Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AYM] Błąd połączenia ze sterownikiem silnika


tomziom1

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich wczoraj byłem u mechanika ponieważ w mojej niuni pojawił się problem auto zaczęło delikatnie szarpać objawia sie to w ten sposób tak jak by turbo przestawało pompować i znowu zaczyna powyżej 3 tyś obrotów czasami jest tak że szarpie dopiero powyżej 3.5tyS/obr ,a czasami już od 2.5 tyś/obr i czuje że ma mniej mocy trochę później reaguje na dodanie gazu. Podpoiłem pod komputer i wyskoczył Taki komunikat "błąd połączenia ze sterownikiem silnik".

Mechanik powiedział ze to siada pompa paliwa trochę niechce mi sie oto wierzyć bo auto ładnie zapal i nic nie wskazuje ze to pompa paliwa. Ja bym raczej obstawiał że to wina turbo zresztą zauważyłem ze trochę inaczej je słychać. Zanim pojawił sie ten problem to turbo ładnie syczało ale najbardziej było je słychać tak powyżej 3 a teraz to słychać je już dość wyrażnie powyżej 2.2 tyś/ober. Dodam od siebie że przeczyściłem N75 i nie pomogło szukałem podobnego tematu na forum ale nie udało mi sie nic znaleźć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziś byłem u innego mechanik i ten sie połączył widać tamten nie miał o tym pojęcia.Zero błędów Została zrobiona próba dynamiczna i okazało sie że turbo nie pompuje :4: szybka podmiana N75 to samo nadal słabo ciągnie i ma wahania obrotów powyżej 3tyś/obr. Podobno jest tam jakiś czujnik przy intercoleze pod lampą bodajże prawą i to jego wina że auto sie tak zachowuje co o tym myślicie????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podobno jest tam jakiś czujnik przy intercoleze pod lampą bodajże prawą i to jego wina że auto sie tak zachowuje co o tym myślicie????

Myślimy żebyś te logi zapisał i wkleił na forum.... :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że ich nie mam. A jak myślicie o tym czujniku intercolera? Wiecie jaką ma nazwę bo w tedy mógłbym coś poszukać więcej na forum a wydaje mi sie że już kiedyś czytałem wątek właśnie z tym czujnikie i po jego wymianie wszystko wróciło do normy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem w tym że ich nie mam. A jak myślicie o tym czujniku intercolera? Wiecie jaką ma nazwę bo w tedy mógłbym coś poszukać więcej na forum a wydaje mi sie że już kiedyś czytałem wątek właśnie z tym czujnikie i po jego wymianie wszystko wróciło do normy.

http://www.a4-klub.pl/smf/all_ajm_awx_avf_avb_v6_tdi_lokalizacja_czujnikow_oraz_elementow_wykonawczych-t45015.0.html

drugie foto poz.9... na przyszłość poszukaj :wink4: wpisz w szukajkę-czujnik ciśnienia doładowania

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no jest tam czujnik cisnienia, a moze najpierw sprobuj katalizator odlaczyc bo od tego tez turbo nie pojdzie, i ja bym wlasnie na to stawial, trzy sruby od rury i najlepiej odkrecic na dole od wieszaka, i wtedy test i bedzie wszystko jasne...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ale chodzi ci zebym odkręcił pod samochodem te śruby od katalizatora i zrobił test. Mam nalatane 211 tyś może faktycznie już czas na wywalenie katalizatora?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...