turdzi Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Czy ktos powie mi czy duzo jest problemu z wymiana kola pasowego na wale.Ostatnio sie dowiedzialem ze ono tez dziala troszke jak taki maly dwumas i moze powodowac wibracje.Jest ktos w stanie mi zrobic zrzut ETKI jaki to kolo ma nr. katalogowy ? Bede wdzieczny
turdzi Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2009 Nigdzie nie można kupić nowego, producent zastąpił koło napędziające łańcuch trybem. Jaki lancuch jakim trybem ? napisz jeszcze raz co masz na mysli.Mi chodzi o kolo pasowe na wale od ktorego przekazywany jest naped paskiem klinowym do alternatora i kompresora klimy. O to kolo chodzi :
turdzi Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2009 yesfan to co straszysz , to co pokazales to naped lancuchowy z walu do ukladu walkow wyrownowazajacych zastapiony pozniej kolami zebatymi [br]Dopisany: 30 Czerwiec 2009, 10:14_________________________________________________a wiec wracajac do tematu jak duzy problem z wymiana.Trzeba rozbierac przod auta ?
yesfan Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 To proponuję wrócić do początku i pousuwać posty.
konrad_A4 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 zrzucasz pasek, sciagasz gumowa oslone, imbus 6 x 4 sruby, ew. blokujesz sobie kluczem 19 wal. w wzdluznym silniku byc moze trza troche wyjechac z przodem tego nie wiem na 100%, jak narazie robilem to tylko w poprzeczniakach
turdzi Opublikowano 30 Czerwca 2009 Autor Opublikowano 30 Czerwca 2009 No wlsnei nie wiem czy sie bez tego obejdzie bo tam wogole nie mam miejsca chyba trzeba rwac caly przod ?
siwy2731 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 a odnosnie tych wibracji to w jakim zakresie wystepuja, aha i jeszcze jedno pytanie czy byl wymieniany naped pompy i walkow[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2009, 18:37_________________________________________________oczywiscie pompy olejowej
turdzi Opublikowano 1 Lipca 2009 Autor Opublikowano 1 Lipca 2009 siwy2731 auto ma calkowicie nowy silnik wymieniony na gwarancji ( ma przejechane 18 tys od wymiany ) do tego dwumas , sprzeglo , EGR , komplet pompowtryskiwaczy.Skanczyly mi sie pomysly .Silnik mrowi na wolnych obrotach a wibracje pojawiaja sie w czasie jazdy miedzy 1600-2000 tys obrotow.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się