denveco Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Witam serdecznie wszystkich. Moj problem narodzil się gdyż zbyt gwałtownie ruszałem ze skrzyżowania. W pewnym momencie zrobiła się hmura dymu i klops. sluchać było szumienie jakby sprężarka. Biegów na wciśniętym sprzęgle prawie wogóle nie idzie zmieniać trzeba je dosłownie wciskać. Pierwszego biegu i drugiego nie idzie wrzucić wogóle na wćiśniętym sprzęgle każde kolejnę z wilkim wysiłkiem ale wejdą. Wstecznego też nie idzie wrzucić. No i moje pytanko do was, czy możliwe że poszła linka sprzęgła?? Czy może samo sprzęgło, czy może coś zupełnie innego?? Jak to samemu metodą garażową zdiagnozować?? W trakcie jazdy jadąc na 3 biegu i dodawając gwałtownie gazu nic się nie ślizgało reagował normalnie zbierał się jak zawsze. Dodam jeszcze że mając wciśnięte sprzęgło i usiłując wrzucać pierwszy bieg (a bieg nie jest wrzucony) i dodając gazu samochód lekko porusza się do przodu. Kto pomoże będę wdzięczny za sugestie i z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
irekherba Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 a skąd ten dym, z pod maski się pokazał.??? jak się sprzęgło spali to biegi normalnie wchodzą,tylo się ślizga no i może byc tak że jechac nie można, no a uciebie jakieś biegi wchodzą.Więc można by się też przyjżec skrzyni biegów. No niechce cię straszyc, to tylko moja sugestia
denveco Opublikowano 7 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 7 Czerwca 2009 Dym wychodzil ogolnie z od przednich drzwi do przodu auta i smierdziało spalenizną jakby spalonym sprzęgłem. Poszedłem raz jeszcze do garażu wrzuciłem pierwszy bieg odpaliłem auto i na zaciągniętym ręcznym dodawałem gazu ale i nic się nie ślizgało d*pa auta szła w dół, tylko że stracznie spalenizną smierdzi. Tylko czemu to mnie ciekawi.
irekherba Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 to pewnie masz sprzęgło do wymiany czyli komplet. Jeśli to nie szkrzynia to już masz powód do radości
blondi Opublikowano 7 Czerwca 2009 Opublikowano 7 Czerwca 2009 Raczej kolego ja bym obstawial na urwana sprezyne tarczy sprzegla lub walniety docisk.pozdrawiam
denveco Opublikowano 8 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 8 Czerwca 2009 Czyli mam rozumiec kolego blondi ze to jest w tarczy dociskowej sprzęgła czyli tzw słoneczko czy masz na myśli coś zupełnie innego?? Ale głownie chodzi o usterke w zestawie tarcza dociskowa i tarcza sprzęgłowa?? Wymienia się tak czy tak cały zestaw?? Jeśli już wymiana kompletu to jakie polecacie?? "Sachs" może być?? Czyli winą może być sprężyna że nic się nie ślizga a nie mogę wrzucić żadnego biegu przy wciśniętym sprzęgle?? Nie wspominając już o tym że ciągle spalenizną daje. Pozdrawiam
loco87 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Opublikowano 8 Czerwca 2009 Sprzęgło do wymiany. Koszt sprzęgła od 500-700 w zależności od firm. Lider to sachs i jego polecam. Przyjrzyj się w jakim stanie jest dwumas (o ile w tym silniku wystepuje)Ciagnij w lewo /prawo i sprawdzaj czy opór jest odpowiedni i nie ma luzów. (skoro nie mozesz wrzucic biegu to tak jakby tarcza sie nie rozlanczala - nic sie z pedalem sprzegla nie stalo ? )
denveco Opublikowano 10 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 10 Czerwca 2009 Wlasnie rzecz w tym ze nic poprostu przy ruszaniu cos umarlo na puszczonym sprzegle.i wrzuconym biegu. A gdzie znajduje sie uklad wspomagania sprzęgła?? Moze to umarlo?? np pompka??
cocoo24 Opublikowano 24 Stycznia 2012 Opublikowano 24 Stycznia 2012 witam kolego co tam z tym wkońcu sie stało, bo mam podobnie w dieslu??
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się