Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Proszę o analizę logów


kszychusz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!!!

Dzisiaj dzięki uprzejmości Bastech wykonaliśmy logi dynamiczne i statyczne związane z "lekkim przymuleniem" mojej laluni. Kodów błędów nie było. Proszę o analizę logów. Czy z nich coś wynika odnośnie przydławienia się traktora. Filtr powietrza niedawno wymieniany, jutro wymiana filtra paliwa.

Dynamiczne:

dyn003.JPG

dyn004.JPG

dyn008.JPG

dyn010.JPG

dyn011.JPG

dyn013.JPG

Statyczne:

stat000.JPG

stat001.JPG

stat003.JPG

stat004.JPG

stat010.JPG

stat011.JPG

stat013.JPG

lub całość w RAR:

logi.rar

Z góry dziękuję

edit by pre_pl

Dynamiczne :

grupa 003

grupa 004

grupa 008

dyn003dt4.jpg

dyn004vo1.jpg

dyn008af0.jpg

grupa 010

grupa 011

grupa 013

dyn010ix0.jpg

dyn011ss4.jpg

dyn013te0.jpg

Statyczne:

grupa 000

grupa 001

grupa 003

stat000ve6.jpg

stat001lf1.jpg

stat003of5.jpg

grupa 004

grupa 010

grupa 011

stat004tf0.jpg

stat010pm5.jpg

stat011rt7.jpg

grupa 013

stat013dl9.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

turbinka mocno przeladowywuje miedzy 1900 a 2400 obr dlatego masz notlauf wiec bez czyszczenia sie nie obejdzie turbo.A kąt wtrysku troszke mozna by bylo przyspieszyc,dobrze zapala??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

masz problem z turbulum (lub jej sterowaniem) .. dosc duzy ten overboost ... log dynamiczny (obr.1900-2400) blok 011 poz 3.

podejrzewam zapieczone kierownice w turbulum albo zaworek N75 ....

a i statyczny kat wtrysku troszke opozniony ... log statyczny blok 000 poz 2.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczny kat wtrysku troszke opozniony ... log statyczny blok 000 poz 2.

000 był robiony w basic settings jeśli to ważne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

statyczny kat wtrysku troszke opozniony ... log statyczny blok 000 poz 2.

000 był robiony w basic settings jeśli to ważne.

prawidłowo ... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, żę się podpinam, ale w moim traktorku też jest problem

z N75, lub z kierownicami (w tym wątku) .

Trzeba by poczyścić turbo.

Wstępnie zastanawiałem się, czy nie zrobić tego samemu, ale widzę, że

dostęp do mocowania (szczególnie od strony kolektora wydechowego) jest ciężki więc

niech się inni męczą :cool:

Orientujecie się może jaki jest koszt czyszczenia kierownic w suszarce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ruszam cięgnem od kierownic i moge to robic ręką (troszke sily musze użyc) czy to oznacza ze kierownice nie sa zapieczone czy wręcz przeciwnie?? Moze wystarczy jeszcze je troche rozruszac kluczykiem i N75 wymienic?? Sprezarke slychac podczas jazdy ale takie dziury sie dziwne robia, na 2ce slychac ze ciagnie sprezarka do 3tys. a na 3ce tak do 2,5. Zauwazylem takze ze rurka z tego grzybka nad cięgnem jest w kiepskim stanie. Przypalona w 2ch miejscach do gumy i jakas sparciala...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ruszam cięgnem od kierownic i moge to robic ręką (troszke sily musze użyc) czy to oznacza ze kierownice nie sa zapieczone czy wręcz przeciwnie

mimo ta moga byc jak najbardziej zapieczone :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zauwazylem takze ze rurka z tego grzybka nad cięgnem jest w kiepskim stanie. Przypalona w 2ch miejscach do gumy i jakas sparciala...

no to na co czekasz ...... wymien .... :exclaim:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałem napisać, że mój problem z przymulaniem się audiczki został rozwiązany pomogło wywalenie kata już ktoś miał też takie rozwiązanie problemu...

Wg. mnie temat do zamknięcia POZDRO !!! :a4fan:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pytanko: jezeli turbo przeladowuje,a bylo wyczyszczone,sterowanie jest podlaczone ok,wezyki ok,czy tylko pozostaje n75 jako wina tego przeladowania?przy logu dyn 11, N75 ma 97% boost

ma ktos pojecie?????? :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przepraszam, żę się podpinam, ale w moim traktorku też jest problem

z N75, lub z kierownicami (w tym wątku) .

Trzeba by poczyścić turbo.

Wstępnie zastanawiałem się, czy nie zrobić tego samemu, ale widzę, że

dostęp do mocowania (szczególnie od strony kolektora wydechowego) jest ciężki więc

niech się inni męczą :cool:

Orientujecie się może jaki jest koszt czyszczenia kierownic w suszarce ?

Podobno czyszczenie u mechaników to koszt od 400 do 500 zł we Wrocławiu .Ja sam wyczyściłem i zaoszczędziłem kasę a w zamian tego kupiłem uszczelki . I na razie GIT nie zacina się.Pozdro .NIedługo umieszczę opis czyszczenia z foto .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...