[B5 AKN] Głośniejsza praca jednej z głowic

    13 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    witam

    mam pytanko moze ktos spotkal sie z takim zjawiskiem, w moim V6 po wymianie oleju prawa głowica, to ta z wtryskiem sterujacym(siedzac w srodku) zaczeła troche głosniej pracowac, niewiem czy to wina oleju,??? autko chodzi ok, tylko zastanawia mnie to cykanie tej glowicy na wolnych obrotach, przy otwartej masce jedna ladnie mruczy a druga delikatnie 'cyka', jezeli chodzi o wałki to juz temat przerabiany jakies 50 tys km temy robiona byla cala góra lacznie z hydraulika i nowymi ori walkami,.

    Moje podejrzenia że jeden z wtryskiwaczy glosniej pracuje badz uszczelka pod nim puszcza???? dzieki za wypowiedzi, pozdrawiam

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Skoro wałki i cała hydraulika już przerobina,to pozostaje sprawdzić wtryski-na początek korekcje!

    Troszeczkę dziwi mnie fakt,że zaczeło się to dziać po wymianie oliwy...

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    to moze wina oleju????, moze jakis rozlewany kupilem i jest do d*py, moze lepiej go wywalic i kupic cos lepszego, wczesniej mialem castrola GTX?????

    a co do wtryskow czy da sie je sprawdzic VAGiem???? czy dopiero po wyciągnieciu????

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Na vagu możesz jedynie sprawdzić korekcje (blok 013 i 014) ale dopiero na stole pobierczym dowiesz się czegoś więcej...

    Co do oliwy,to nie wiem gdzie kupujesz i jaki olej lejesz (???) Polecam zakup z pewnego zródła (sklep motoryzacyjny z jakąś renomą!)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Na vagu możesz jedynie sprawdzić korekcje (blok 013 i 014) ale dopiero na stole pobierczym dowiesz się czegoś więcej...

    Co do oliwy,to nie wiem gdzie kupujesz i jaki olej lejesz (???) Polecam zakup z pewnego zródła (sklep motoryzacyjny z jakąś renomą!)

    chyba pierwsze co zrobie to wywale ten olej co mam, zalatwil mi go kumpel ktory pracuje wlasnie w sklepie motoryzacyjnym, jedakże to olej 'z pod lady' wiec pewnosci niemam.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    mam pytanko moze ktos spotkal sie z takim zjawiskiem, w moim V6 po wymianie oleju prawa głowica, to ta z wtryskiem sterujacym(siedzac w srodku) zaczeła troche głosniej pracowac, niewiem czy to wina oleju,??? autko chodzi ok, tylko zastanawia mnie to cykanie tej glowicy na wolnych obrotach, przy otwartej masce jedna ladnie mruczy a druga delikatnie 'cyka'

    Ja obstawiam, ze wlasnie wtrysk sterujacy powiedzial papa :wink4:

    Objawy pasuja w 100%. Podepnij VAG'a.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ew. popyhacz ktorys odchodzi do krainy zlomu :cool1:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Co za olej zalales?

    Tak, czy siak - obstawiam, ze to wtrysk sterujacy padl.

    Powinienes tez podczas jazdy zaobserwowac inna kulture pracy silnika [mocniej klekocze/szeleści].

    Mialem identyczna sytuacje - glowica z WS pracowala inaczej, "cykała".

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    witam

    mam pytanko moze ktos spotkal sie z takim zjawiskiem, w moim V6 po wymianie oleju prawa głowica, to ta z wtryskiem sterujacym(siedzac w srodku) zaczeła troche głosniej pracowac, niewiem czy to wina oleju,??? autko chodzi ok, tylko zastanawia mnie to cykanie tej glowicy na wolnych obrotach, przy otwartej masce jedna ladnie mruczy a druga delikatnie 'cyka', jezeli chodzi o wałki to juz temat przerabiany jakies 50 tys km temy robiona byla cala góra lacznie z hydraulika i nowymi ori walkami,.

    Moje podejrzenia że jeden z wtryskiwaczy glosniej pracuje badz uszczelka pod nim puszcza???? dzieki za wypowiedzi, pozdrawiam

    Zerknij tutaj --> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_akn_metaliczne_stukanie_wtryskiwacz_czy_popychacz_filmik-t76327.0.html , u Ciebie jest podobnie? Tak jest u mnie i to na 100% wtryskiwacz, ponieważ jak popuszczę przewód to stukanie ustaje. Bardzo mnie interesuje wskazanie statycznego kąta wtrysku u Ciebie na letnim i na w pełni nagrzanym silniku. Masz możliwość zrobienia 004statycznie i wrzucenia na forum? Byś może mamy ten sam problem. Czy głośniejsza praca występuje dopiero jak silnik złapie temperaturę? Pozdrawiam :hi:

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    ew. popyhacz ktorys odchodzi do krainy zlomu :cool1:

    dzieki za podpowiedzi, jak juz pisalem walki i hydraulika byla wyminiana jakies okolo 50 tys temu.

    niestety vaga niemam jak , podpiac.

    pozdro[br]Dopisany: 08 Czerwiec 2009, 22:06_________________________________________________

    witam

    mam pytanko moze ktos spotkal sie z takim zjawiskiem, w moim V6 po wymianie oleju prawa głowica, to ta z wtryskiem sterujacym(siedzac w srodku) zaczeła troche głosniej pracowac, niewiem czy to wina oleju,??? autko chodzi ok, tylko zastanawia mnie to cykanie tej glowicy na wolnych obrotach, przy otwartej masce jedna ladnie mruczy a druga delikatnie 'cyka', jezeli chodzi o wałki to juz temat przerabiany jakies 50 tys km temy robiona byla cala góra lacznie z hydraulika i nowymi ori walkami,.

    Moje podejrzenia że jeden z wtryskiwaczy glosniej pracuje badz uszczelka pod nim puszcza???? dzieki za wypowiedzi, pozdrawiam

    Zerknij tutaj --> http://www.a4-klub.pl/smf/b5_akn_metaliczne_stukanie_wtryskiwacz_czy_popychacz_filmik-t76327.0.html , u Ciebie jest podobnie? Tak jest u mnie i to na 100% wtryskiwacz, ponieważ jak popuszczę przewód to stukanie ustaje. Bardzo mnie interesuje wskazanie statycznego kąta wtrysku u Ciebie na letnim i na w pełni nagrzanym silniku. Masz możliwość zrobienia 004statycznie i wrzucenia na forum? Byś może mamy ten sam problem. Czy głośniejsza praca występuje dopiero jak silnik złapie temperaturę? Pozdrawiam :hi:

    wydaje mi sie ze odglos mamy taki sam, jutro sprawdze co sie dzieje jak odkrece przewodzik od wtrysku,

    wydaje mi sie ze stuka zawsze na zimnym tez ale tylko na wolnych obrotach,.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Podjedz do pierwszego lepszego mechanika, ktory ma vaga, wystarczy sprawdzic bledy. Jesli to WS, to blad bedzie powracal.

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach
    Gość Michał

    kudłaty66 podjedź w piatek na spota :cool1: a jak nie chcesz czekac do piatku to dzwon(tel na PW)

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    kudłaty66 podjedź w piatek na spota :cool1: a jak nie chcesz czekac do piatku to dzwon(tel na PW)

    dzieki, bedziemy w kontakcie, dobranoc

    Udostępnij tego posta


    Odnośnik do posta
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się


    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników, przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy