NikoA4 0 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Witam,mam pytanie co zrobić zeby central zamykał szybko wszystkie zamki jednocześnie a nie przeciągał[chodzi mi o to ze jak zamykam z kluczyka to strasznie wolno zamyka]z otwieraniem jest tak samo.Co to może być? Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Witam,mam pytanie co zrobić zeby central zamykał szybko wszystkie zamki jednocześnie a nie przeciągał[chodzi mi o to ze jak zamykam z kluczyka to strasznie wolno zamyka]z otwieraniem jest tak samo.Co to może być? a jak dlugo to trwa? sekunde, dwie? Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikoA4 0 Posted July 1, 2009 Author Share Posted July 1, 2009 z dwie na pewno max do trzech,a powinien raczej w sekunde? Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 z dwie na pewno max do trzech,a powinien raczej w sekunde? na pompce,jaka jest w B5 to raczej norma-krecisz i po chwili sie zamykaja zamki,w B6 juz jest elektryczny,co trwa to szybciej Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikoA4 0 Posted July 1, 2009 Author Share Posted July 1, 2009 ale ja nic nie kręcę zamykam i otwieram auto z kluczyka,a i jeszcze jedno czasami jak zamknę to diody od alarmu nie mrugaja Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 ale ja nic nie kręcę zamykam i otwieram auto z kluczyka,a i jeszcze jedno czasami jak zamknę to diody od alarmu nie mrugaja mialem na mysli krecenie kluczem Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikoA4 0 Posted July 1, 2009 Author Share Posted July 1, 2009 wiem mileś na myśli kluczyk,czyli co normalka?ten typ tak ma.dzięki :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
domjenick 18 Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 wiem mileś na myśli kluczyk,czyli co normalka?ten typ tak ma.dzięki :> Link to comment Share on other sites More sharing options...
a4dg 0 Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Sprawdź czy układ pneumatyczny jest szczelny. Zamykanie z kluczyka trochę trwa ale na pewno nie 3 sekundy. Możliwe że jest jakaś nieszczelność i pompa musi trochę pochodzić aby wyssać powietrze lub podpompować. Link to comment Share on other sites More sharing options...
majkel_majki 19 Posted July 16, 2009 Share Posted July 16, 2009 Dokładnie, miałem kiedyś nieszczelny siłownik tylnej klapy i pompa mieliła z 10 sek zanim zamknął się bagażnik. Inna sprawa, że szukanie nieszczelności na tych przewodach to rzeźnia, chociaż prędzej obstawiałbym któryś siłownik w drzwiach lub właśnie bagażniku. Link to comment Share on other sites More sharing options...
NikoA4 0 Posted July 16, 2009 Author Share Posted July 16, 2009 dzięki panowie,będę miał chwile wolnego czasu to zajrzę w te zamki [br]Dopisany: 16 Lipiec 2009, 21:08_________________________________________________a jeszcze jedno chciałem zapytać co to może być ze nie zawsze świecą się diody od alarmu w dziwach,zauważyłem ze jak jeżdżę sam[uzywam tylko dzwi kierowcy]to nigdy po zamknięciu nie mrugaja.a na przykład z pasażerem,jak wyjdziemy to zawsze działają,dziwna sprawa Link to comment Share on other sites More sharing options...
domelq 2 Posted July 17, 2009 Share Posted July 17, 2009 W b5 to chyba norma, myślałem, że już cos mi pada i tak mam od roku i wszystko cyka Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bonzaty 0 Posted March 4, 2010 Share Posted March 4, 2010 Dokładnie, miałem kiedyś nieszczelny siłownik tylnej klapy i pompa mieliła z 10 sek zanim zamknął się bagażnik. Inna sprawa, że szukanie nieszczelności na tych przewodach to rzeźnia, chociaż prędzej obstawiałbym któryś siłownik w drzwiach lub właśnie bagażniku. ja mam właśnie to samo. pompka mi mieli z 10 sek zanim otworzy (zamyka normalnie krótko) i słychać syk z lewych przednich drzwi. rozebrałem je i słychać jak ucieka powietrze, da się to naprawić czy nie? bo pryskałem płynem do szyb i nieszczelność na przewodzie czy połączeniu z siłownikiem nie wchodzi w grę nawet bąbelek się nie pokazał. więc na 100 % siłownik do wymiany bądź naprawy. A skutek nieszczelności jest taki że co prawda drzwi jeszcze się zamykają i otwierają ale klapa bagażnika już nie za każdym razem. jak ktoś może pomóc to poradźcie czy możn naprawić siłownik czy wymiana? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now