tymk27 0 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Witam Kupiłem wczoraj audi A4 B5 AFN avant i mam pewien problem..... Samochód ma strasznie miękkie zawieszenie - myślałem ze niemieckie samochody mają je raczej twarde.... I przy przekdościach rzędu 100 km/h ucieka mi tył samochodu wchodzac w łagodny zakręt z prędkościa ok 60-70 mam wrażenie ze zaraz zrobie 180 stopni.... Co to może być? sory jeżeli jest to jakis banał typu amorki do wymiany ale jestem jak na narazie zielony w tym temacie:) Z góry dzięki za odp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 12 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 Było na forum wiele razy na ten temat. Zacznij od wymiany amorków na nowe, szczególnie z tyłu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymk27 0 Opublikowano 12 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2009 ok dzięki za odpowiedz. Sory ale tak na szybko szukałem w szukajce i nic nie znalazłem więc założyłem nowy temat. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doman13 0 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 sprawdź tuleje tylnej belki, jak one sa wybite to tył wyprzedza przód na zakrętach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soolek 4 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 Zacznij od wizyty na stacji diagnostycznej: sprawdź zużycie amorków + stan tulei + sprężyny (czy czasami nie pękła). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymk27 0 Opublikowano 13 Lipca 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 byłem dzisiaj na wymianie opon bo przyjechalem na zimówkach. Mechanik tylko zdjął koło i powiedział że amorki do wymiany wiec to chyba to. POjade do mechanika na wymiane amorków i przy okazji jak bedza te tuleje do wymiany to wymienie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daimos 2 Opublikowano 13 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2009 sprawdź też czy nie ma nadmiernego luzu w tylnych łożyskach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domelq 2 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 jak ucieka to raczej amorki będą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kepasa 2 Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 może popatrz na zbieżność... po przy 100km/h nie powinien uciekać... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.:campino:. 1 Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 u mnie uciekał tył i to była wina tuleji tylnej belki , amorki raczej mają mniejszy wpływ na "pływanie" tyłu na zakrętach chociaż mogą mieć z tym coś wspólnego . Ale co do takiego zjawiska maja sprężyny ?? edmondo jak możesz to rozwiń swoją konkluzje bo jestem ciekaw ? Łożyska też raczej niewiele maja z tym wspólnego - tak myslę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bebe_19 1 Opublikowano 29 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2009 Miałem to samo po kupnie A4. Po wymienie amorów tył i prawego łozyska + ustawienia zbieznosci auto super trzyma sie drogi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majbaszajba 0 Opublikowano 30 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 30 Lipca 2009 Ja miałem podobnie myslałem ze to amory kupiłem bez konsultacji z mechanikie.Podczas naprawy okazało sie ze to silent blocki i łozyska sie rozsypały.[br]Dopisany: 31 Lipiec 2009, 00:15_________________________________________________ u mnie uciekał tył i to była wina tuleji tylnej belki , amorki raczej mają mniejszy wpływ na "pływanie" tyłu na zakrętach chociaż mogą mieć z tym coś wspólnego . Ale co do takiego zjawiska maja sprężyny ?? edmondo jak możesz to rozwiń swoją konkluzje bo jestem ciekaw ? Łożyska też raczej niewiele maja z tym wspólnego - tak myslę. Moim zdaniem maja.Bo jezeli łozyska sa wyrypane to koło ma luzy podczas wchodzenia w zakret i jest to napewno odczuwalne dla wprawionego kierowcy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
woj-o 0 Opublikowano 4 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 4 Sierpnia 2009 jak zbieżność tyłu ustawiacie w A4(B5) ?? Amorki przy płynnej jeździe i równej drodze mają bardzo mały wpływ na uciekanie tyłu. Przy dziurach i owszem. Najbardziej: tuleje belki, łożyka (luz można regulować) bo w A4 jest starodawny porzadny system dwóch niezlaeżnych łożysk z tyłu, no i belka sama może też być wygięta (wtedy chyba wymiana belki) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tymk27 0 Opublikowano 30 Sierpnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Sierpnia 2009 zmienilem amorki i wszytsko gra:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Armi 2 Opublikowano 31 Sierpnia 2009 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2009 zmienilem amorki i wszytsko gra:) Też tak miałem w innym samochodzie, auto pływało i tył i przód. A winą były zużyte amortyzatory. Jak wozi to w pierwszej kolejności trzeba sprawdzać amortyzatory. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się