pszemek2 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Opublikowano 30 Czerwca 2009 Witam wszystkich Klubowiczów. W ostatnim czasie wystąpił problem z falowaniem silnika na wolnych obrotach i wyskakiwała mi kontrolka. Błędy jakie mi wyskakiwały to : 16684 Wykryto przerwę zapłonu – jakikolwiek cylinder 16685 Cylinder #1 – wykryto przerwę zapłonu 16686 Cylinder #2 – wykryto przerwę zapłonu 16688 Cylinder #4 – wykryto przerwę zapłonu 17536 Długoterminowy pomiar paliwa – system za słaby (bank 1) Ktoś mi doradził ze błąd 17536 jest spowodowany nie wydolnością pompy paliwowej. Wiec zabrałem sie do pracy i zaczalem od wymiany filtra paliwa, w tym samym czasie dostałem sie do baku i odpiolem wężyki i wtyczkę by ocenić trudność wymiany pompy.Zmontowałem wszystko i sie zaczelo! Po przekręceniu stacyjki pompa nie zaskoczyła sprawdziłem czy jest zasilanie na wtyczce i nic Dopiero gdy wziolem Polski VAG 4.9 i zrobiłem test wyjść pompa zaskoczyła, ale jest cos nie tak ponieważ juz dwa razy w czasie jazdy auto mi stanęło i okazalo sie ze pompa paliwowa nie chodzi. po kilku minutach i próbach przekręcania stacyjki do stanu kontrolek pompa zaskoczyła. CO JEST NIE TAK PROSZE O POMOC MOZE COS ZLE ZROBILEM
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się