawic jak elektryka zawodzi :tongue4:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja podsumuję krótko i na temat.

Kupujcie te badziewia z chin bez homologacji składane na kolanie w piwnicy przez dzieci to nie tylko świateł nie będzie, ale reszta elektryki pójdzie się j**ać.

Ostatnio naprawiałem Vectrę C po montażu takich HIDów.Niby markowe a w środku made in china.

Żeby auto jeździło musiałem wymienić CIM , ECMa silnika i elektronikę ABS.

Po podpięciu oscyloskopu było ładnie widać jak przetwornice "sieją" zakłócenia po całym aucie.

Najlepiej kupić używane oryginały przetwornice DENSO BOSCHA czy VALEO i będzie spokój.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...