mario1159 0 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Moje autko strasznie wyje na niskich obrotach od 1000 do 1600.Podejrzewam turbine.Strasznie to denerwujace ludzie obracaja sie jakby to bylo strazackie wycie.A po przegazowaniu auta gdy schodzi z obrotow slychac takie "fufufufufu"Autko ma silnik 2.5 tdi 180ps i 205tys przebiegu.Prosilbym o pomoc.Z gory dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 a dolot szczelny ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1159 0 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Sczelny wszystko ok Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pszczółka12 0 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 możesz też mieć dziurawy interculer ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojtekce 1 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 no to wizyta w warsztacie Cię czeka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1159 0 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Chyba odwiedze serwis audi.Moze oni cos stwierdza.Chyba ze z[br]Dopisany: 22 Czerwiec 2009, 20:47_________________________________________________Jak by ktos mial podobny problem to prosze o pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Musashi 13 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 a ja bym podlaczyl VAG i sprawdzil cisnienie doladowania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1159 0 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 a co jak turbina przeladowuje.Co wtedy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arto19 1 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 A ja mam to samo jakby ktoś zamknął sowe pod maska. Słychac takie łiiiiiłuuuuuu. Ów dziwaczny dźwięk słychać od czsu kiedy wymieniłem odme i tylko jak jest bardzo ciepło wtedy olej paruje bardziej ponieważ pracuje w wiekszej temperaturze. To taka moja teoria <lol>. Więc sprawdź też odpowietrzenie skrzyni korbowej do połączenie odmy z turbina lub może jest jakaś dziurka w rurce od EGR albo w połaczeniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario1159 0 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Dzieki.Postaram sie znalez jakiegos madrego mechanika. Bo niechce dac autka w rece jakiegos fajtlapy.Dzieki ze wsczyscy pomagacie,Jak macie jeszcze jakies pomysly to piszcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Flyer 4 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Czerwca 2009 Nie oddawaj auta do ASO, chyba, ze masz za duzo pieniedzy. Tam sie wymienia po kolei czesci, a nie diagnozuje problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się