Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Spoty Katowice i okolice


keżor

Rekomendowane odpowiedzi

Dobre bau nie jest złe :decayed:

W sumie tyle samo warte co cała reszta 2,5 :grin:

true :decayed:

ucho za pół godziny pasi?

Jak tam klucze?
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 154.3 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

  • stanley

    18902

  • Kędzior

    14855

  • Miszka82

    14547

  • akjam

    13790

Top użytkownicy w tym temacie

Te dwa i pół chyba nie są takie złe, :eusathink: nie ma reguły 1.9 czy 2.5 kwestia dobrego serwisu i dbania o gnojówkę :tongue4:

Edytowane przez franciszek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Te dwa i pół chyba nie są takie złe, :eusathink: nie ma reguły 1.9 czy 2.5 kwestia dobrego serwisu i dbania o gnojówkę :tongue4:

taaaak :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobre bau nie jest złe :decayed:

W sumie tyle samo warte co cała reszta 2,5 :grin:

true :decayed:

ucho za pół godziny pasi?

Jak tam klucze?

Czekają na ciebie, jak jutro robisz?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur wrzuć błędy z klimy na divisionie może ktoś je ogarnie :wink:

ale to już ogarnięte jest, szyba nie grzeje bo sieje ci z prawego lustra a drugi błąd to upitolony silniczek V159, ktory jutro wymienimy :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur wrzuć błędy z klimy na divisionie może ktoś je ogarnie :wink:

ale to już ogarnięte jest, szyba nie grzeje bo sieje ci z prawego lustra a drugi błąd to upitolony silniczek V159, ktory jutro wymienimy :)

Turzol ogarnij na jutro bloki od mojej nagrzewnicy. Wogóle nawet nic nie pyka. Sprawdzimy czy jest. Może to kodowanie...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Artur wrzuć błędy z klimy na divisionie może ktoś je ogarnie :wink:

ale to już ogarnięte jest, szyba nie grzeje bo sieje ci z prawego lustra a drugi błąd to upitolony silniczek V159, ktory jutro wymienimy :)

Turzol ogarnij na jutro bloki od mojej nagrzewnicy. Wogóle nawet nic nie pyka. Sprawdzimy czy jest. Może to kodowanie...

ogarniam właśnie ten temat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

warunki ząłączenia - na zewnątrz poniżej 5st, econ wył, ładowanie aku >12V, obciążenie altka musi być mniejsze niż 50%. W tym ostatnim bym upatrywał problem, swoje lata już ma a pewnie samo grzanie świec daje mu po d*pie. Założe się o każdy piniondz że po przygazówce przekaźnikiem pyknie i grzałkę załączy.

W grupie 16 jest podgląd na bloki grzałki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro o badamy. Akku 2 lata. W sumie już może koniec.

O której.?

Wysłane z taboreta G3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro o badamy. Akku 2 lata. W sumie już może koniec.

O której.?

Wysłane z taboreta G3

zdzwonimy się. samo załączenie grzałki można też wymusić z poziomu testów wykonawczych z pominięciem warunków także luzik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro o badamy. Akku 2 lata. W sumie już może koniec.

O której.?

Wysłane z taboreta G3

Quwa co chwilę jesteś u Grzecha i nie umiesz testu zrobić, żebyś tylko o ciastka nie myślał to byś na to wpadł :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro o badamy. Akku 2 lata. W sumie już może koniec.

O której.?

Wysłane z taboreta G3

Quwa co chwilę jesteś u Grzecha i nie umiesz testu zrobić, żebyś tylko o ciastka nie myślał to byś na to wpadł :grin:
Co chwile to jesteś ty. A zimno się niedawno zrobiło. Patrz tam lepiej czy Ci rozrząd nie pada...

Wysłane z taboreta G3

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ucho aleś Ty dowciapny, ja przynajmniej na warsztat dojechałem sam, a nie na lawecie w połowie imprezy w Zatorze jak Ty leszczu

żryj gruz :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja z reguły jestem co wymianę oleju a ty ciągle mu d*pę zawracasz :facepalm:

:grin:

od dwóch lat pierwszy raz ale za to z jaką pompą, albo grubo albo wcale

wpadnie to samo choć przeleciałem wiele aukcji BEX, 3.0, a nawet 2.7 BiT ale to zawsze wiąże się z kosztami, AVJ pełna przeciepka + silnik+ magiel bo już zaczynał cieć + wszystko wszystko = pierdoły zamknę się w max 7k, a BEX i ta reszta to po pierwsze moja skrzynia, po drugie rezanie Q , hebli - na co mnie to jak to auto więcej stoi jak jeździ - bezsens.

Wole zapakować rodzinkę i ze 3 razy jechać na dojebane wczasy - nie będę niewolnikiem złomu. Auto to nie inwestycja zawsze straci na wartości (no chyba, że będę trzymał ze 30 lat)

tak więc będzie to samo AVJ, ale kilka modów wpadnie " przy okazji" :kox:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...