Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Katowice i okolice


keżor

Rekomendowane odpowiedzi

Tolek, jak bym miał b6 czyli opcja gdzie nie trzeba zmieniać połowy zawiasu dla założenia większych hebli, to nie zastanawiał bym się ani chwili, od razu z S4 b6

ewentualnie 320 z S4 b5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 154.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • stanley

    18902

  • Kędzior

    14855

  • Miszka82

    14547

  • akjam

    13790

Top użytkownicy w tym temacie

Dzięki Krolu za już :)

nie ma sprawy jutro spróbujemy ogarnąć tą adaptację - już wiem gdzie, tylko nie wiem jeszcze czy twój silniki tego p[potrzebuje, bo nie jest napisane jednoznacznie :hi:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no w sumie tak, Tolek jeździ dość wolno, więc seryjne są wystarczające, ale z drugiej strony, to że ktoś ma lepsze hamulce to nie znaczy że od razu musi zapiertalać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a ja bym wolał nowki firmowe[br]Dopisany: 21 Luty 2011, 21:08_________________________________________________stn widze Cię

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

firmowe :decayed:

nie wiem Pajda co chciałeś przez to powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że jest temat o heblach, lepiej kupić jakieś porządne tarcze i klocki w swoim rozmiarze, czy szukać używanych S4? Z tym też wiąże się koszt wymiany felgi na zimę na większą, no i oponki.

Heble będę miał do roboty na ten rok, i się zastanawiam, ten sam rozmiar, ale coś fajnego, albo używka S4?

Jak klubowicze to osądzą? :mysli::cool1:

Jak masz kasę i lubisz zasuwać to bierz większe, ale jeśli nie wciskasz obu pedałów często w dechę to kup dobre tarcze i klocki :wink4:

dokładnie, zależny jak jeździsz, z tego co widziałem choć mogę sie mylić to raczej spokojnie więc pozostań przy serii :hi:

właśnie tutaj raczej na co dzień tak jak piszesz, raczej grzecznie, rzadziej zdarza się troszeczkę poszaleć, ale to raczej na drodze typu A4 czy coś takiego.

Tzn obecnie po prostu najbardziej denerwuje mnie to, że przy dohamowaniu z np. 180 do 160, i później znowu pedał hebla i z 160 do 100, to od 140 telepie mi kołami/kierownicą.

Z chęcią bym założył S4, tylko jak wspomniałem wcześniej, Fele do wymiany itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć jest opcja, felga tą co mam na lato, pomalować na ciemny grafit i zostawić na zimę, a na lato jakąś fajną RS6 18’ :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że jest temat o heblach, lepiej kupić jakieś porządne tarcze i klocki w swoim rozmiarze, czy szukać używanych S4? Z tym też wiąże się koszt wymiany felgi na zimę na większą, no i oponki.

Heble będę miał do roboty na ten rok, i się zastanawiam, ten sam rozmiar, ale coś fajnego, albo używka S4?

Jak klubowicze to osądzą? :mysli::cool1:

Jak masz kasę i lubisz zasuwać to bierz większe, ale jeśli nie wciskasz obu pedałów często w dechę to kup dobre tarcze i klocki :wink4:

dokładnie, zależny jak jeździsz, z tego co widziałem choć mogę sie mylić to raczej spokojnie więc pozostań przy serii :hi:

właśnie tutaj raczej na co dzień tak jak piszesz, raczej grzecznie, rzadziej zdarza się troszeczkę poszaleć, ale to raczej na drodze typu A4 czy coś takiego.

Tzn obecnie po prostu najbardziej denerwuje mnie to, że przy dohamowaniu z np. 180 do 160, i później znowu pedał hebla i z 160 do 100, to od 140 telepie mi kołami/kierownicą.

Z chęcią bym założył S4, tylko jak wspomniałem wcześniej, Fele do wymiany itp.

to raczej nie wina hebli... :gwizdanie: sprawdzałeś wyważenie kół?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaś rozmowy o motoryzacji :thumbdown: a później sie dziwicie ze nikt tu niechce pisac

:polew: :polew: :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

widzę, że jest temat o heblach, lepiej kupić jakieś porządne tarcze i klocki w swoim rozmiarze, czy szukać używanych S4? Z tym też wiąże się koszt wymiany felgi na zimę na większą, no i oponki.

Heble będę miał do roboty na ten rok, i się zastanawiam, ten sam rozmiar, ale coś fajnego, albo używka S4?

Jak klubowicze to osądzą? :mysli::cool1:

Jak masz kasę i lubisz zasuwać to bierz większe, ale jeśli nie wciskasz obu pedałów często w dechę to kup dobre tarcze i klocki :wink4:

dokładnie, zależny jak jeździsz, z tego co widziałem choć mogę sie mylić to raczej spokojnie więc pozostań przy serii :hi:

właśnie tutaj raczej na co dzień tak jak piszesz, raczej grzecznie, rzadziej zdarza się troszeczkę poszaleć, ale to raczej na drodze typu A4 czy coś takiego.

Tzn obecnie po prostu najbardziej denerwuje mnie to, że przy dohamowaniu z np. 180 do 160, i później znowu pedał hebla i z 160 do 100, to od 140 telepie mi kołami/kierownicą.

Z chęcią bym założył S4, tylko jak wspomniałem wcześniej, Fele do wymiany itp.

to raczej nie wina hebli... :gwizdanie: sprawdzałeś wyważenie kół?

powodów może być wiele, to fakt:

ciśnienie w oponach, zawias, zużyte opony, "krzywe" tarcze hamulcowe itd itp

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo i na zimowych i na letnich, letnie w lato wyważałem po 2 miesiącach śmigania, bo kazali mi "doważyć"

zawias - na "trzepaku" na stacji diag. powiedzieli mi, że bez zarzutów, więc co może być?

ps. ale fajna pogoda :tongue4: a raczej niefajna, bo piździiii....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Choć jest opcja, felga tą co mam na lato, pomalować na ciemny grafit i zostawić na zimę, a na lato jakąś fajną RS6 18’ :naughty:

:good:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam to samo i na zimowych i na letnich, letnie w lato wyważałem po 2 miesiącach śmigania, bo kazali mi "doważyć"

zawias - na "trzepaku" na stacji diag. powiedzieli mi, że bez zarzutów, więc co może być?

ps. ale fajna pogoda :tongue4: a raczej niefajna, bo piździiii....

te trzepaki, szarpaki, wygniataki, wydymaki, rozpierdalaki to są do d*py

Elementy z zawieszenia trzeba badać organoleptycznie, a najlepiej jeszcze pomóć sobie małą brechą :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym sie stacja nie sugerował, oni nie zawsze dobrze gadaja

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pajda złożyłeś/przymierzyłeś sprężyny?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a

Co q***wa u Was słychać!? :kox::naughty: :naughty:

:polew: :polew: :polew:

a tak sobie o motoryzacji gadamy :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

te trzepaki, szarpaki, wygniataki, wydymaki, rozpierdalaki to są do d*py

Elementy z zawieszenia trzeba badać organoleptycznie, a najlepiej jeszcze pomóć sobie małą brechą :naughty:

mów mi jeszcze :sexinbed: :sexinbed:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...