Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Prośba o analizę logów


RAFLIK A4

Rekomendowane odpowiedzi

oki jestem niemal pewien ze ja nam na odwrót zamontowany pierścień

dziś piszesz tak

jestem pewien na 1000% ze jest dobrze poskładana!

a wczoraj pisałeś tak :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no narazie , czekamy puki co :) a do wtorku to poczytaj sobie podwieszony dzial jak robic lodi i jakie zeby byly poprwane masz czas do nauki hehe a po zmianie tego pierscienia i tak bedziesz musiaw wszystkie logi zrobic poprawnie czyli statyczne dynamiczne i bs jak chcesz sie dowiedzic czy wszystko jest juz ok i jak bedzisz juz grzebal przy tej turbince to oczywiscie wszystkie wezyki dokladnie pomacaj sobie i to z sercem :> moze jakas dziurke namacasz i niekoniecznie owlosiona heheh cobys mial pewnosc ze czly dolot szczelny no i moze jakas fotke uda ci sie zrobic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

POZWOLIŁEM SOBIE ZA CYTOWAC :) wiec to wszystko co ponizej moge zrobic statycznie ?

a. próba statyczna

warunki konieczne: samochód stoi na biegu jałowym; silnik włączony; robocza temperatura silnika - temperatura płynu chłodzącego min. 80*C [czyli 90*C na wskaźniku deski rozdzielczej].

grupy normalnie: 000, 001, 003, 004, 007, 013, 014, 018, 023.

grupy Basic Settings: 000, 003, 004, 011:

- grupa 000 > basic settings: logować całość przez ok. 20s;

- grupa 003 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [zawór recyrkulacji spalin [EGR] będzie się cyklicznie otwierać i zamykać];

- grupa 004 > basic settings: logować całość przez ok. 50s [pompa będzie się cyklicznie przestawiać].

oraz te logi moge zrobic dynamiczne

grupy normalnie**: 000, 001, 003, 004, 008, 010, 011. przynajmniej tak kumam z tych wszystkich opisów!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam ,no tak kumaty to ty juz widze jestes :) widze ze zrozumiales dodam tylko od siebie rob to wszystko co napisales i staraj sie kazdy log robic osobno wtedy jest duza dokladnosc zczytywania kompa danych wiem ze to sporo czasu jak sie robi wszysto osobno ale skoro sie zdecydowales sam zabawic w dobrego mechaniora nie jakiegos tam paproka bo wkoncy uczysz sie diagnostyki komputerowej , to rob to juz dokladnie pozdrawiam miko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczne to bez problemu mogę zrobić osobno zresztą i nawet dynamiczne :) bo nie jest tego dużo :> no ale zanim się za to zabiorę to najpierw ponowna rozbiórka turbulum :) jutro będzie nowy zestaw uszczelek i nakrętek wiec nam nadzieje ze zabiorę się jutro za to :) a jak już będę robił to postaram się zrobić jakieś fotki :) ja również pozdrawiam :)[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2009, 21:06_________________________________________________Witam :) niestety nie rozbierałem turbulum ponieważ teraz dopiero wróciłem z pracy :( po dzisiejszym dniu wiem ze najbliższy termin rozbiórki turbulum będzie w sobotę:( a co do ostatnich logów to jak wszedł w awaryjny tryb to vag pokazał mi taki błąd

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent i pytanie moje o co chodzi ponieważ w całej liście kodów są trzy takie pozycje 00519 :shocked: może mi to ktoś jaśniej sprecyzować i co powinienem zrobić?

[br]Dopisany: 23 Czerwiec 2009, 21:27_________________________________________________Ello już po naprawie ! no i prośba o sprawdzenie nowych logów :decayed: najbardziej chodzi mi o sprawdzenie 003 008 i 011 dynamiczne powiedzcie mi czy jest jakaś poprawa :)

a tu link do logów

http://img20.imageshack.us/gal.php?g=logi000statyczne.jpg

później wrzucę jakieś zdjęcia co zrobiłem podczas pracy przy turbulum

[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2009, 16:05_________________________________________________w sumie juz mam zdjęcia

http://img194.imageshack.us/gal.php?g=p6270018.jpg[br]Dopisany: 27 Czerwiec 2009, 16:14_________________________________________________a ty małe porównanie jak chodzi grucha

http://img526.imageshack.us/gal.php?g=p6270018.jpg :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rafale....

spore wachania ciśnienia :confused4:

musisz jeszcze popracować nad turbinką :decayed:

reszta OK :good:

P.S. moim zdaniem kłopotliwy jest przegląd twoich logów.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no troszeczkę malutkie! :( a co do turbiny to co powinienem jeszcze zrobić węzę podciśnienia sprawdzone są oki N75 od 1.5 miesiąca nowy jest ! a co do turbinki to może już czas na regeneracje? :(

PS: wieczorem postaram się popracować nad logami tzn na bardziej przejrzyste :>

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no troszeczkę malutkie!

noo troche małe....poczytaj FAQ diagnostyki....

potrzebujemy000 003 08 011 dyn. do tego BS 000 003 004 011

to dla turbinki .....a reszta Ciebie nie interesuje?????

:cool1:

zrób kpl. logów będzie jasność :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czemu logujesz po dwa razy te same grupy... i o co chodzi z tym podwojnym dynamicznym 003 ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam , no widze ze juz sprawa z pierscieniem sie wyjasnila :) jednak warto bylo rozbierac turbinke widze ze w logach 011 turbinka niezle sie ma jest coprawda malutki overboost-cik ale nie jest zle teraz z turbawka :) niepodoba mi sie 003 cos jakos dziwne wskazania przeplywomieza ok 3000 zaczyna juz slabo pokazywac przeplyw masy a od 1700 ob mial tyle powietrza ze az wlosy ci rozwiewalo :decayed: dziwne hmm tymbardziej ze w grupie 008 wartosci przeplywki sa ok tak mi sie wydaje szkoda ze brak reszty logow postaraj sie cos dozucic jeszcze i napisz jak sie teraz zachowuje podczs jazdy furmank jakie wrazenia :hi: pozdrawiam hej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Witam:) trybu awaryjnego nie mam już! logi były robione na 3cim biegu na 4tym próbowałem czy wejdzie w awaryjny ale już bez laptopa! cieszy mnie to ze nie ma już trybu awaryjnego!! :decayed: !! wielkie podziękowanie dla kolegi miko34 oraz dla kolegi Wihajster!! co prawda może turbulum nie pracuje tak jak ma bo być może nadaje się już może do regeneracji! no chyba ze macie jakieś wskazówki co dalej zrobić co jeszcze sprawdzić?? a tak poza to niunia się lepiej zwija i bardziej elastycznie! jest ok !no tylko w jednym miejscu taka mała turbo dziura! przepływka była czyszczona jakieś około 2 miechy temu :> no ale wyczyszczę ją znowu !![br]Dopisany: 28 Czerwiec 2009, 10:24_________________________________________________logi 011 BS http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/8143eebc8d1a1eb8.html

logi BS 004

cz1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/2d87792bf85ab70e.html

cz2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/67338b441b05980c.html

logi BS 003

cz1 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/13c462c2e3034409.html

cz2 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/61c46d1be3a22d38.html[br]Dopisany: 28 Czerwiec 2009, 18:57_________________________________________________jeszcze tylko zostały do zrobienia logi dynamiczne gr 000!!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...