Jump to content
IGNORED

[ALL B5] Delikatne stuki przy szybkich ruchach kierownicy


aju

Recommended Posts

Witam, niedawno przy wjeżdżaniu na poseję usłysząłem delikatne puknięcie przy maksymalnym skręcie, mam też wrażenie że gdy skręcam w prawo maksymalnie to tak jak by mi koło przeskakiwało lub było jajkiem (nie zawsze) Pojechałem wczoraj na stację diagnostyczną na której diagnosta stwierdził że zawieszenie jest igła (ma 7tyś przebiegu) za to zauważyłem że jak szybko skręcam kierownicą na postoju lewo prawo to delikatnie mi coś puka. Na dodatek delikatnie ciągnie mnie w prawo a i kierownica jest lekko w lewo czyli przeciwnie do ciągnięcia :mysli: Wcześniej byłą prosto. Po feldzę widzę że żona gdzieś wjechała ostrzej na krawężnik do czego się przyznaje (przyzwyczajona do suva) Jakieś pomysły? ja myślę o końcówkach drążków, ale czy wtedy miał bym ten efekt przy skręcaniu?

Link to comment
Share on other sites

nie

Link to comment
Share on other sites

Wydaje mi się że lewa końcówka drążka ma luz, ale muszę go zawieść do warsztatu niech ocenią to profesjonalnie. Napewno napiszę co to :)

Link to comment
Share on other sites

Przyczyn może być wiele tym bardziej, że każdy z nas inaczej interpretuje stuki w swoich niuniach

Pozostaje CI wjechać na kanał zejść pod auto i wsadzić jakiegoś koleżkę niech kręci kierownicą

Link to comment
Share on other sites

właśnie tak zrobiłem i wydaje mi się że to ta końcówka, palcami też namacałem :naughty: tam jak by luz, aczkolwiek nie jestem ekspertem więc podjadę z tym do fachowca bo zbieżności i tak samo nie zrobię po zabiegu wymiany końcówek :)

Link to comment
Share on other sites

Ja mam pukanie jak kręcę szybko L/P na postoju. Był już obstawiany magiel ale po wyjęciu okazało się, że jest dobry za to luz był na drążkach...

Pozdro

Link to comment
Share on other sites

drążki a dokładnie drążek, zbieżność zrobiona.. aczkolwiek 3 razy temat poprawiany :disgust:

Efekt jajka zniknął

Link to comment
Share on other sites

witam od niedawna mam identyczny objaw (przy wjeżdżaniu na posesje gdy lewe koło wjeżdża na krawężnik słychać delikatne puknięcie przy maksymalnym skręcie w prawo,tak jakby powstawało jakieś naprężenie i nagle cos przeskoczyło)podejże walem wachacz albo maglownice.aju możesz coś więcej napisać jak zdiagnozowałeś wadliwy drążek (co uszkodzone,jakie koszty i czy jest duży problem z wymianą)dzięki :notworthy: pozdrawiam :hi:

Link to comment
Share on other sites

U mnie nie było naprężenia i stuku tylko taki ciche delikatne puk. Wjechałem do garażu otworzyłem okna zgasiłem auto i machałem lewo prawo szybko kiera. Usłysząłem ciche puk puk puk.

Na drugi dzień zatrudniłem kolegę który machał kierownicą a ja słuchałem gdzie puka. w końcu podniosłem przód, już bez kół, złapałem drążki i faktycznie jeden miał CHYBA luz ale nie mogłem tego stwierdzić na 100%, dlatego pojechałem na stacje diganostyczną i pan potwierdził że drążek. Najprawdopodobniej w wyniku najechania na krawężnik mojej żony tak się stało.

No więc do intercarsu po dwa drążki, psowrotem na warsztat, koszt ze zbieżnością 315zł (zbieżność 60)

Link to comment
Share on other sites

końcówki drążków mam oki chyba ze na samych drążkach jest jakiś luz :mysli: będzie trzeba podjechać do jakiegoś fachowca albo poczekać aż objawy sie nasilą. :hi:

Link to comment
Share on other sites

drazek sklada sie z dwoch elementów, może ten dalej jest wybity.

Miejmy nadzieję że maglownica Ci się nie wysypuje

Link to comment
Share on other sites

drazek sklada sie z dwoch elementów, może ten dalej jest wybity.

Miejmy nadzieję że maglownica Ci się nie wysypuje

Właśnie myślalem o drążku bo końcówkę mam oki tylko nie zabardzo wiem jak sie za to zabrać(nie zabardzo mam czas i warunki a to dopiero poczatki i stuknięcie słychać tylko przy wieździe na posesje,raz stukneło przy manewrze na parkingu)

Tez mam taką taką nadzieje ze z maglownicą wszystko oki(ale raczej autko jest zadbane i nie podejrzewam ze cos jest nie tak"przecież to nie opel czy fiat") Dzięki aju Pozdro

Link to comment
Share on other sites

Kolego od fiatów daleko :P mam 2 sztuki, miałem 3 :P no dobra w sumie masz rację zawieszenie tragedia ciągle coś :thumbdown:

Podjedź na stację diagnostyczną, pare minut chyba znajdziesz, gość powienien sprawdzić Ci za darmo :good:

Link to comment
Share on other sites

drazek sklada sie z dwoch elementów, może ten dalej jest wybity.

Miejmy nadzieję że maglownica Ci się nie wysypuje

Właśnie myślalem o drążku bo końcówkę mam oki tylko nie zabardzo wiem jak sie za to zabrać(nie zabardzo mam czas i warunki a to dopiero poczatki i stuknięcie słychać tylko przy wieździe na posesje,raz stukneło przy manewrze na parkingu)

Tez mam taką taką nadzieje ze z maglownicą wszystko oki(ale raczej autko jest zadbane i nie podejrzewam ze cos jest nie tak"przecież to nie opel czy fiat") Dzięki aju Pozdro

u mnie przyczyna okazal sie wykrecajacy drazek, po zdjeciu oslony moglem sobie reka nim krecic, po dokreceniu zadnych stukow i w koncu cisza.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...