Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Brak mocy po wymianie uszczelki pod głowicą co może być, błędów brak


darekaudi4

Rekomendowane odpowiedzi

Witam poblem jest w VW Passacie wiec po wymianie uszczelki pod glowica auto stracilo swoja dynamike przysppieszania ,moment obrotowy jest jakby na rownym poziomie nie odczowalne jest doladowanie turbiny przed wymiana tej uszczelki auto przyspieszalo zdecydowanie duzo lepiej ,robione byly logi dynamiczne i wszystkie parametry miescily sie w normach niestety nie posiadam zapisanych logow sprawdzane byly zawory N75 sa ok, byla pruba jazdy bez tlumikow to samo, sprawdziny rozrzad ok, przewody podcisnieniowe sa ok, bledow brak, sztanga chodzi ,logi robila osoba ktora sie na tym zna i stwierdzila ze wszystkie parametry sa ok ,aha jeszcze jedna pierwszy bieg do odciecia ,drugi to samo , trzeci to samo , czwarty dochodzi do 4tys i dalej nie daje rady co do cholery moze byc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź czy są dobrze podłączone gumowe przewody podciśnienia,

ja takie same objawy miałem po wymianie rozrządu, a mechanik nie podłączył mi jednego przewodu ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi robila osoba ktora sie na tym zna i stwierdzila ze wszystkie parametry sa ok

najlepiej jakbyś te logi wstawił do działu diagnostyka VAG i wtedy ocenimy co i jak

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego zrób logi i wrzuć na forum, może rzeczywiście jest pomylony jakis wężyk od podciśnienia :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli sterowanie turbo sprężarka jest ok, i jest prawidłowe ciśnienie na cylindrach to stawiam flaszkę wódki ze padły wtryskiwacze. Podmień wtryski z jeżdżącego auta i będzie wszystko jasne, sprawdzanie wtrysków na maszynie nic nie da. Dodam iż jest to dość częsta przyczyna straty mocy po robieniu głowicy bądź uszczelki a wszystko to przez niedbalstwo macherów - walną wtychami w brud i finał.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sprawdz weze podcisnienia, pozniej VAG-iem kat wtrysku.

jezeli bedzie w porzadku, kompresje silnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z logów wynika iż lekko dawki tnie przepływomierz ale nie na tyle aby auto było mułowate. Generalnie przepływomierz musiał być w takim samym stanie jak jest obecnie bo raczej na pewno nie zespól się w czasie naprawy. Przyczynę trzeba szukać gdzie indziej. Podmień wtryskiwacze tak jak Ci pisałem to najczęstsza usterka po naprawach głowicy/uszczelki.

PS> Jak ma się kompresja na cylindrach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...