Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Mapa wtrysków


QleQ

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Panowie mam audi a4 z 95 roku silnik ADR 1.8 - gaz Stag 300 wtryskiwacze valtek

i taką mape wtrysków 50c0988d589d925am.jpg

Pokazuje to wam bo auto stało się jakieś mułowate

Co sądzicie o tej mapie ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zakładce odchyłka ile % masz maxymalnie??? według instrukcji staga +-10% jest ok a ty masz rozjechaną, dużo przejechałeś na tej instalce? Cisnienie masz zawysokie jak na te wtryski.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak tak sypiesz screenami to może dasz jakieś foto z podmaski ????

Kto ci ustawił takie ciśnienie?? dla valteków najkorzystniejsze jest 1, a tak na marginesie to ja bym je wymienił na matrixy;) jak niechcesz ich wymieniać tylko rzeźbić w tym co jest to trzebaby je rozebrać i zobaczyć czy nie są zasyfione jak są to najlepiej je zregenerować i koniecznie skalibrować.

Czy ty sam próbujesz ustawić instalkę?? jak tak to przeczytałeś instrukcje staga??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

kolego QleQ po tej kalibracji to by się przydało tą mapę ustawić, bo to co dałeś drugiego screena to porażka, zresztą wystarczy popatrzeć na odchyłkę. Jeśli proces autokalibracji przechodzi płynnie i sprawnie to ja bym się odrazu tak z pięściami na wtryskiwacze nie rzucał chociaż małe czyszczonko im napewno nie zaszkodzi Jeśli już jesteś na etapie kasowania wszystkiego i ustawiania od nowa to ja bym proponował w pierwszej kolejności zrobić reset jednostki benzynowej poprzez odpięcie aku potem z 50 km na benzynie i dopiero ustawianie gazu. O wymianie filtrów mam nadzieje że nie trzeba przypominać :gwizdanie: To przymulenie to tylko na gazie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cobradd poczekaj niech QleQ najpierw posrawdza wtryski pokaze fote z pod maski bo cos mi sie wydaje ze ta mama mówi wiecej niz tylko że jest niezestrojona. A przed strojeniem przedewszyskiem kasowanie stałych wyuczonych w ECU benzyny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro zrobię fotki spod maski

I chłopaki sory ale proszę o bardziej szczegółowe opisy tego co mam zrobić

tak czytałem istrukcje staga. Filtry wymienione. Przewody wysokiego napięcia też

jak ma wyglądać prawidłowo skonfigurowana mapa ?? i jak to zrobić ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak czytałem istrukcje staga.

jak ma wyglądać prawidłowo skonfigurowana mapa ?? i jak to zrobić ?

to przezytaj jeszcze raz ze zrozumieniem tam jest wszyściutko opisane.

a tu masz jeszcze linka do map i sa wypisane wnioski podnimi http://www.ac.com.pl/site_media/files/2009/04/06/PrzykladyMapIUstawieniaMmnoznika.pdf

A ty masz przedewszystkim zaduże ciśnienie i przy takim ciśnieniu Valteki pracuja wolniej i mniej dokladnie jesli wogóle mozna mówić o jakies dokładnej pracy Valteka. Po drugie to Twoja mapa wyglada tak jak bys nie korygował wogóle mnożnika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do cisnienia, to na pierwszej załączonej mapce widać że przebieg lini mnoznika jest w miarę prawidłowy, jeśli zmniejszy ciśnienie na reduktorze to linia mnoznika może za bardzo podskoczyć do góry i trzbabyłoby kombinować z rozmiarem dysz, jeśli auto przez rok chodziło dobrze na takich ustawieniach to nie ma co ruszać.

Zastanawia mnie jeszcze jak to się stało że linia mnoznika po kalibracji gdzie mapy są rozjechane ma dokładnie identyczny przebieg jak przed kalibracją gdzie mapy mniej więcej się nakładały.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ciśnienie jest bezwzglednie do obniżenia. Przebieg mnożnika jest włąśnie w miare prawidłowy, zaczyna sie zanisko. Pozatym mapa na gazie ma coś zabardzo porozrzucane punkty co może wskazywać na zużyte wtryski bądź pracujace na zawysokim ciśnieniu jak dlanich albo spartaczony montaż. To że przez rok sie nic niedziało nieznaczy że jest dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

każdy reduktor ma śrubę regulacyjną i trzeba pokręcić i sprawdzić w programie ale po zmianie ciśnienia strojenie instalki od początku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

auto kalibracja to tylko ustalnie mnożnika pocżatkowego lub poprawki potem jest kalibracja podczas jazdy - poczytaj instrukcje swojego sterownika. Jaki masz wogóle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jest na stronie AC czyli producenta i instrukcja i przykładowe mapy z komentarzem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby sie nauczyć ustawiać mapy nie wystraczy popatrzeć tylko na przykładowe mapy, trzeba cały dział przelecieć po to żeby zrozumiec o co w tym wszystkim chodzii jak się do tego zabrać. Lektura na kilka wieczorów

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam ADR-a z instalacją OMVL i nie mam z nią żadnych problemów ,co do wtrysków ,jak co to wymieniać całą listwę i śmiga :good:[br]Dopisany: 16 Lipiec 2009, 01:03_________________________________________________a co do mapy to musisz mieć bardzo dobrych gazowników,pogadaj z KorzeniemOn ma dobrych gazowników :hi: :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żeby sie nauczyć ustawiać mapy nie wystraczy popatrzeć tylko na przykładowe mapy

Nikt tak nie powiedział, napewno sa pomocne. Pozatym nawet jak zrobisz mape to trzeba wiedzieć czy jest dobra czy nie. Ale faktycznie najlepiej przeczytać kilka razy aż do zrozumienia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...