[B5 AFN] Problem z uciekającym tyłem
0

    15 odpowiedzi w tym temacie

    Rekomendowane odpowiedzi

    Witam

    Kupiłem wczoraj audi A4 B5 AFN avant i mam pewien problem.....

    Samochód ma strasznie miękkie zawieszenie - myślałem ze niemieckie samochody mają je raczej twarde....

    I przy przekdościach rzędu 100 km/h ucieka mi tył samochodu wchodzac w łagodny zakręt z prędkościa ok 60-70 mam wrażenie ze zaraz zrobie 180 stopni....

    Co to może być? sory jeżeli jest to jakis banał typu amorki do wymiany ale jestem jak na narazie zielony w tym temacie:)

    Z góry dzięki za odp.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Było na forum wiele razy na ten temat. Zacznij od wymiany amorków na nowe, szczególnie z tyłu :thumbdown:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    ok dzięki za odpowiedz. Sory ale tak na szybko szukałem w szukajce i nic nie znalazłem więc założyłem nowy temat.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdź tuleje tylnej belki, jak one sa wybite to tył wyprzedza przód na zakrętach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Zacznij od wizyty na stacji diagnostycznej: sprawdź zużycie amorków + stan tulei + sprężyny (czy czasami nie pękła).

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    byłem dzisiaj na wymianie opon bo przyjechalem na zimówkach. Mechanik tylko zdjął koło i powiedział że amorki do wymiany wiec to chyba to. POjade do mechanika na wymiane amorków i przy okazji jak bedza te tuleje do wymiany to wymienie

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    sprawdź też czy nie ma nadmiernego luzu w tylnych łożyskach

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jak ucieka to raczej amorki będą

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    może popatrz na zbieżność... po przy 100km/h nie powinien uciekać... :no:

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    u mnie uciekał tył i to była wina tuleji tylnej belki , amorki raczej mają mniejszy wpływ na "pływanie" tyłu na zakrętach chociaż mogą mieć z tym coś wspólnego . Ale co do takiego zjawiska maja sprężyny ?? :mysli:edmondo jak możesz to rozwiń swoją konkluzje bo jestem ciekaw ? Łożyska też raczej niewiele maja z tym wspólnego - tak myslę.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Miałem to samo po kupnie A4.

    Po wymienie amorów tył i prawego łozyska + ustawienia zbieznosci auto super trzyma sie drogi :)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Ja miałem podobnie myslałem ze to amory kupiłem bez konsultacji z mechanikie.Podczas naprawy okazało sie ze to silent blocki i łozyska sie rozsypały.[br]Dopisany: 31 Lipiec 2009, 00:15_________________________________________________

    u mnie uciekał tył i to była wina tuleji tylnej belki , amorki raczej mają mniejszy wpływ na "pływanie" tyłu na zakrętach chociaż mogą mieć z tym coś wspólnego . Ale co do takiego zjawiska maja sprężyny ?? :mysli:edmondo jak możesz to rozwiń swoją konkluzje bo jestem ciekaw ? Łożyska też raczej niewiele maja z tym wspólnego - tak myslę.

    Moim zdaniem maja.Bo jezeli łozyska sa wyrypane to koło ma luzy podczas wchodzenia w zakret i jest to napewno odczuwalne dla wprawionego kierowcy.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    jak zbieżność tyłu ustawiacie w A4(B5) ??

    Amorki przy płynnej jeździe i równej drodze mają bardzo mały wpływ na uciekanie tyłu.

    Przy dziurach i owszem.

    Najbardziej: tuleje belki, łożyka (luz można regulować) bo w A4 jest starodawny porzadny system dwóch niezlaeżnych łożysk z tyłu, no i belka sama może też być wygięta (wtedy chyba wymiana belki)

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    zmienilem amorki i wszytsko gra:)

    Też tak miałem w innym samochodzie, auto pływało i tył i przód. A winą były zużyte amortyzatory.

    Jak wozi to w pierwszej kolejności trzeba sprawdzać amortyzatory.

    Udostępnij tę odpowiedź


    Odnośnik do odpowiedzi
    Udostępnij na innych stronach

    Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

    Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

    Zarejestruj nowe konto

    Załóż nowe konto. To bardzo proste!

    Zarejestruj się

    Zaloguj się

    Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

    Zaloguj się
    0

    • Przeglądający   0 użytkowników

      Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

    • Nowi użytkownicy