Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 BFC] Proszę o analizę logów


cesarzkl

Rekomendowane odpowiedzi

przepływka tnie dawki w całym zakresie...kiedy wymieniany filtr powietrza?

możesz spróbowac ją wyczyścic...instrukcje znajdziesz w warsztacie :wink4:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t50468.0.html;highlight=czyszczenie+przepływomierza

logi dla egr nieczytelne[przynajmniej u Mnie]

Pozdrawiam

P.S. do poprawy statyczny kąt wtrysku... :wink4:

to tak na szybko..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przepływka tnie dawki w całym zakresie...kiedy wymieniany filtr powietrza?

możesz spróbowac ją wyczyścic...instrukcje znajdziesz w warsztacie :wink4:

http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t50468.0.html;highlight=czyszczenie+przepływomierza

logi dla egr nieczytelne[przynajmniej u Mnie]

Pozdrawiam

P.S. do poprawy statyczny kąt wtrysku... :wink4:

to tak na szybko..

Ja nie widze zeby LMM przycinał dawke... na moje niewprawne oko to auto jest po tunningu i to dosc nieudolnym.

Skad wiesz, ze statyczny kąt jest do regulacji skoro kolega nie zamiescil - 004 Basic Settings.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pierwsza rzecz, to wg mojego oka odczytanie 011 BS jest niemożliwe.

Ja nie widze zeby LMM przycinał dawke... na moje niewprawne oko to auto jest po tunningu i to dosc nieudolnym.

Mam podobne zdanie co do LMM, ale profilaktycznie sprawdziłbym filtr powietrza, a jak to będzie ok to przeczyścił LMM, bo ten pomiar mógłby być trochę większy.

Jeżeli chodzi o tunning to szczerze powiedziawszy wg mnie nie ma zrobionego programu - spójrz na doładowanie - jest seryjne dla BFC. Jedynie co widzę to dziwne wartości ograniczenia dymienia na podstawie LMM czyli zadymienie (czyt. zbyt duże wartości).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na moje niewprawne oko to auto jest po tunningu i to dosc nieudolnym.

tak myślisz :mysli:a czy mógłbyś rozwinąć swoją myśl... :)

doładowanie chyba jest seria :mysli:

niewprawne oko :>...nie żartuj :wink4:

Skad wiesz, ze statyczny kąt jest do regulacji skoro kolega nie zamiescil - 004 Basic Settings.

może się myle,ale czy w 004stat.wysterowanie pompy nie powinno być w granicy 100.2

myślę że rozrząd w tym autku był robiony na tzw.farbkę lub nierobiony był wcale....

no ale kolega prosil o ocene LMM oraz EGR.

Proponuje poczekać ...może do tematu dołączy Piotruś

Pozdrawiam serdecznie Paweł

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

może się myle,ale czy w 004stat.wysterowanie pompy nie powinno być w granicy 100.2

Takie coś powinno być w 004 BS, a w statycznym jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz..

Nie mowie ze ktos dołozył powietrza... grzebane bylo przy limiterze dymienia... Program to chyba zbyt duze slowo w tym przypadku :wink4:

Paweł

Ustawienie zaplonu w V6 TDI okreslamy poprzez odczyt 004 Basic Setting - tylko i wylacznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Piękne i zdrowe logi - według mnie :).

Dzień Dobry, Wszystkim Obecnym :tongue4: ... .

1. Kąt wtrysku - jedyna "rzecz" do poprawy, bo w BSach pokaże się wartość bliska -3* do -4* ATDC, a to - moim skromnym zdaniem - wartość zbyt późna. Optimum byłoby ok. -1,0* do -1,6* ATDC (przy pełnej temperaturze).

2. EGR zdrowy jak ryba choć manewry z zapisywaniem logów na dysku średnio mi odpowiadają ... :kox: :gwizdanie: ... .

3. Przepływomierz "nówka sztuka" i nigdy nie czyść go dotykowo (tzw. ciepły film tego nie znosi) - zawsze tylko dedykowanym płynem CRC, ongiś słusznie polecanym przez LukaszaR zresztą ... :naughty: .

4. Log 008 - tutaj mam dwie opcje:

- albo to jest multitronik (??) i tak ma być

- albo ślizga Ci się wycieraczka pod nogami, bo w awarię akceleratora jakoś nie wierzę ... :)

Jeżeli nie jest to multitronik możesz tego 008 powtórzyć dla spokojności ale moim zdaniem byłaby to zbędna strata czasu.

Wszystkie pozostałe parametry bardzo by mi się podobały, zapewne łącznie z 001 statycznym - gdybyś go Łaskawco tylko zamieścił ... :wink4::cool1::kox:

Dla mnie i tak jest OK, Dobrej Nocki życzę, Piotr :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy log 004basic setings mogę robić czy nie bo na forum znalazłem takim zapis jak poniżej skąd mam wiedzieć czy mam pompowtryskiwacze

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

UWAGA !!!

W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!;

ostatnie pytanie to co ile wymienia się przepływomierz powietrza ja mam 180000km i przepływomierz od początku ten sam (wymienić czy nie )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam pytanie czy log 004basic setings mogę robić czy nie bo na forum znalazłem takim zapis jak poniżej skąd mam wiedzieć czy mam pompowtryskiwacze

http://www.a4-klub.pl/smf/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

UWAGA !!!

W silnikach wyposażonych w pompowtryskiwacze (PD - np. AWX, AVF) nie logujemy grupy 004 w trybie BS !!!;

Nie masz pompowtryskiwaczy, masz pompę wtryskową Bosch VP44

ostatnie pytanie to co ile wymienia się przepływomierz powietrza ja mam 180000km i przepływomierz od początku ten sam (wymienić czy nie )

3. Przepływomierz "nówka sztuka" i nigdy nie czyść go dotykowo (tzw. ciepły film tego nie znosi) - zawsze tylko dedykowanym płynem CRC, ongiś słusznie polecanym przez LukaszaR zresztą ... :naughty: .

Możesz przeczyścić przepływomierz bezdotykowo. Opis procedury jest gdzieś tutaj lub na audiklub.org

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...