Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Lapmy Depo zespolone + HID i jakoś tak dziwnie świecą ( zdjęcia )


micekm

Rekomendowane odpowiedzi

Nie rzucam się bo na bramce nie stoje. Poprostu od samego początku wytykasz że to jest nielegalne, że tak się nie powinno... itd. a mnie takie podejście wpienia bo w naszym kraju bezprawia wiele rzeczy które teoretycznie nie przeszkadzają jest zabronione a to tylko dlatego że niejednokrotnie jakiś pajac z rządu czerpie z tego niezłe korzyści.Ale co będę tłumaczył skoro wszem i wobec widać jak jest...

Prawidłowo ustawione soczewki nie oślepiają :wink4:

Ale twoje lampy zagrażają innym użytkownikom dróg z powodu oślepiania. :shocked:

I jest to na 100% nielegalne.

Zgadzam sie w 100%. Nic nie oslepia jesli dobrze ustawimy xenon. Rozmawialem z panem policmajstrem, znajomy, i powiedzial ze roznie prawo mozna interpretowac. Nigdzie w kodeksie nie jest napisane ze nie mozesz miec zarowek xenonowych. Napisane jest tylko ze swiatlo ma byc biale lub zolte selektywne. Spryski i samopoziomowanie w przypadku xenonu jest wymagane ale w nowych samochodach tak samo jak zaglowki z tylu czy prawe lusterko. Jest to wymog bez ktorego producent nie dostalby homologacji dopuszczajacej samochod do ruchu.

I teraz kwestia na jakiego misiaczka trafimy (ostatnio mialem kontrole - przekorczenie predkosci i zaden z misiakow nie wspomnial o xenonie, powiedzieli ze ladne audi :D, dali pouczenie)... ale podobno w w-wie maja panowie niebiescy jakis specjalny wynalazek do mierzenia natezenia swiatla chociaz tez nigdzie jakis norm w kodeksie nie widzialem.

Ja juz w 3cim samochodzie mam soczewke i w 3cim zalozylem hid, nikt dlugimi mi nie swieci po oczach ze go oslepiam, natomiast hid + zwykla lampa to jest cos za co powinni dowody zabierac bo jak jej nie ustawisz tak bedzie cala swiecic ostro na niebiesko i oslepiac strasznie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zgadzam sie w 100%. Nic nie oslepia jesli dobrze ustawimy xenon. Rozmawialem z panem policmajstrem, znajomy, i powiedzial ze roznie prawo mozna interpretowac. Nigdzie w kodeksie nie jest napisane ze nie mozesz miec zarowek xenonowych. Napisane jest tylko ze swiatlo ma byc biale lub zolte selektywne. Spryski i samopoziomowanie w przypadku xenonu jest wymagane ale w nowych samochodach tak samo jak zaglowki z tylu czy prawe lusterko. Jest to wymog bez ktorego producent nie dostalby homologacji dopuszczajacej samochod do ruchu.

I teraz kwestia na jakiego misiaczka trafimy (ostatnio mialem kontrole - przekorczenie predkosci i zaden z misiakow nie wspomnial o xenonie, powiedzieli ze ladne audi :D, dali pouczenie)... ale podobno w w-wie maja panowie niebiescy jakis specjalny wynalazek do mierzenia natezenia swiatla chociaz tez nigdzie jakis norm w kodeksie nie widzialem.

Ja juz w 3cim samochodzie mam soczewke i w 3cim zalozylem hid, nikt dlugimi mi nie swieci po oczach ze go oslepiam, natomiast hid + zwykla lampa to jest cos za co powinni dowody zabierac bo jak jej nie ustawisz tak bedzie cala swiecic ostro na niebiesko i oslepiac strasznie.

Taa, szczególnie wtedy gdy nasze Audi podczas przyspieszania ładnie podnosi pysk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Taa, szczególnie wtedy gdy nasze Audi podczas przyspieszania ładnie podnosi pysk.

Bez przesady :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wystarczy ze wsiadzie 4-5 osob i mozna ksiezyc oswietlac jak sa na 0 :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna ksiezyc oswietlac jak sa na 0 :gwizdanie

Dlatego jest regulacja świateł :cwaniak1:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mozna ksiezyc oswietlac jak sa na 0 :gwizdanie

Dlatego jest regulacja świateł :cwaniak1:

Elektryczna... i robisz to w tempie samopoziomowania swiatel bo widzialem w Gklasse jak to dziala i napewno nie szybciej niz silniczek elektryczny w naszej A4... ale nie mam zamiaru nikogo przekonywac... niech jezdza w nocy i wyslepiaja oczy... ja sie ciesze widocznoscia nie tylko w nocy ale i deszcz po zmierzchu czy we mgle gdzie widac duzo wiecej niz na zwyklej h7....

Zgadzam sie w 100%. Nic nie oslepia jesli dobrze ustawimy xenon. Rozmawialem z panem policmajstrem, znajomy, i powiedzial ze roznie prawo mozna interpretowac. Nigdzie w kodeksie nie jest napisane ze nie mozesz miec zarowek xenonowych. Napisane jest tylko ze swiatlo ma byc biale lub zolte selektywne. Spryski i samopoziomowanie w przypadku xenonu jest wymagane ale w nowych samochodach tak samo jak zaglowki z tylu czy prawe lusterko. Jest to wymog bez ktorego producent nie dostalby homologacji dopuszczajacej samochod do ruchu.

I teraz kwestia na jakiego misiaczka trafimy (ostatnio mialem kontrole - przekorczenie predkosci i zaden z misiakow nie wspomnial o xenonie, powiedzieli ze ladne audi :D, dali pouczenie)... ale podobno w w-wie maja panowie niebiescy jakis specjalny wynalazek do mierzenia natezenia swiatla chociaz tez nigdzie jakis norm w kodeksie nie widzialem.

Ja juz w 3cim samochodzie mam soczewke i w 3cim zalozylem hid, nikt dlugimi mi nie swieci po oczach ze go oslepiam, natomiast hid + zwykla lampa to jest cos za co powinni dowody zabierac bo jak jej nie ustawisz tak bedzie cala swiecic ostro na niebiesko i oslepiac strasznie.

Taa, szczególnie wtedy gdy nasze Audi podczas przyspieszania ładnie podnosi pysk.

a co do przyspieszen i oslepiania.... zwykly halogen jaki masz tez wali po oczach jak przyspieszasz i napewno nie mniej niz SOCZEWKA z hidem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Elektryczna... i robisz to w tempie samopoziomowania swiatel bo widzialem w Gklasse jak to dziala i napewno nie szybciej niz silniczek elektryczny w naszej A4... ale nie mam zamiaru nikogo przekonywac... niech jezdza w nocy i wyslepiaja oczy... ja sie ciesze widocznoscia nie tylko w nocy ale i deszcz po zmierzchu czy we mgle gdzie widac duzo wiecej niz na zwyklej h7....

a co do przyspieszen i oslepiania.... zwykly halogen jaki masz tez wali po oczach jak przyspieszasz i napewno nie mniej niz SOCZEWKA z hidem.

Ciesz się widocznością a z przeciwka jadący niech są ślepi, bez urazy ale możesz kiedyś mieć wjechane w przód przez jakiegoś gościa który będzie miał słabszy wzrok - czytaj niedzielny kierowca i wcale nikomu tego nie życzę.

Skoro H7 świeci słabiej tzn.że mniej, no chyba że się mylę i święcą tak samo jasno , no ale po co wtedy zakładać HIDy.

Sam chciał bym mieć lepsze światła ale Hidów nie założę, kupię lepsze firmowe żarówki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesiek3d jak chesz zakupic jakies lepsze firmowe zarówki to nie wiesz pewnie jak swieci HID :gwizdanie: dobrze ustawione lampy na stacji diagnostycznej nie będą oślepiać...skąd wiesz ze Ty nie oślepiasz innych.Zwykła żarówka tez potrafi oślepic jak lampa jest ustawiona w niebo

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wiesiek3d jak chesz zakupic jakies lepsze firmowe zarówki to nie wiesz pewnie jak swieci HID :gwizdanie: dobrze ustawione lampy na stacji diagnostycznej nie będą oślepiać...skąd wiesz ze Ty nie oślepiasz innych.Zwykła żarówka tez potrafi oślepic jak lampa jest ustawiona w niebo

Szkoda slow, jemu juz nie przetlumaczymy. Niech jezdzi na H7. Ale jeszcze raz sprobuje wytlumaczyc... Czy auto na ori xenonie Cie oslepia wiesiek? Dobrze ustawiony xenon w soczewce swieci wlasnie jak ori. Widze ze masz jakis stereotyp... xenon niebieskie swiatlo walace po oczach na maksa... tylko ze sa zarniki np 4300 lub 5000K ktore swieca bardziej na bialo niz na niebiesko a droge oswietlaja duzo lepiej niz zwykly halogen.... co do mocy, te zarowki pobieraja 35W a nie 55W wiec teoretycznie powinny swiecic gorzej ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słuchajcie, szkoda chłopu gadać bo on ma swoją wizję i nic nie jest w stanie tego zmienić.No chyba że weźmie z jakiegoś znajomego który posiada HID-y tylko 4300K tak jak pisał KANAL, a do tego bardzo dobrze wyregulowane i pojedzie sobie gdzieś w nocy tak żeby mu ten znajomy poświecił i z porzodu i z tyłu i niech wtedy określi czy go cokolwiek oślepia. A po załadowaniu do auta 5 osób to faktycznie nieważne co będzie mu świeciło w lampach bo i tak będzie raził i właśnie po to nasze autka zaopatrzone są w regulatory żeby przy dużym obciążeniu tyłu samochodu móc obniżyć wysokość świecenia. A co do słabszego wzroku to nawet Twoj wspaniały wzrok panie Wieśku przy fatalnym oświetleniu w nocy od niczego Cie nie uratuje bo np widoczność pobocza przy xenonach jest o 200%v lepsza i jesteś w stanie swcześniej zauważyć np pijanego Józka który wraca z poligonu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

co do mocy, te zarowki pobieraja 35W a nie 55W wiec teoretycznie powinny swiecic gorzej

Mają sprawność około 3-4 razy większą, więc emitują około 2x więcej światła. Dlatego też mniej się grzeją i tłumaczenie, że latem w korkach xenon się grzeje to jakieś bujdy...

Ale dzięki 2x większej ilości światła widzimy lepiej drogę i podnosimy bezpieczeństwo. Porównywałem z 5er E60 ori xenon i tak samo idzie w górę przy przyspieszaniu i na dziurach to już w ogóle wysoko potrafi przysmażyć. Tak samo ori, jak HID.

Tylko pamiętajmy o jednym, lampa z HIDem musi być czysta, brud na kloszu powoduje rozproszenie światła i oślepia. Więc jak nie pada, a droga jest mokra konieczne są przystanki na umycie lamp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja cierpię dole, ale ja głupi jestem.

zdarza sie :tongue4: forum, jest po to aby prowadzić na dobra drogę :przebiegly: więc zakładaj czym prędzej HID'a
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...