turdzi 45 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 Czy ktos powie mi czy duzo jest problemu z wymiana kola pasowego na wale.Ostatnio sie dowiedzialem ze ono tez dziala troszke jak taki maly dwumas i moze powodowac wibracje.Jest ktos w stanie mi zrobic zrzut ETKI jaki to kolo ma nr. katalogowy ? Bede wdzieczny Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdzi 45 Posted June 30, 2009 Author Share Posted June 30, 2009 Co to znaczy ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdzi 45 Posted June 30, 2009 Author Share Posted June 30, 2009 Nigdzie nie można kupić nowego, producent zastąpił koło napędziające łańcuch trybem. Jaki lancuch jakim trybem ? napisz jeszcze raz co masz na mysli.Mi chodzi o kolo pasowe na wale od ktorego przekazywany jest naped paskiem klinowym do alternatora i kompresora klimy. O to kolo chodzi : Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdzi 45 Posted June 30, 2009 Author Share Posted June 30, 2009 yesfan to co straszysz , to co pokazales to naped lancuchowy z walu do ukladu walkow wyrownowazajacych zastapiony pozniej kolami zebatymi [br]Dopisany: 30 Czerwiec 2009, 10:14_________________________________________________a wiec wracajac do tematu jak duzy problem z wymiana.Trzeba rozbierac przod auta ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
yesfan 1 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 To proponuję wrócić do początku i pousuwać posty. Link to comment Share on other sites More sharing options...
konrad_A4 0 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 zrzucasz pasek, sciagasz gumowa oslone, imbus 6 x 4 sruby, ew. blokujesz sobie kluczem 19 wal. w wzdluznym silniku byc moze trza troche wyjechac z przodem tego nie wiem na 100%, jak narazie robilem to tylko w poprzeczniakach Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdzi 45 Posted June 30, 2009 Author Share Posted June 30, 2009 No wlsnei nie wiem czy sie bez tego obejdzie bo tam wogole nie mam miejsca chyba trzeba rwac caly przod ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
siwy2731 0 Posted June 30, 2009 Share Posted June 30, 2009 a odnosnie tych wibracji to w jakim zakresie wystepuja, aha i jeszcze jedno pytanie czy byl wymieniany naped pompy i walkow[br]Dopisany: 30 Czerwiec 2009, 18:37_________________________________________________oczywiscie pompy olejowej Link to comment Share on other sites More sharing options...
turdzi 45 Posted July 1, 2009 Author Share Posted July 1, 2009 siwy2731 auto ma calkowicie nowy silnik wymieniony na gwarancji ( ma przejechane 18 tys od wymiany ) do tego dwumas , sprzeglo , EGR , komplet pompowtryskiwaczy.Skanczyly mi sie pomysly .Silnik mrowi na wolnych obrotach a wibracje pojawiaja sie w czasie jazdy miedzy 1600-2000 tys obrotow. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now