Gość radekk2000 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Witam!U brata w A4 1Z głośno cyka w silniku czasami to już nie cyka a wali jak w starym mercedesie na jałowym .Zaczeło sie po wymianie oleju.Rano po odpaleniu jest cicho przez 5min.A jak zacznie to wali (bardzo głośny metaliczny dzwięk).Jak sie dobrze nagrzeje to przestaje.Po powrocie z trasy chodzi extra-ale po 20min postoju znowu przez dłuższą chwile cyka.Na trasie od 140km/h zaczyna cykać-im szybciej jedzie tym szybciej cyka-do 140km/h jest cichutko!Olej to już zalał 20w40+doktor=mała poprawa :mysli:Jak kupił auto to było ok-wymienił olej i sie zaczeło
wojtekce Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 sprawdź ciśnienie oleju czujnikiem zegarowym
Gość radekk2000 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Opublikowano 20 Czerwca 2009 Ok dzięki.Dodam tylko że mocy nie brakuje,nie dymi!
pytnik Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 kolego prawdopodobnie hydrauliczne regulatory luzu zaworów do wymiany.
romulus697 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 zalany został prawdopodobnie olej o niewłaściwej specyfikacji.do tej klasy silników nie lałbym motodoktora,bo to może przyspieszyc jego agoniie.proponowałbym zalac 10w/40 np. castrol mobil elf.przyczyną stukania są szklanki samoregulacji już w nie najlepszej kondycji a niewłaściwy olej dał taki efekt, lub wymiana szklanek a zetorek będzie jak nowy.
spetsnaz Opublikowano 21 Czerwca 2009 Opublikowano 21 Czerwca 2009 Witam!U brata w A4 1Z głośno cyka w silniku czasami to już nie cyka a wali jak w starym mercedesie na jałowym .Zaczeło sie po wymianie oleju.Rano po odpaleniu jest cicho przez 5min.A jak zacznie to wali (bardzo głośny metaliczny dzwięk).Jak sie dobrze nagrzeje to przestaje.Po powrocie z trasy chodzi extra-ale po 20min postoju znowu przez dłuższą chwile cyka.Na trasie od 140km/h zaczyna cykać-im szybciej jedzie tym szybciej cyka-do 140km/h jest cichutko!Olej to już zalał 20w40+doktor=mała poprawa :mysli:Jak kupił auto to było ok-wymienił olej i sie zaczeło najpierw wymień uszczelki pod kolektorami dolotowym i wydechowym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się