Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVV] Pompa paliwowa - problem w czasie jazdy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich Klubowiczów. W ostatnim czasie wystąpił problem z falowaniem silnika na wolnych obrotach i wyskakiwała mi kontrolka. Błędy jakie mi wyskakiwały to :

16684 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder

16685 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu

16686 Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu

16688 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu

17536 Długoterminowy pomiar paliwa – system za słaby (bank 1)

Ktoś mi doradził ze błąd 17536 jest spowodowany nie wydolnością pompy paliwowej. Wiec zabrałem sie do pracy i zaczalem od wymiany filtra paliwa, w tym samym czasie dostałem sie do baku i odpiolem wężyki i wtyczkę by ocenić trudność wymiany pompy.Zmontowałem wszystko i sie zaczelo! Po przekręceniu stacyjki pompa nie zaskoczyła sprawdziłem czy jest zasilanie na wtyczce i nic Dopiero gdy wziolem Polski VAG 4.9 i zrobiłem test wyjść pompa zaskoczyła, ale jest cos nie tak ponieważ juz dwa razy w czasie jazdy auto mi stanęło i okazalo sie ze pompa paliwowa nie chodzi. po kilku minutach i próbach przekręcania stacyjki do stanu kontrolek pompa zaskoczyła. CO JEST NIE TAK PROSZE O POMOC MOZE COS ZLE ZROBILEM

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...