Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Wymiana silnika


Armani85

Rekomendowane odpowiedzi

Chyba lepiej kupic eSke.

Zamiana diesla na eSe to wymiana wiekszej ilosci czesci niz sam silnik. Wydaje mi sie, ze skrzynka plus inne graty beda rowniez na bank do wymiany. Ale niez tegie glowy sie wypowiedza na ten temat.

Jak dla mnie lepiej i bezpieczniej kupic poprostu eSe. Masz sie czym rozpedzic, czym hamowac, zawieszenie mocniejsze itp itd.

Wymiana silnika to raz a konstrukcja diesla moim zdaniem jest obliczona na sporo mniejsza moc niz moc eski.

Ale to moje domniemania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli tak bardzo chcesz się przesiadać na benzynke,to z przekładką motorowni daj se spokój (no chyba,że masz nieograniczony budżet) a nie lepiej 2.5 BAU, BCZ-oba motorki są po kryzysie wieku młodzieńczego-praktycznie bezawaryjne! Rezania praktycznie żadnego a jaka radość...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chcesz zmianic motor to pakuj tak jka kolega pisal wyzej jakies 2.5tdi na literke B...

osobiscie bralem udzial w projekcie przezucania silnika w polonezie :decayed: silnik benzyzynowy zastopil diesel... i powiem tak do benzyniaka da sie wrzucic diesla ale odwrotnie to juz inna bajka z elektryka... ale ogolnie zabawa nie warta swieczki lepije kupic odrazu ese wyjdzie 2 razy taniej :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamieniaj na nowszy i mocniejszy 2.5 TDI lub kupuj S4. Wkładanie benzyny na miejsce diesla jest bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok dziekuje za rady i wkrotce bedzie ladne audi do sprzedania jak cos hehe.

pozdrawiam[br]Dopisany: 16 Lipiec 2009, 22:16_________________________________________________A ktory z tych 2.5tdi radzicie aktualnie mam jak kolega wyzej AFB

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmiana silnika wchodzi w gre tylko jakby stary nadawal sie na szrot :wink4:

Co do swapa na S4 - niekoniecznie skrzynia nie bedzie pasowac :gwizdanie: - dlatego, ze 2.7V6 BiT wywodzi sie z 2.4V6, ktorego po czesci "blizniakiem" jest tez 2.5TDi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy ktoś z was robił/słyszał o takim swapie?? Znaczy z AFB na BAU, BCZ??

Jestem bardzo ciekawy jakie są koszta i co się może okazać że nie będzie pasować... (np skrzynia - mam tipa) :mysli:

Słyszałem o udanym swapie z 1,9 na 2.0 TDI ale to chyba całkiem inna zabawa...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pasować będzie wszystko! A co do kosztów:

-silnik 4000-6000zł-(oczywiście tylko i wyłącznie z osprzętem) z małym "ale" Jednostkę BAU (180km :naughty:) bardzo ciężko dostać,bo chyba wszyscy użytkownicy wiedzą,że to najlepsze 2.5 tdi :)

-ECU-koniecznie od tego konkretnego motorka

-robocizna dobrego elektronika,aby to wszystko pogodzić

Co do skrzyni-z tego co się orientować,to pasi,ale chyba jest potrzebne małe rezanko w sterowniku (ograniczenie momentu)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Fajno czyli można powiedzieć ze trzeba liczyć gdzieś na takiego swapa około 8-10 tysięcy...

Mam jeszcze jedno pytanie... Może się wydawać może trochę głupie i naiwne ale...

Gdzie najlepiej kupić taki silnik ... Wiem ze na allegro jest tego pełno ale jakoś te silniki z allegro do mnie nie przemawiają...

:mysli:

Może jest taki warsztat który robi to od a - z tzn on kupuje silnik on go montuje ustawia itp... (i nie mówie o serwisie :kox:)

Ja tylko wstawiam, odbieram, płacę i cieszę się z nowego auta :evil:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...