adamski2504 Opublikowano 12 Lipca 2009 Opublikowano 12 Lipca 2009 Witam , mam problem ze skrzynią po wymianie oleju w niby konkretnym warsztacie auto zrywa z 1 na 2 ale co dziwne ruszając z pozycji 1 mogę ją przeciągnąć nawet do 7 tyś. obr. problem jest na DRIVE .Czy ktoś może się spotkał z takim dziwactwem , czy olej nie był tej klasy (mobil 220) ? czy elektronika nawaliła ? auto ma 165 tyś przebiegu. Proszę o info.Pozdrawiam
zegarmistrz Opublikowano 13 Lipca 2009 Opublikowano 13 Lipca 2009 Czyli co?? Bo nie bardzo rozumiem - lewarek na zablokowanie pierwszego biegu i kręcisz do 7 tyś (do odcięcia) i nie zmienia biegu?? Jeżeli tak to wszystko jest ok - bo nie powinien..
DeeJay_Kill Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 Kupuj ori olej - na allegro masz zaufanego sprzedawcę
swiezak84 Opublikowano 14 Lipca 2009 Opublikowano 14 Lipca 2009 domyslam sie ze w pozycji "D" za szybko zmienia biegi z 1 na 2, w sensie ze nie da sie silnika wkrecic wysoko. moze poziom oleju jest nieodpowiedni? trudno powiedziec, jesli przed wymiana bylo dobrze to moze warto podpiac pod komputer i sie przejechac...
adamski2504 Opublikowano 11 Sierpnia 2009 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2009 dosłownie robi tak jaK pisze zegarmistrz , ale czy to przyczyna oleju ? jak sprawdzić poziom? na drive zrywa z 1 i 2 potem jest ok.
madazaw Opublikowano 22 Sierpnia 2009 Opublikowano 22 Sierpnia 2009 atf 220 to czerwień, wlej żółty olej bo zajeździsz skrzynie.
MoorPH Opublikowano 7 Kwietnia 2010 Opublikowano 7 Kwietnia 2010 atf 220 to czerwień, wlej żółty olej bo zajeździsz skrzynie. Guzik prawda. Ja jezdziłem na czerwonym i było dobrze. Nie miałem żadnych problemów do czasu.. Ale to inna historia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się