piotr-ch Opublikowano 9 Czerwca 2009 Opublikowano 9 Czerwca 2009 Wentylator klimatyzacji sam się włącza... nawet na wyłączonym i zimnym silniku. Rozładowuje mi to akumulator. Wie ktoś co może być przyczyną? Czyżby moduł sterowania wentylatora? Miał ktoś podobny problem? Czy pozostaje mi wyłącznie wymienić moduł? Jeśli już to nie wiecie gdzie go nabyć i ile ewentualnie kosztuje.. Z góry dzięki za rady..Pozdrawiam
Nonilion Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 Miałem podobny problem. Na forum już coś było w temacie. Może woda? http://www.a4-klub.pl/smf/odp_all_b6_nie_odpala_i_caly_czas_chodzi_wentylator-t42629.0.html;msg474700#msg474700 http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_pomocy_wiatrak_ciagle_dziala_na_postoju_wilgoc-t42553.0.html Pozdrawiam
antonio Opublikowano 10 Czerwca 2009 Opublikowano 10 Czerwca 2009 zapnij VAGA i sprawdź błędy stawiam na czujnik temperatury płynu chłodzącego
stelo Opublikowano 11 Czerwca 2009 Opublikowano 11 Czerwca 2009 kolega antonio ma raczej racje . mialem to samo nawet po nocy na zimnym a i nieraz niezapalonym silniku odpalal mi went. klimy. wymiana czujnika g2/62 bo w tym modelu jest to 2w1 powinna zalatwic sprawe. komputer wariuje bo dostaje zly sygnal z czujnika. mi w ciagu minuty potrafil sie wl i wyl kilka razy zreszta jak podepniesz vaga to wywali blad
simon__75 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Koledzy powiedzcie Wy mi cos takiego... Jak u Was jest z wiatrakiem?? Macie 1 czy 2 sztuki..? :mysli: Pytam bo u mnie sytuacja przedstawia sie tak: Przy zbiorniczku wspomagania jest jeden duzy wiatrak... obok niego w strone filtra znajduja sie tak jakby kratki-zamkniete. Caly czas myslalem ze pod nimi znajduje sie drugi wiatrak....dzis jednak ze zdziwieniem zobaczylem ze wiatraka tam ni ma...wyglada na to ze gdy wiatrak zaczyna dzialac klapki te otwieraja sie pod wplywam "ciagu" .... pytam bo w A6 milem 2 szt (1 na visco, 2 elektryczny) z tego co pamietam....myslalem wiec ze tu tez sa 2 Ty jest galeria ze zdjeciami czesci o ktore mi chodzi...(wybaczcie za jakosc komorkowa ) http://img196.imageshack.us/gal.php?g=73780325.jpg
piotr-ch Opublikowano 28 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 28 Czerwca 2009 Dzięki za podpowiedzi.. U mnie okazało się, że zalana była komora komputera..trzy przekaźniki szlag trafił...aż zaśniedziałe i zardzewiałe od długoterminowego zalania wodą.. Niby mi to wymienili i było ok... ale cóż wracałem do domu i zastała mnie ulewa..i co? zaświeciła się kontrolka ESP i pomimo wciskania pedału gazu osiągał max 1100 obr/min... koniec jazdy:( sam już nie wiem.. a mówią, że AUDI ma przewagę dzięki technologii..i rzadko się psuje:( Znów stoi w warsztacie:( Pozdrawiam!!![br]Dopisany: 20 Czerwiec 2009, 22:56_________________________________________________ :> i co się okazało.. Autko naprawione.. Okazało się, że była pęknięta skrzynka w której znajduje się komputer... tam dostawała się woda i wszystko wariowało.. Ale jest już OK! Na całe szczęście..pozdrawiam..
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się