maniaak Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 witam wymienilem sprezyny na prokit eibach 30mmwszystko jest ok jestem zadowolony z efektu tylko chyba troszke kierownica uciekla mi w prawa z autem wszystko jest ok dobrze sie prowadzi jaka moze byc tego przyczyna, i jak bedzie z amortyzatorami czy szybciej sie skoncza??
variocustoms Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Ustaw zbieżność na ok. 1 st zbieżnie przód i tak samo tył kontrując kierownicę w ustawieniu na prosto, będzie super, amorki nie powinny zużyć się wcześniej niż na seryjnych sprężynach a wg. mojego doświadczenia powinny wytrzymać dłużej.
maniaak Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2009 dzieki kolego bede walczyl jeszcze jedno pytanko jak wymienialem sprezyny odkrecilem srube ktora skreca piaste o gory trzymajac dwa gorne wachacze i probowalem ja wyciagnac lecz szla ciezko i wsonalem ja spowrotem i dokrecilem zastanawia mnie tylko jedna czy jak odkreci sie nakretke od tej sruby to powinna ona wyjsc lekko czy mozee sie ja wykreca bo u mnie szlo to bardzo ciezko gdy wykrecalem i skrecalem ja,oczywiscie pozniej sie przekonalem ze niepotrzebnie ja dotykalem
variocustoms Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Im starsze auto tym gorzej pewne elementy się odkręca, przed odkręceniem śrób/nakrętek warto siknąć np. WD40 ew. innym środkiem penetrującym - generalnie takie prace powinno się powierzyć zakladowi mechaniki który ma w tym doświadczenie, czasami zepsucie czegoś może kosztować kilka stówek.
maniaak Opublikowano 22 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 22 Czerwca 2009 ale jezeli nakretke dokrecilem chociaz sroba sie ciezko wciagala spowrotem i wiem ze jest dokrecone dobrze to chyba nie ma opcji zeby sworznie sie polozowaly?iprzeciez chyba sroba przechodzi przez rowki naciete w sworzniach? chyba tak to wyglada?
variocustoms Opublikowano 22 Czerwca 2009 Opublikowano 22 Czerwca 2009 Módl się co byś gwintu nie zerwał bo wtedy masakra - generalnie nic na siłę, radzę odkręcić jeszcze raz, oczyscić gwint, posmarować (towot z miedzią) i skręcić i nie powinno być oporu przy skręcaniu.
Rafaell Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 koledzy mam pytanie, także wymieniałem sprężynki na obniżające tylko w b5, a mianowicie -40mm i tez mam podobny problem, ucieka mi trochę kierownica i lekko ściąga mnie w prawo, czy ustawienie geometrii załatwi wszystko czy to coś poważniejszego?
variocustoms Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Bez OT ale po każdym rozmonowaniu zawiasu trzeba na nowo ustawiać zbiezność.
domelq Opublikowano 23 Czerwca 2009 Opublikowano 23 Czerwca 2009 koledzy mam pytanie, także wymieniałem sprężynki na obniżające tylko w b5, a mianowicie -40mm i tez mam podobny problem, ucieka mi trochę kierownica i lekko ściąga mnie w prawo, czy ustawienie geometrii załatwi wszystko czy to coś poważniejszego? Raczej wskazane jest ustawienie zbieżności jak coś majstrowałeś przy zawieszeniu
Tomson Opublikowano 19 Lipca 2009 Opublikowano 19 Lipca 2009 trochę odkopie stary temat, ale tydzień temu przekładałem sprężyny i amortyzatory i starałem się tak to zrobić, żebym nie musiał ustawiać zbieżności. Niestety pojechałem do kumpla na laserową zbieżność i wszystko było przestawione! Od zbieżności, aż do kątów pochylenia kół. Radze jeździć na zbieżność po przekładkach, bo szkoda opon.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się